Problém s mazáním
Napsal: 07.07.2013 23:01
Po výměně oleje ve značkovém servisu začala problikávat kontrolka mazání, postupně svítila častěji a déle. Ve Fordu řekli že je to vadné čidlo tlaku oleje a vyměnili ho. Dva týdny byl klid, dnes opět začalo svítit mazání.
Děje se to pouze se zahřátým motorem. Motor navíc musí být pod zátěží - děje se to při rozjíždění, ale při vysokých otáčkách na neutrál je všechno v pohodě.
Klimatizace to výrazně zhoršuje. Moje domněnka je že to ty dva týdny nezlobilo protože byla zima a nezapínali jsme klimatizaci.
Ve Fordu měřili tlak oleje se studeným i zahřátým motorem a vše je v normě.
Oleje je podle měrky spíš víc (celá žlutá plastová část, víc než MAX)
Jak může klimatizace souviset s mazáním? Je to na stejném řemenu? Má venkovní teplota vliv na mazání? (Zlobí to jen když je vedro)
Díky za nápady.
Focus 1.6 TDCi 80kW ročník 2006.
Děje se to pouze se zahřátým motorem. Motor navíc musí být pod zátěží - děje se to při rozjíždění, ale při vysokých otáčkách na neutrál je všechno v pohodě.
Klimatizace to výrazně zhoršuje. Moje domněnka je že to ty dva týdny nezlobilo protože byla zima a nezapínali jsme klimatizaci.
Ve Fordu měřili tlak oleje se studeným i zahřátým motorem a vše je v normě.
Oleje je podle měrky spíš víc (celá žlutá plastová část, víc než MAX)
Jak může klimatizace souviset s mazáním? Je to na stejném řemenu? Má venkovní teplota vliv na mazání? (Zlobí to jen když je vedro)
Díky za nápady.
Focus 1.6 TDCi 80kW ročník 2006.