Asi jak u koho, mě se regenerace spouští naprosto debilně. Buď se filtr vypaluje ihned po vyjetí od baráku, regenerace se spustí cca po 1-2km s teplotou vody lehce přes 40°C Nebo když jedu např. z PHY do HK tak na dálnici na tempomat se žádné vypalování nekoná a spustí se až když sjedu do města a začnu se hrkat v koloně na semaforech A v neposlední řadě se regenerace spouští v předposlední vesnici před barákem po 200km cestě. Takže pak místo abych zajel na dvůr, kroužím po vesnici nebo si zajedu 2x do sousední vesnice a zpátky, aby se DPF vypálil jak u magorůjivo píše:Vypalovani zacina cca nad 74% pokud jsou splneny podminky a to zahrate auto a chvilku jizda cca 2500otacek a pokud se nejezdi po dalnici, dokaze se pozdrzet az do cca 90%.
Než se mi loni v létě vypalování DPF rozbilo, tak se regenerace filtru spouštěly v létě každých cca 1000km, to se ještě dalo přežít. Od opravy ve Fordu se regenerace spouští nyní každých 300-400km, takže téměř každé druhé či třetí nastartování motoru. Už mě to fakt nebaví, a tohle debilní vypalování DPF je jeden z důvodů, proč chci Mondeo po prázdninách prodat...