Stránka 1 z 1
svody
Napsal: 24.04.2007 17:23
od tapa
Ahoj fokusaci!Mate nekdo zkusenosti ze sportovnima svodama na forda focuse 2,0 16v?A jestli vite kde jse prodavaj?dik
Napsal: 24.04.2007 17:48
od PaJaS
Taky jsem dostal nápad pořídit svody, ale raději jsem na něj rychle zapomněl
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=2559
Napsal: 24.04.2007 19:32
od tapa
proc te to preslo?Kdyz jsi vydel tu cenu?
Napsal: 24.04.2007 19:51
od PaJaS
Asi tak nějak

Nevim jestli se teda ceny od tý doby nějak hnuly nebo ne, zase až tak moc jsem to nesledoval. A když budu logicky uvažovat, tak do běžnýho provozu to nemá vcelku smysl (možná svody 4-2-1, ty by měly přidávat na výkonu v nižších a středních otáčkách) a při sprintech v kategorii 2.0 jasně kralujou hondy.
Zkus se mrknout ještě třeba na ebay. Už jsem tam párkrát viděl nerezový svody za celkem slušnou cenu

Napsal: 24.04.2007 20:18
od tapa
To jo no!A jakej mas nazor na chip tuning?
Napsal: 24.04.2007 20:32
od PaJaS
Trochu se to v tom tématu s odkazama na svody probíralo. U atmosféry bez dalších úprav zbytečně vyhozený peníze si myslim.
Napsal: 24.04.2007 20:50
od tapa
a budes delat nejaky upravy na motoru?
Napsal: 24.04.2007 22:04
od stigi
tapa píše:To jo no!A jakej mas nazor na chip tuning?
O chipech tadz toho bzlo popsano opravdu hodne a treba muj nazor na toto tam najdes. Chip u atmosfery nema cenu! Mozna jako posledni variantu po predchozich upravach, ale ty penize bych investoval do neceho jineho.
Udelej si komplet vyfukove potrubi, od svodu az po koncovy tlumic, predelej sani, vacku, vylesti kanalky, sniz hlavu nebo udelej swap motoru, ale nedelej chip.
Napsal: 24.04.2007 22:08
od stigi
2PaJaS: Honda je Honda a na jejich "V-tky" s promenym casovanim ventilu "normalni" focus nema. Sam to rikam nerad, ale je to tak. Jedine kitem dodelat turbo, ale to uz jsi zase v jine kategorii sprintu, resp. mas jine koeficienty a po prepocteni by se skoncilo kdo vi kde.
Napsal: 24.04.2007 22:13
od Aki
na ebayi chodi nove svody za cca 8-9 tisic (castka i s dovozem do cr). a rozhodne to nejsou vyhozene penize, ale samozrejme ze by to k tomu chtelo par drobnejsich uprav, aby to stalo za to..
a k tomu chipu, uz jste nekdo jeli ve stejnem focusu pred chipem / po chipu bez jakychkoliv jinych zasahu? ja teda ano (ne ve svem) a rozdil je opravdu velmi znatelny, samozrejme ze to nesmite mit od fuseru, nybrz od kvalitni firmy (bitpower atd).
uvedomme si, ze motory jsou stavene a nastavene pro nejhorsi mozne podminky, jak klimaticke, tak dalsi veskere myslitelne. a chip tuto hranici posouva. stejne tak jako zajistuje celkovou optimalizaci (a pak jde vic a ihned za plynem atd)
jak jsem nedavno nekde videl napsane, je to neco jako overclocking-pretaktovani pocitace, tam taky z procesoru 2000mhz dostanete temer bez problemu 2500mhz apod
Napsal: 24.04.2007 23:10
od PaJaS
stigi: on to vlastně neměl být focus, ale civic vti co měl původně parkovat v garáži
Aki: a byla to atmosféra nebo turbo

U atmosféry samotnej čip nic moc nepřidá, ale u turba už je to trochu o něčem jinym
tapa: nebudu. V servisu mi teda řekli, že mam v motoru oproti sériovýmu motoru něco navíc, ale nikdo neví co to vlastně je

Navíc nechci jít cestou vyšší spotřeby, už takhle je dost vysoká.
Napsal: 24.04.2007 23:26
od Aki
samozrejme ze bez turba, jinak bych zminil
Napsal: 25.04.2007 07:09
od stigi
PaJaS píše:stigi: on to vlastně neměl být focus, ale civic vti co měl původně parkovat v garáži
Sleduju, ze jsme dopadli stejne... u me to taky mela byt honda 1.8VTec... mam Focuse a na Hondu treba taky jednou dojde
