Stránka 1 z 1

Vodní čerpadlo

Napsal: 04.06.2007 18:53
od stromecek
Ahoj,potřeboval bych poradit s vodním čerpadlem.Už nějakou dobu se mi trochu ztrácí chl. kapalina a zdá se mi,že to asi sákne přímo z čerpadla -
asi okolo hřídelky?Nevíte někdo,jestli musím měnit celé čerpadlo a nebo jestli
to jde nějak přetěsnit?V "Jak na to" jsem četl,že se při výměně čerpadla musí
sundat rozvodový řemen - je to opravdu tak? :?:

Napsal: 04.06.2007 19:08
od Jenda25
No to nevim teda, to sem ještě neslyšel, co takhle termostat, nejde to okolo termostatu.

Napsal: 11.06.2007 15:11
od astor
Tak mám doma nové čerpadlo . Je krásné , na krabičce je nápis MADE IN GERMANY.
Tak doufám že to bude kvalita . Stálo 1900 ( pro mě za 1540,-)

Akorát řeším chladící kapalinu. Mám tam takovou sytě žlutou až pomerančovou. Co jsem četl dává se jen čevená / oranžová . Tak to snad bude ona. Žlutá se asi vůbec nedělá.
Musím se dotoho o víkendu pustit. Ještě mám nachystané nové desky na předek..

Napsal: 11.06.2007 15:17
od Jenda25
Podle barvy se dělí do jaký teploty je dělaná, dej tam červenou, a máš jistotu.

Napsal: 11.06.2007 15:22
od astor
Jenda25 píše:Podle barvy se dělí do jaký teploty je dělaná, dej tam červenou, a máš jistotu.
Prej se to nesmí jen tak míchat. Už tady na foru o tom byla řeč. Pak se prý vytvoří rosol a špatně to chladí. Fakt bych to tou červenou neměl pokazit , ona tam asi i bude. Jen ještě nevím zda ji koupit přímo ve Fordu nebo třeba tam kde jsem bral tu pumpu . Mám pocit že to má všechno Ford předražený. A přitom to vyrábí třeba stejná fabrika.

Napsal: 15.06.2007 16:38
od astor
Tak jsem se dnes pustil do té pumpy.
Žádná sranda. Ona sice není na rozvodech , což je velká výhoda. Jak mi bylo řečeno ve Fordu.

Je totiž až za rozvodama :!:
Včera jsem si stáhnul příručku Jak na to FORD FOCUS - z našeho fora. Díky za ni ! Tam je psáno : demontujte rozvodový řemen a pak pokračujte ve vyjmutí vodní pumpy. Paráda ! Jak jednoduché.

Kdyby se do toho někdo z vás pouštěl , prvně doporučuji vyndat ze závěsů a dát na bok aby nezavazela nádržku na chladící kapalinu a náplň serva. Poté pořádně podložit motor a sundat závěs motoru na levé straně. U rozvodů. To vám velice usnadní veškerou manipulaci. Já to udělal až nakonec a dost jsem si lámal ruce. Povolit kladku a sundat drážkovaný řemen . Před jeho sundáním si musíte povolit šroubky na vodní pumpě. Pak řemenici vodní pumpy ven, a také horní vodící kladku.
Potom demontovat alternátor . Sundat takový odlitek co drží alternátor a vodíc´í kladku. Pak sundat krytování rozvodů. Pod nimi už je ta pumpa. Naštěstí jde vytáhnou bokem bez sundávání rozvodů.
Nafotil jsem z toho nějaká fota ale netuším jak se sem dávají . To samo se mi nepodařilo přidat pod moje jméno i ten baner silver squadron .
Strávil jsem nad tím aspoň hodinu :cry:

Napsal: 15.06.2007 21:44
od martinsk
Astor: fotku pod meno musíš zkomprimovat (zmenšiť) na 120 x 150 pix. potom ti tam vôjde. Ja som nad tým tiež maturoval - na účte ťa to upozorňuje.

Napsal: 18.06.2007 08:21
od astor
Najety první km a musím se pochválit . Po pískání ani památky. Byla to pumpa.

Napsal: 20.06.2007 21:35
od astor
Tak ty fota :

Napsal: 20.06.2007 21:38
od astor
astor píše:Najety první km a musím se pochválit . Po pískání ani památky. Byla to pumpa.