Stránka 1 z 1

kontrolka žhavení a škubání + pokles výkonu

Napsal: 23.07.2007 19:36
od matty
Zdravím Vás, hledal jsem hledal a nenašel. Problém se týká blikání kontrolky žhavení. Stalo se mi to již asi třikrát a vždy, když jsem měl zařazenou dvojku a opravdu nízké otáčky a přidal jsem. Ale po zhasnutí a nastartování to vždy bylo bez problému. Dnes jsem s touto závadou bl nucen ujet cca 50km, abych se dostal domu a bylo to maso. Motor při sešlápnutí plynu reagoval trhaně a výkon nikde, a byl hlučnějš. Divné ale je, že jde nastartovat krásně bez problémů... Turbo bylo ale slyšet. Když jsem otevřel kastli, tak jsem si všiml vypadlé hadičky pod čidlem vzduchu z vzduchového filtru. Další problém je malinká roztrojka na vzduchové hadičky, ze které se odpojila jedna část a ta byla očividně již lepená. Po namontování a sestavení se ale nic nezměnilo. nevíte, čím by to mohlo být? Žhavičky? Vstřiky? fakt nevím co dělat, protože do Fordu se mi z finančních důvodů moc nechce. - jo FOFO 1,8 TDCI 2002 kombi
Díky moc za rady

Napsal: 23.07.2007 21:12
od Gold
podle mě vstřiky

Napsal: 23.07.2007 21:31
od matty
:cry: a to vyjde tak na kolik asi?????

Napsal: 23.07.2007 21:47
od Gold
matty píše::cry: a to vyjde tak na kolik asi?????
To přesně nevím, na to jsou tady někteří kluci větší odborníci a určitě ti to napíšou. Ale tak 20 tis určitě. Ale nedávno jsem četl že, vstřiky od firem Delphi a Bosh by se měli už nechat opravit a to je potom za úplně jiné peníze.

Napsal: 23.07.2007 22:08
od Ahmed
Taky jsem slysel, ze uz je nekdo umi opravovat. Jinak ve Fordu jsou ceny kolem 6000/ks, jestli se nepletu. Za 4k se daji sehnat taky.

Napsal: 24.07.2007 00:05
od pelen
Jsou tam proudove, casove kratke pulzy. Jako 1. bych kontrolovat spoje a konektory.

Napsal: 24.07.2007 00:19
od matty
jj díky za alespoň nějaké rady, zítra ho dávám pro jistotu do Bosch servisu alespoň na výměnu kapalin a filtrů a zrovna na diagnostiku, abych věděl co kde schánět. Díky, každopádně dám vědět, co to bylo :!:

Napsal: 30.07.2007 10:11
od matty
Tak v servisu to vypsalo chybu P 2338 - válec číslo 3 nad prahovou hodnotou klepání.
Nevíte někdo co to znamená?

Napsal: 30.07.2007 17:40
od pelen
matty píše:Tak v servisu to vypsalo chybu P 2338 - válec číslo 3 nad prahovou hodnotou klepání.
Nevíte někdo co to znamená?
Zkus kontrolovat nasledujici:

Napsal: 30.07.2007 18:31
od pelen
matty píše:Tak v servisu to vypsalo chybu P 2338 - válec číslo 3 nad prahovou hodnotou klepání.
Nevíte někdo co to znamená?
Uz jsem na to odpovidal nekde jinde.

Napsal: 30.07.2007 22:00
od matty
díky moc chlapi, v pátek jdu do Fordu, prej musí znovu nakódovat vstřik s řídící jednotkou.
Díky moc

Napsal: 31.07.2007 08:13
od HonzaV
matty píše:díky moc chlapi, v pátek jdu do Fordu, prej musí znovu nakódovat vstřik s řídící jednotkou.
Díky moc
Pokud budeš mít možnost být u toho, tak nedopust aby ti vyndavali vstřik z bloku motoru, ty jejich kódy se dají vizuálně přečist i když jsou vstřikovače na místě. Pokud mají poslední diagnostiku, tuším IDS, tak ta si dokáže načíst kódy vstřikovačů přímo elektronickou cestou přes řídící jednotku.
Mně je kvůli kalibraci vyndali 2.7. a ještě nejezdím, prostě se jim po demontáži ucpaly a potom mi chtěli přišít špatné palivo, aby z toho byli venku.

Napsal: 03.08.2007 21:27
od matty
:D :D :D Tak FoFo je po dnešní návštěvě Fordu doma. Závada viz. popis výše a rozuzlení? Přeprogramování vstřiků s řídící jednotkou. Takže žádný díl, čistě jen diagnostická práce - cenak 1061,- sakum prdum.....

I tak díky za rady....

Napsal: 04.08.2007 16:06
od Gold
Hmm, tak jsem zase chytřejší o tomhle jsem ještě neslyšel. Ale je dobře, že už zase jede jak má. :)