nepravidelny chod motoru kdyz stojim

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
StratoS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov-Náchod
Kontaktovat uživatele:

nepravidelny chod motoru kdyz stojim

Příspěvek od StratoS » 06.04.2007 10:50

Cau, kdyz stojim, mam neutral tak ma motor tendenci bezet nepravidelne, jakoby obcas vynecha valec, skoro jakoby chtel zdechnout, ale porad se drzi a pak zas zrychli a drzi se..otacky sou cca tech 800 a nijak vyrazne nekolisaji.

Okoukal sem, ze kdyz je motor studeny je to OK az kdyz se trochu zahreje zacne haprovat. Jinak startuje krasne jede taky super (muj prvni diesel, ale nemuzu si stezovat). Napadla me spojitost se setrvacnikem a jinym problemem kterz sem tu uz psal. Pokud by to byl setrvak zahratim by se zvetsila nejaka vule, tim jak tam setrvak kmita a narazi na motor obcas ho jakoby zbrzdi apak zase zrychly razem "z druhe strany".. to je jen ma teorie laika.

Diky za zkusenosti.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White Obrázek

Uživatelský avatar
PaJaS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS » 06.04.2007 11:21

Tak tenhle problém se mi teď objevil taky. Startování ok, za studena na volnoběh v pohodě, po zahřátí začne jakoby vynechávat a při dobržďování se občas stane, že mi to chcípne. Jinak autí jede bez problémů. Hledal jsem tady na fóru, ale motorům čočku ruzumim :oops: , takže jsem si stejně chtěl po výplatě naplánovat návštěvu servisu. A když už tady ten dotaz je, tak se připojuji.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 06.04.2007 11:35

Mel jsem zrejme to same... za studena bez problemu, protoze motor drzel vyssi otacky. Po zahrati, kdy klesly na volnobezne, zacaly kolisat. Po vyrazeni a brzdeni nekdy klesaly hodne nizko a motor mel tendenci chcipnout. Tipu bylo hodne, pres volnobezny ventil, snimac polohy skrtici klapky, MAF senzor atd. Na diagnostice se nezjistilo vubec nic. Nakonec se udelaly grafy paleni svicek v jednotlivych valcich a zjistilo se, ze jedna svicka je vadna, resp. nekdy funguje a nekdy ne. Svicku jsem vyreklamoval, vymenila se a od te doby je pokoj.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
StratoS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov-Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StratoS » 06.04.2007 11:43

nj jenze ja mam diesla :) leda ze by nejaky vstrik..ale stale trochu doufam v ten setrvacnik ktery by my mohl vyresit i druhy problem..

ale staci trochu slapnout na plyn a drzet to mirne v otackach a uz je to OK.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 06.04.2007 11:45

Sorac, toho jsem si nevsiml.... cetl jsem spise PaJaSuv prispevek
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
PaJaS
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS » 06.04.2007 11:51

Když lehce sešlápnu a držim plyn, tak to taky přestane dělat. Takže si teoreticky myslim, že odstranění problému by mohlo být "obdobné", i když máme jiný motory.
Ford Focus 1.8 TDCi - 74 kW - r.v. 2004
Ford Focus 2.0i Trend - 96 kW - r.v. 1998 - PRODÁN
Obrázek

Uživatelský avatar
PHECZ
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 656
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Votice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PHECZ » 06.04.2007 12:43

Já se připojuji, ůplně stejný problém... :roll: :evil:
ObrázekFF 1.6 Ti-VTC,85kW,r.10, 5dv, Hatchback, černá panther"Galerie"

ObrázekFF 1.6 16V,74kW,r.99 5dv,Hatchback,stříbro "Galerie"

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 06.04.2007 20:00

StratoS píše:nj jenze ja mam diesla :) leda ze by nejaky vstrik..ale stale trochu doufam v ten setrvacnik ktery by my mohl vyresit i druhy problem..

ale staci trochu slapnout na plyn a drzet to mirne v otackach a uz je to OK.
Setrvacnik se mu rika proto, ze drzi rovnomerne otacky svou setrvacnosti. Ja si myslim, ze chyba bude spise v cidle otacek.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
FOCKI
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2219
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havířov/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FOCKI » 07.04.2007 19:28

stigi píše:Mel jsem zrejme to same... za studena bez problemu, protoze motor drzel vyssi otacky. Po zahrati, kdy klesly na volnobezne, zacaly kolisat. Po vyrazeni a brzdeni nekdy klesaly hodne nizko a motor mel tendenci chcipnout. Tipu bylo hodne, pres volnobezny ventil, snimac polohy skrtici klapky, MAF senzor atd. Na diagnostice se nezjistilo vubec nic. Nakonec se udelaly grafy paleni svicek v jednotlivych valcich a zjistilo se, ze jedna svicka je vadna, resp. nekdy funguje a nekdy ne. Svicku jsem vyreklamoval, vymenila se a od te doby je pokoj.
přesně přesně....podobný problém jsem měl i já....nejdřív sem cheknul svíčky, ty byly ok. pak sem kuknul na cívku, ta se už nelíbila......po výměně motor předl jako kotě....jinak todle téma se tu řešilo xkrát....co by to mohlo způsobovat :idea:
je: Ford ,,Matýsek,, Mondeo Titanium kombi 02/2008,2.0 TDCi 103kw
Obrázek

byla: Ford Focus 1.4 16V Zetec rv.10/98, hatchback, červená beruška - Respect!
Obrázek

Uživatelský avatar
Itak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Prievidza/Bratislava

podobny problem

Příspěvek od Itak » 08.04.2007 12:15

Zdravim,

ja mam asi podobny problem, stalo sa mi to zatial len 2 krat: pri rychlosti okolo 60km/h, na 4st. akoby sa motor rozhodol pridavat, a uberat... otacky sa nestihli ani prilis menit - mozno som len nestihol zaregistrovat. Ked som tam supol neutral, tak v poho, ale ked som opat zaradil 4ku, rovnake chovanie. Po vytoceni do viac otacok to preslo.
Btw: mam cerstvo vymeneny zotrvak.

Mate niekto nejaky tip co to je pre diesle? (sa tu objavuju sviecky, etc... :D)
dik!
FF 1.8TDCi, 2001, (115+24)k, 3d, black<br>

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 08.04.2007 20:13

Nemel jsi nejak spatne polozenou nohu na plynu a zhoupnutim na hrbolu jsi pridal? :lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 08.04.2007 20:22

Pokud ti nedrzi rovnomernou rychlost, tak to muze byt vadny plynovy pedal.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Itak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Prievidza/Bratislava

Příspěvek od Itak » 08.04.2007 21:27

Ahmed píše:Nemel jsi nejak spatne polozenou nohu na plynu a zhoupnutim na hrbolu jsi pridal? :lol:
no presne tak nejako s ami to zdalo - ako keby tma boli na ceste nejake rolety alebo tak :) - no nic prejdem sa danym usekom este raz, aby som prisiel na to ci to bolo cestou, alebo autom.... alebo soferom :s
FF 1.8TDCi, 2001, (115+24)k, 3d, black<br>

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 08.04.2007 22:20

Itak píše:
Ahmed píše:Nemel jsi nejak spatne polozenou nohu na plynu a zhoupnutim na hrbolu jsi pridal? :lol:
no presne tak nejako s ami to zdalo - ako keby tma boli na ceste nejake rolety alebo tak :) - no nic prejdem sa danym usekom este raz, aby som prisiel na to ci to bolo cestou, alebo autom.... alebo soferom :s
Podobne problemy obcas mivam taky. Tady jsou vsude silene zvlnene cesty, takze fakt nekdy nevim, jestli kvuli hrbolum hybu nohou na plynu nebo to je autem. Ale vzdycky mi to dela ve stejnem miste, takze zatim to snad jsou jenom hrboly 8)
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

MaXyM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od MaXyM » 16.04.2007 00:49

Mam podobne.
Kdyz napriklad zastavim na krizovatce, nejakou 1 min otacky jsou stabilni, a potom zacinaji kolisat. Kdyz lehko pridam plyn, tak znovu je ok 1 min klid
Take nekdy motor chcipne po vyrazeni a brzdeni. ale to zridka.

Svicky, kabele a civky maji 2 roky (MotorCraft)

S pozdravem

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti