Stránka 1 z 4
1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu
Napsal: 12.07.2007 20:16
od PePe_tdci
Zdá se mi, že když dám u fofíka plyn úplně na podlahu, že jede o něco hůř, než když ho mám tak 1 cm od podlahy..
Co to může být?
Re: 1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu
Napsal: 12.07.2007 20:29
od Ahmed
PePe_tdci píše:Zdá se mi, že když dám u fofíka plyn úplně na podlahu, že jede o něco hůř, než když ho mám tak 1 cm od podlahy..
Co to může být?
Zda se ti to nebo to tak je? Zalezi jake mas otacky. Pokud mas 1500 ot. a das plyn na podlahu, tak ti to prd pomuze, protoze motor ti zabere pri slabem seslapnuti a pak uz zadny rozdil neni, dokud nejdou otacky nahoru, ostatne to jsi urcite sam vypozoroval. Pokud das plyn na podlahu, chvili na nem stojis a potom povolis a das jenom 3/4 nebo 1/2, tak je jasne citit, jak auto zatahne jeste vice dopredu, ma to takove mensi zpozdeni.
Napsal: 12.07.2007 20:40
od PePe_tdci
Jasně že to netýrám v nízkej ot.
Počítám ten plnej +- 3000ot.
Jinak projevuje se to tak, že když jedu dejme tomu o něco víc než 3/4 plynu a pak dám doraz, tak to auto jakoby začne míň táhnout, když povolim, tak je to zase ok..
Napsal: 13.07.2007 19:44
od pelen
PePe_tdci píše:Jasně že to netýrám v nízkej ot.
Počítám ten plnej +- 3000ot.
Jinak projevuje se to tak, že když jedu dejme tomu o něco víc než 3/4 plynu a pak dám doraz, tak to auto jakoby začne míň táhnout, když povolim, tak je to zase ok..
Stahni si krivky motoru a tam zjistis, ze pri nizsich a seslapnuti taha vice jako pri vyssich a seslapnuti. Seslapuj jen tolik, kolik ti reaguje motor, vetsi seslapnuti je na nic. Poslouchej motor a zacni s nim citit.

Napsal: 14.07.2007 00:15
od Krtho
Mam tiez takyto problem a urcite to nieje tym ze neviem jazdit.Napriklad ak idem na petke nejakych 120 a stlacim plyn na podlahu tak sa mi ten motor zacne akoby dusit,kdezto ak ten plyn pridavam plynulo a primerane tak to auto lepsie taha nez v predoslom pripade a v tej istej situacii.Na mojom predoslom aute(Octavii 1.9 81kw),tam ked som stlacil plyn na podlahu,tak sa to auto pekne plynule rozbehlo,asi si to dodalo nafty len tolko kolko prave potrebovalo alebo co!
Este ma tak napadlo.Ma ten motor nejaky oweboost alebo ako sa to pise.Ak ano,kedy to zabera!Pri prudkom pridani plynu?
.
Napsal: 14.07.2007 16:46
od polkiboj
nazdar hoši. Ako tak čítam tie vaše príspevky tak mi to nedalo a šiel som vyskúšať na dialnicu to čo popisujete pričom mi dnes končí platnosť dialničnej. Cestou na dialnicu som pri 40km/h na 3ke zošlapol na plno plyn. Motoru to trvalo tak 2s kym zareagoval a potom ma to začalo opierať do podlahy až kym nevystupila rychlost na 3ke ku 80km/h. Viac som neriskoval aby ma nechytili Polisi. No a potom som sa vyburcoval na dialnici. Skusil som klesnut na 5ke ku 80km/h a potom nazar pridať a čakať čo to da. v priebehu 4s bola odozva a začala to poriadne ťahať.Plyn som držal stále na podlahe. Avšak pri daakych 150km/h ten tlak na sedačky poklesol.Tak som skusil troška ubrať a vtedy ma to zasa oprelo. neviem či je ten ťah spôsoveny že mam v nadrži Shell V-Power diesel alebo čím. Pri ceste som si spomenul na Fabiu a na 1vec. Keď niečo podobne som spravyl tam tak ten motor začal skypinať. Uvažoval som čo to môže byť a znami mi prezradil, že takto sa motor chova keď je priliš prehlcovany palivom ktore nestiha spalovať. Preto pri ubratí plynu to začalo ťahať a pri opätovnom jemnom pritlačani to ťahalo aj na podlahe. Takže niesom si istí či tento prípad neie je to isté.
Napsal: 15.07.2007 19:06
od pelen
4 vteriny zpozdeni je pro predjizdeni hodne. Proto stlacuji jen, co motor zvladne a ne na podlahu.
Napsal: 15.07.2007 20:15
od Skubi
proto je potřeba si podřadit, když je nutná rychlá akcelerace

Napsal: 15.07.2007 20:49
od pelen
Skubi píše:proto je potřeba si podřadit, když je nutná rychlá akcelerace

Podrazeni je zaklad, zalezi na otackach motoru.
Ale kdyz vzapeti seslapnes az na podlahu, tak mas zase casovou prodlevu.
Napsal: 15.07.2007 20:59
od chmelko
ale už sa mi stalo u vás na diesloch, že som podradil na 3 kde by to benzin v poho vzal a ono to bolo na nho až priliš, takže určo treba zvyknut

Napsal: 15.07.2007 20:59
od pette
1.8 TDCI mi to dělá taky ale ta prodleva není tak velká aspoň jsem to nestopoval
Napsal: 15.07.2007 22:09
od Ahmed
Jelikoz to vsechno ridi strasne chytra elektronika, tak by melo byt uplne jedno, jestli plyn seslapnes vice, nez jak reaguje motor. U benzinaku na to mas lambda sondu, takze pokud mas spatne spalenou smes, tak to da pokyn jednotce a ta ubere palivo.
Napsal: 15.07.2007 22:33
od abe
taky mi to děla,když šlápnu plny tak je axcelerace pomalejší než jak plyn přídavám postupně.Nevím možná to tak je

Někdy to zabere perfektně a někdy je to zase línější.Nevím na čem to závisí.A nejlíp plyn reaguje v první 1/3
Napsal: 15.07.2007 23:53
od Ferino
Hlavně že je v autě spousta elektroniky, hromada prapodivných čidel, pojistek, drátků a kdoví co ještě, ale aby to po přidání plynu jelo, to ne....
Ještě že mám benziňáka...
Napsal: 16.07.2007 00:11
od Krtho
Nedalo by sa to odstranit napriklad upravou riad.jednotky alebo chiptuningom?