Stránka 1 z 1
kde moze byt problem
Napsal: 04.06.2007 18:04
od Tristan33
Dobry den.Prosim kto by mi mohol poradit s tymto problemom.Pred mesiacom mi zacala sem-tam preblikovat kontrolka žhavenia.Nejako som tomu nevenoval pozornost,az pokym sa mi motor v jazde neskapal a ja som zastal.Po vypnuti klucika a opetovneho nastartovania ide auto ako keby nic.Cim dalej to robi castejsie.Bol som aj na diagnostike,kde mi za 1000,-oznamili,ze chyba je pravdepodobne v palivovom systeme alebo riadiacej jednotke.Ak by som chcel vediet viac-priplatit dalsie peniaze.Prosim,nemal niekto podobny problem,ak ano,ako ho riesil??
Dakujem za kazdu radu
Napsal: 04.06.2007 18:13
od Jenda25
Jenom pro kontrolu bych prvně doporučoval proměřit žhaviče, a zkontroloval kabeláž, jestli někde není zkrat.
Napsal: 04.06.2007 19:37
od Pawecoz
Pre žhaviče by auto za jazdy nezdochlo takže tie môžeš vyradit bud to bude v kabeláži slabý kontakt alebo odchádza dáke čidlo na motore a je možné že aj by to mohlo byť čerpadlo mne tiež zdochínal motor ale mne to hned na diagnostike vyhodilo že je chybné čidlo polohy vačky to sa vymenilo a motor ide dalej a mna diagnostika stala 500 Sk v RK a vo Forde v BB stojí 960 sk.
Napsal: 04.06.2007 20:17
od Ahmed
Cidlo polohy vackoveho hridele na TDDi s nejvetsi pravdepodobnosti neni nebo ho urcite nikdo nemenil, je to problem u TDCi.
Pokud ti to zdechne, tak to nejspis bude cerpadlem, mozna vstrik nebo neco, zhavicima svickama urcite ne.
Pokud blika kontrolka zhaveni, motor bezi, ale nejde pridat plyn, tak je vadny pedal plynu.
Kdybych za 1000,- dostal takovou odpoved, tak bych asi zacal byt agresivni. Pokud diagnostika hlasi chybu, tak urcite musi rict v cem je a pokud si jenom mysli, ze nekde je chyba, tak ji musi najit a ne chtit prachy za nic.
Napsal: 04.06.2007 21:27
od pelen
Za diagnostiku se plati jako za celek. Ne prvni cast, ze je tam chyba a druhou cast o jakou chybu jde.
Zhavice maji vliv jen na nastartovani motoru a to jeste, kdyz je velka zima.
Mas dost nafty v nadrzi? Pri malem mnozstvi zacina ridici jednotka vynechavat vstriky.
Zkontroloval bych kontakty cerpadla.
Napsal: 15.07.2007 16:21
od Zabak
Zdar. Mám podobný problém. Při jízdě se najednou poklesne výkon motoru, začné svítit kontrolka žhavení a plynový pedal nereaguje.Motor běží na volnoběh. Musím vypnout motor, opět nastarovat a jel jsem dál. Zítra mám domluveno na diagnoetiku u Forda. Četl jsem tady na foru, že je možný vadný plynový pedal?
Napsal: 15.07.2007 16:59
od Tad
Zabak píše:Zdar. Mám podobný problém. Při jízdě se najednou poklesne výkon motoru, začné svítit kontrolka žhavení a plynový pedal nereaguje.Motor běží na volnoběh. Musím vypnout motor, opět nastarovat a jel jsem dál. Zítra mám domluveno na diagnoetiku u Forda. Četl jsem tady na foru, že je možný vadný plynový pedal?
S největší pravděpodobností máš pravdu že to bude tím pedálem

Napsal: 15.07.2007 18:44
od pelen
to Zabak:
Plynovy pedal ma 3 nezavisle potenciometry. Kdyz ho odpojis, tak si je muzes promerit. Pokud se prodre odporova draha jen u jednoho, tak uz nastava problem.
Napsal: 04.08.2007 17:44
od Zabak
Byl to plynový pedal. S diagnostikou a se vším všudy u autorizovaného servisu Ford Carent oprava stala 5000 Kč. Zatím Ok, ale nevyzkoušel jsem to ještě na delší trase, tak doufám, že to bylo tím.
Napsal: 05.08.2007 18:43
od pelen
Zabak píše:Byl to plynový pedal. S diagnostikou a se vším všudy u autorizovaného servisu Ford Carent oprava stala 5000 Kč. Zatím Ok, ale nevyzkoušel jsem to ještě na delší trase, tak doufám, že to bylo tím.
Nekde jsem tu uz umistil hodnoty odporu plynoveho pedalu. Pokud ma nekdo podezreni na chybu pedalu, tak si odpory muze zkontrolovat sam pomoci ohmmetru, pak koupit plynovy pedal jako nahradni dil a presroubovat a prepojit pomoci konektoru to se snad povede kazdemu zrucnejsimu. Pak by oprava vysla na cca polovinu.
