Stránka 1 z 1

Chybná funkce obvodu vstřikovače

Napsal: 24.10.2018 20:18
od Otomar
Ahoj, dneska po cestě do práce mi problikla kontrolka motoru. Po cestě domů (20km) se už rožla uplně. Nicméně dojel sem domů. Nic zvláštního sem nepozoroval.

Auto sem píchl na diagnostiku a vypisuje chybu P0201-E4 - Chybná funkce obvodu vstřikovače válce 1.
Ještě sem si dodatečně udělal log špatných zápalů a když přepnu na plyn, tak špatné zápaly přestanou naskakovat, takže usuzuji opravdu na chybu vstřikovače benzinu.

Prohlédl sem kabely vedoucí ke všem vstřikovačům a nic nenašel.

Zajímalo by mě:
Má smysl dávat vstřiky na vyčištění?
Koupit rovnou nový vstřik a vyměnit?
Který válec je válec číslo jedna? (při pohledu zepředu na auto).

Díky

Re: Chybná funkce obvodu vstřikovače

Napsal: 27.10.2018 13:01
od Otomar
Pokračování...

Koupil sem jeden vstřikovací ventil. Vyměnil na válci nejblíže rozvodů - to je válec jedna.
> beze změny
Zkusil sem vyměnit první a čtvrtý vstřikovač mezi sebou.
>beze změny
Z toho usuzuji, že vstřikovač špatný nebude.


Tzn že může být špatná řídící jednotka nebo vedení ke vstřiku. Je možné proměřit /propípnout/ vodiče ke vstřiku někde na konektoru blíže k řídící jednotce?

No a pořád platí to, že auto jede na plyn bez problémů a chyba se neprojevuje.

díky za pomoc

Re: Chybná funkce obvodu vstřikovače

Napsal: 27.10.2018 16:51
od jojto
Vstrekovač 1 je prepojeny na ECU na pozicii M27 (cierno-biely). Je to pin hned na kraji druhy rad z prava zospodu (pri pohlade spredu na konektor). Merat pin2 na vstreku voci M27. Odpor menej ako ohm.
Premeranie vstreku:
Medzi pinmi 1-2 na vstrekovaci ma byt 11-17ohmov. Na pine 1 vstrekovaca ma byt 12-14,4V.

Re: Chybná funkce obvodu vstřikovače

Napsal: 02.12.2018 19:47
od Otomar
Tak abych to tu nejak uzavrel. Chyba byla nakonec v ridici jednotce plynu. Odstavovala benzinovy vstrik kdy nemela.
Samotnou jednotku BRC se nepodarilo sehnat, takze sme uprgradovali cely system na novejsi a uz zase jezdime. Stalo to ale balik :-/