Stránka 1 z 1
Studený motor netáhne - vyřešeno
Napsal: 22.09.2014 22:24
od AlexFocus
Zdravím, chci se podělit o svou zkušenost. Problém byl, že auto při studeném motoru netáhlo. Prvních 500 metrů nešlo vůbec za plynem ale potom vše OK. Když jsem se rozjížděl každé ráno z podzemní garáže, nemohl jsem skoro vyjet malej kopeček. Auto se prostě dusilo. Výměna svíček a kabelů nepomohla. Zajel jsem do Fordu a pán mi řekl, že mám natankovat 100 octan. benzín a 500 km tomu davát čouda aby se vyhnal bordel z palivového systému. A pomohlo to. Každý den to bylo lepší a lepší a teď už je po problému. Takže tankovat kvalitní benzín a ne Tank ONO atd...
Ford Focus II 1.6 Ti-VCT
Re: Studený motor netáhne - vyřešeno
Napsal: 23.09.2014 05:34
od xxmisa
Tankuju na ONU cca 6 let a nikdy jsem tento problém nezaznamenal, vlastně jsem nezaznamenal téměř žádný problém s palivem, krom lehounce zvodnatělé nafty (to nemohu 100% potvrdit, po koupi auta nebyl vyměněný palivový filtr).
Re: Studený motor netáhne - vyřešeno
Napsal: 23.09.2014 05:54
od allex1
Jseš si jistý že viníkem tvého problému je 100% tankování na stanici ONO? Já jsem tam bral ( a na různých pobočkách po celé republice) a nikdy jsem žádný problém neměl.
Re: Studený motor netáhne - vyřešeno
Napsal: 23.09.2014 09:23
od AlexFocus
Nemyslel jsem primo ONO, ale celkove nekvalitni benzin. Predchozi majtel tam asi tankoval nejakou sr... a postupne se to zaneslo.
Re: Studený motor netáhne - vyřešeno
Napsal: 23.09.2014 09:47
od stano.
Ti-VCT neporovnavajte s klasickou 1.6. Casto sa tu spominalo, ze trhanie, zly chod, zly vykon atd. Ti-VCT vyriesilo natankovanie kvalitneho benzinu. Len neviem, ci to chybu opravilo alebo len zamaskovalo...
Re: Studený motor netáhne - vyřešeno
Napsal: 15.10.2014 20:17
od AlexFocus
No tak nakonec to nepomohlo, na 100 octan auto jezdilo bez problemu ale kdyz jsem natankoval klasickej 95 tak to po 200 km delalo znovu. Problem byl v rozvodech, po udelani novych rozvodu je vse OK. Auto je plynulejsi i pri zahratem motoru. Driv me to neprislo ale i zahraty motor nejel uplne plynule, hlavne pri prerazovani. Az tedka jsem poznal rozdil. Pry byli spatne nastaveny ty stary rozvody, ale nechapu jaktoze na 100octan to cukani temer prestalo.