Stránka 1 z 1
2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 20.11.2014 13:20
od kimanek1
Zdravim. Stava se mi ze v okamziku kdy se prepne motor na LPG tak otacky padaji mnohem rychleji a nize nez je zdravo....nekolikrat i motor uplne vypne jakoby se plynove vstrikovace uplne vypnuli.
Volnobeznej ventil mam novej a na benzin to nedela.Studeny to dela nejvic a obcas to udela i ohraty.
Zacina to byt uz nebezpecny,nekolikrat mi to vypnulo v zatacce a na kruhaku coz je prusvih kdyz prestane fungovat posilovac a ja jedu rovne a nebrzdi to. V servisu LPG zatim stelovali softwarove volnobeh ale bezuspesne. Nekdo s podobnym problemem?? Video prikladam.
http://youtu.be/EBXK-irF-YU
Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 20.11.2014 17:19
od tym
Tohle je fakt o hubu. Nemyslím si, že to bude softwarem. Dělalo to i v létě? Mně to podobně blblo v zimě, pak fachmani přišli na to, že mistři ve Strakonicích dali větší průměr vstřikovačů. Takže mi dali menší a od té doby v pohodě.
Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 20.11.2014 19:14
od Tomin123
LPG jednotka snad u tebe neridi volnobeh. ventil, ne ?
Naprosta vetsina trablu s LPG je v tom ze je to spatne nastavene.
Pokud se to projevuje hlavne pri studenem motoru tak bych to videl na chudou smes.
Pripojit na diag. a sledovat pri propadu co dela STFT, Lambda apod.
Chuda smes ma jinak za nasledek podpalene ventily a jine libustky, takze donastavit
co nejdrive a zatim nejezdit na velky vykon.
S LPG bych nikdy nejezdil na podlahu pokud bych nevidel na vlastni oci ze motor jede v
plnem knedliku v bohate smesi. Jakmile to jen "blikne" do chude, hned pridat plynu.
Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 23.11.2014 18:38
od kimanek1
Kdepak...volnobeznej ventil s tim nema nic spolecneho...jen sem chtel rict ze sem ho vyrusil tim ze je novej a na benzin to nedela.
V lete to delalo take...ale ne tolik.
Prusvih je ten ze V6 se ohrejou rychleji a na napojene diagnostice toho moc nepozna.Udela to 2x-5x a pak dobry.
Jinak to uz 3x kontrolovali za jizdy s ctenim map benzinu a vse se tvari perfektne.
Dneska sem jim to zase dal do zitra at to pres noc vychladne a muzou zkouset dal.
V lednu mi jeste k tomu konci na to zaruka a nechci aby mi pak rekli 6.tis opravu

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 07.07.2015 20:06
od Maximus87
Ahoj, mám Mondeo 2003 duratec HE facelift 107 kw, LPG - Stag 4, dnes po 100 km cestě jsem vypl motor a znova nastartovat už byl problém, nejdřív naskočil a pak padaly otáčky na volnoběh a nakonec chcípnul a pak už se nechtěl chytnout vůbec ani pod plným plynem. Horko těžko po několika (15-20) pokusech se mě podařilo nastartovat a jeliikož to bylo zahřáté hned se to přeplo na plyn a problém zmizel, na plyn to jede absolutně v pohodě, jak jsem přepl na benzín tak opět ze 4 tisíc mě pod plným plynem na podlaze začaly otáčky padat a bez výkonu absolutně až k chcípnutí, takže hádám že problém je v přívodu benzínu, takže vstřiky nebo čerpadlo nebo palivák? nebo něco jiného jak to otestuju, kolik mě to bude stát? děkuji za rady
Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 07.07.2015 20:13
od krenda
Tipnul bych to na čerpadlo... Prvně zkus vyměnit palivový filtr, ten stojí pár stovek a pak se zaměř na čerpadlo. Teoreticky máš na vstřikovací liště nebo těsně před ní ventilek jak na kole a na něm se dá změřit tlak paliva, jak před startem po otočení klíčku a natlakování systému, tak na volnoběh a zvýšených otáčkách. Ale jestli ti to nechce ani nastartovat, opravdu to vidím na to čerpadlo.
Jinak v tomto tématu se řeší jiný motor a trošku jiný problém, prosím adminy o přesunutí do vhodnějšího

Ještě ti tu dám odkaz na trable u focusu s palivovým čerpadlem, je to v podstatě to samé, jen čísla pojistky a relé bude jiné

Poslední příspěvěk na stránce.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 2#p1019572
Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 08.07.2015 13:17
od zeli
Kolik mas benzinu v nadrzi? Muzes mit pricpany saci kos a kdyz mas hladinu pod tretinu, tak uz to muze zacit delat problemy. Jinak obecne neni dobre jezdit se skoro prazdnou nadrzi.
Napsal: 19.08.2015 16:05
od corwin_x007
Maximus87, měl jsem stejnej problém, momentálně v servisu mění čerpadlo - nech si v servisu změřit tlak co čerpadlo dává a budeš mít hned jasno.
Jinak mě s tím šlo jezdit, ale musel jsem dávat tak 5% plynu max - razantnější přidání znamenalo ztrátu výkonu až do chcípnutí. Výživné bylo když mi na D8 došel plyn cca 8 km od nejbližší LPG benzínky - není nad to se plížit 70 v odstavném pruhu se smrtí v očích a modlitbou na rtech

Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 21.08.2015 13:43
od Maximus87
jj, čerpadlo už je vyměněný, do 2500 tis otáček s lehkou nohou to jelo, ale kopec byl pro něj problém, i razantní přidání plynu, postupně se to zhoršovalo, ted už to jezdí zase normálně, díky
Napsal: 21.08.2015 21:52
od corwin_x007
Jen dotaz, kolik jsi dal za to čerpadlo?
Edit: mě to stálo cca 6000 i s praci.
Re: 2,5 LPG..padani otacek do vypnuti motoru
Napsal: 07.09.2015 11:06
od Maximus87
Ahoj, čerpadlo jsem dal nějakou druhovýrobu SKV myslím (made in germany) 1500,- vč pošty, a práce vyšla na 400,- celkem mě to stálo 1900,- ta sranda..