Stránka 1 z 25
Škubání motoru
Napsal: 26.05.2007 20:34
od čajda
Snažil jsem se tady něco najít, ale bohužel(možná jsem špatně hledal)
Poslední dobou pozoruji, že mi pří rozjíždění 2,3 a 4 škube motor jako by se to někde přicpávalo, prostě to škube. Trojka okolo 100 a nechce se to dál rozjet i při přeřazení na 4. Někdy to dělá i dvojka ( ne při 100km/h

) Myslím, že to dělá při 1/4 nádrže a méně. Při plnější nádrži se to ztrácí.Může být bordel v nádrži? Mám špatné čidlo volnoběhu,řekli mi to v servisu. Jinak mám nové rozvody, olej, filtry (palivový, olejový, vzduchový) najeto asi 500km od výměny. Jo a dnes v noci mi někdo šlohl poklice z...mrd ,ale tím to asi nebude!

Směju se protože se mi nelíbily a byly tak poškrábané a poničené že to musel být totální debil. Doufám, že si to nepřipravoval na dnes aby mi lohl plechače!

a nezdržoval se poklicema.
Napsal: 27.05.2007 20:59
od Mira
co se toho škubání tak určitě ještě pohledej

já podobný problém řešil a pomohla až výměna cívky, ale u každého kdo podobný problém řešil to mohlo být něco jiného.
Tak např.:
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... highlight=
add poklice: jsou to šmejdi

Napsal: 27.05.2007 22:27
od čajda
Projel jsem ten odkaz i jiné a nikdo se nezmiňuje o tom, že by na to mělo vliv množství paliva. Kdyby to byla třeba ta cívka tak by to cukalo i když bych měl 5l v nádrži nebo 50l. Nebo se mýlím?!?!
Mám podezření na nečistoty v nádrží.
Taky jsem se ptal a řekli mi, že to bývají pridřené klapky (zasrané od splodin apod.) a je prý na to spešl sprej. Další rada katalyzátor přicpaný. Mám asi i děravý výfuk, taky jsem o tom tady četl, že se pak ztrácí výkon, vyměnit svíčky, filtry atd atd. Ale pořád jde o množství paliva v nádrži to je fakt magořina!!! To je fakt mezi nebem a zemí.
Dnes směr Mošnov jsem jel max 100 víc to prostě nešlo cukala 3, 4 i 5 když jsem šlapal na plný plyn, když jsem dal půl plynu auto necukalo ale jel jsem stejnou rychlostí asi 90 šlápl jsem na 3 a kdybych ji držel tak mi auto zpomalí na 0 a chcípne (takový jsem měl pocit).
V Mošnově jsem nabral skoro plnou. a 3 jsem roztáhl na 130 poté 4 a 5 a valil jsem 160, bez jakehokoliv problému!!!
A V TOM KOLIK MÁM NABRÁNO BENZÍNU JE PROBLÉM
Málo benzínu čtvrtina a méně = auto nejede. Benzínu nad polovinu = auto je OK !!! Jsem z toho debil.
Sice by bylo řešení jezdít pořád z dostatkem benzínu. ( Ale je to jako bych bral brufen na bolest ta by nebyla, ale neřeším problém proč něco bolí )
Asi bych měl začít s tím, že zajedu na diagnostiku ?!?!
Napsal: 27.05.2007 22:45
od Fokal
Skoro bych to hooodně laicky tipnul na čerpadlo, nemá dostatek síly sát benzin když je nádrž prázdnější => větší podtlak v nádrži, čim prázdnější nádrž, tim víc při otevření zasyčí, jak se nasaje vzduch

Napsal: 27.05.2007 22:49
od Jozkablack
Tak nevim jestli Ti to pomůže, ale mě škubalo Mitsubishi tak nějak jak popisuješ Ty!! Zkusil jsem snad všechno co mě napadlo od vyčištění palivový soustavy, přes elektroniku, svíčky, Filtry.....atd. Ani na počítači nic neobjevily, ale tam si myslim že mě tahali za nos a hlavně mi tahali prachy z peněženky!! Nakonec jsem rezignoval a nějak se na to vyprdnul a zvyknul si!! Jednou se mi udělala díra ve výfuku, prostřední díl, je tam myslim katík a tak jsem ho nechal vyměnit....a najednou auto ani neškublo!! A do dneška neškube!! Musel tam bejt nějakej bordle či co!!
Napsal: 27.05.2007 22:51
od čajda
Napsal: 27.05.2007 22:56
od čajda
Jozkablack píše:Tak nevim jestli Ti to pomůže, ale mě škubalo Mitsubishi tak nějak jak popisuješ Ty!! Zkusil jsem snad všechno co mě napadlo od vyčištění palivový soustavy, přes elektroniku, svíčky, Filtry.....atd. Ani na počítači nic neobjevily, ale tam si myslim že mě tahali za nos a hlavně mi tahali prachy z peněženky!! Nakonec jsem rezignoval a nějak se na to vyprdnul a zvyknul si!! Jednou se mi udělala díra ve výfuku, prostřední díl, je tam myslim katík a tak jsem ho nechal vyměnit....a najednou auto ani neškublo!! A do dneška neškube!! Musel tam bejt nějakej bordle či co!!
A že by ten obsah nádrže byl jen náhoda? Fakt nevím, mám jen strach abych něco nepodcenil budu jezdit dál a pak mi auto "vybuchne" (trošku přeháním

) A taky se nechcu nechat tahat nějakýma mechanikama za nos a cpát jim prachy.
Napsal: 27.05.2007 22:59
od Jozkablack
No ono to asi bude něco jiného než to co jsem psal já, ale byla to jen zkušenost!!

Držim palce ať to vyřešíš co nejrychlej a fofo ať už nezlobí...hlavně napiš co s tim bylo!!

Napsal: 27.05.2007 23:04
od čajda
Jozkablack píše:No ono to asi bude něco jiného než to co jsem psal já, ale byla to jen zkušenost!!

Držim palce ať to vyřešíš co nejrychlej a fofo ať už nezlobí...hlavně napiš co s tim bylo!!

Samozřejmě ti děkuju i všem ostatním a určitě napíšu co s tím bylo pokud to někdy vyřeším!
Napsal: 27.05.2007 23:28
od Fokal
No když bych spekuloval, tak by to mohlo bejt naopak i malym podtlakem v nádrži a to čerpadlo tak prostě nefungovalo správně

Každopádně bych se zkusil zaměřit na to čerpadlo, ale je to jenom moje domněnka

Napsal: 04.06.2007 10:04
od LordMiras
Tak a je to tu zacalo mi to dneska rano taky skubat jako nekdy to zaskubalo kdyz jsem tam dal 2ku a pridal a pak mesic nic ale dneska mi to skubalo rano casto i za tepla tak uvidim jestli to potrva a zacnu asi tema svickama. Jinak auto mam od listopadu 06 a nechal jsem vymenit vsechny naplne a filtry a na rozvodak jsem se jeste nedostal nemam prachy ale setrim doufam ze vydrzi motor ma udajne najeto 152 000 modlim se vim ze riskuja cca 20 000,-
Napsal: 04.06.2007 12:35
od hihi
Tchánovi taky škubalo a škubalo... a pak kouká vodní pumpa v háji a jen modlením se stalo, že se mu to nestihlo i potkat... Přehlédl, že už má motor svoje. Proč odešla ta pumpa sice nevím, ale prý to mělo něcoo společnýho s volným řemenem... Cena 6k + rozvody. Rozhodně neušetřil.
Napsal: 20.06.2007 07:07
od dajosff99
Zdravim všechny příznivce těchto stránek.
Potřeboval bych poradit.....hledal jsem to tady ale zatim nenasel.Potřeboval bych poradit se cukaním motoru.Svíčky mám nové originál ford a auto když je studené než se zahřeje na provozní teplotu asi 90 C tak cuka a škube.Díka za každé info
_________________
Napsal: 20.06.2007 09:04
od corsar
cajda píše:Projel jsem ten odkaz i jiné a nikdo se nezmiňuje o tom, že by na to mělo vliv množství paliva. Kdyby to byla třeba ta cívka tak by to cukalo i když bych měl 5l v nádrži nebo 50l. Nebo se mýlím?!?!
Mám podezření na nečistoty v nádrží.
Taky jsem se ptal a řekli mi, že to bývají pridřené klapky (zasrané od splodin apod.) a je prý na to spešl sprej. Další rada katalyzátor přicpaný. Mám asi i děravý výfuk, taky jsem o tom tady četl, že se pak ztrácí výkon, vyměnit svíčky, filtry atd atd. Ale pořád jde o množství paliva v nádrži to je fakt magořina!!! To je fakt mezi nebem a zemí.
Dnes směr Mošnov jsem jel max 100 víc to prostě nešlo cukala 3, 4 i 5 když jsem šlapal na plný plyn, když jsem dal půl plynu auto necukalo ale jel jsem stejnou rychlostí asi 90 šlápl jsem na 3 a kdybych ji držel tak mi auto zpomalí na 0 a chcípne (takový jsem měl pocit).
V Mošnově jsem nabral skoro plnou. a 3 jsem roztáhl na 130 poté 4 a 5 a valil jsem 160, bez jakehokoliv problému!!!
A V TOM KOLIK MÁM NABRÁNO BENZÍNU JE PROBLÉM
Málo benzínu čtvrtina a méně = auto nejede. Benzínu nad polovinu = auto je OK !!! Jsem z toho debil.
Sice by bylo řešení jezdít pořád z dostatkem benzínu. ( Ale je to jako bych bral brufen na bolest ta by nebyla, ale neřeším problém proč něco bolí )
Asi bych měl začít s tím, že zajedu na diagnostiku ?!?!
práve riešim rovnaký problém, odišlo mi palivové čerpadlo, mal som úplne rovnaké príznaky ako, popisuješ, šklbanie, neťahalo atď.
čerpadlo je v nádrži ponorené v benzíne, mechanik mi povedal že palivový filter bol úplne zasratý od špiny čerpadlo ho nevládalo pretlačiť a pomaly sa zadrelo, teraz nedrží tlak v systéme, takže nutná výmena, BTW može byť že pri nízkej hladine benzínu ti to nedokáže nasávať dosť benzínu, inak mi doporučil nejazdiť až na doraz / po kontrolku / aj preto aby bolo čerpadlo lepšie chladené, okrem beńzínu ho totiž nič nemaže....
dnes si idem pre auto do servisu, dúfam že už bude všetko O.K.
Napsal: 20.06.2007 10:24
od Roman-Jicin
Tak se přidávám k těm co jim FOFO škube.
Mám TDCI ( najeto 115 tis.) a za studena na 4. rychlost mi to přesně při 1750ot/min. začne škubat. Když uberu plyn tak to přestane, ale když pomalu zase přídám tak znova. Zatím to řeším tak, že vytočím víc 3. rychlost ( asi na 80km/hod) a pak teprve řadím 4. Řídící jednotka žádnou chybu nehlásí
Prosím poraďte mi někdo co to může být. Dík