Stránka 1 z 1
Skrytý odběr
Napsal: 03.03.2013 10:16
od nyvlt
Ahoj, minulý týden mi chcípla baterie a před tím asi ještě imobilizér (auto nešlo nastartovat - rozblikala se kontrolka imob). V servisu po napojení na náhradní zdroj auto nereagovalo na klíček - imobilizér. Došlo k výměně baterie a údajně i k přiřazení klíče zpět k jednotce imobilizéru. Technik mi ale nahlásil klidový odběr cca 190 mA (palubní poč, GEM nebo co auto očuchává i po vypnutí, normál je odběr cca 50 až 60 mA - prý). Provedl jsem měření přes ampérmetr sám a i přes odpojení pojistek jedné po druhé někam teče 120 mA. Máte podobný problém, poradíte? Jedná se o FF II po faceliftu, rv. 2008, 1,6 74kW benzin. Dík
Re: Skrytý odběr
Napsal: 04.03.2013 21:15
od ZaQik
tak odpojuj pojistky v motorovem prostoru a pak se uvidi (kdyz jsi to pojistkami v kabine nezjistil)
Re: Skrytý odběr
Napsal: 06.03.2013 18:59
od vitr73
tak malinko prez 1 desetinu ampery ..v tom bych problem nevidel...55ah baterku nabytou by tohle vybilo +- asi za 23 dni..na auto plne elektroniky si myslim ze je to dobre...ale mozna se pletu...
Re: Skrytý odběr
Napsal: 02.05.2013 07:34
od Mr.Zdenda
100mA je ještě hodně, max. 10mA
Re: Skrytý odběr
Napsal: 05.05.2013 22:57
od jirka68
ahoj teď jsem také řešil klidový odběr z baterie u C-maxu r.v.2009. Po zamknutí auta byl odběr 360mA, cca po 8min, kdy zhasl displej pal.počítače se snížil odběr na 230mA což je pořad moc. Dalším měřením po cca 25min ovšem odběr osciloval mezi 8 a 9mA což už je vpohodě. Mimochodem jsem to porovnával s octavií 1,6 TDi r.v.2011 a ta má již po cca 5min odběr 10-11mA