Stránka 1 z 2
Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady
Napsal: 27.07.2007 09:09
od Guru
Zdravím, mam problem s Focusem 1,8 16 V Zetec, asi pred pul rokem mi zacali padat otacky na ukazateli na nulu, auto v ten moment ztratilo výkon a kdyz jsem vyradil zdechlo uplne. Na začátku to delalo 1-2x do tydne asi na pul minuty, ale poslední mesic mi to delalo denne klidne i pul hodiny v tahu. Vzdycky jsem jel v jakekoliv rychlosti z niceho nic padli otacky na budiku a auto prestalo tahnout a zacalo zdechat a jak se otackomer rozjel, auto jelo zase v pohode. Myslel jsem, ze je to v elektrice. Uz jsme se znamim vymelili velkou cast elektroinstalace ( protoze co jsme uvideli po odkryti byl ulet, divim se, ze to auto nezhorelo), ale problemy stale pretrvavaji. Uz opravdu nevim co by to mohlo byt, diagnostika nic neukazala a to jsem byl 2x v Rasinu.
Jen pro upresneni, r.v.98
Diky
Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.
Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
Napsal: 27.07.2007 09:34
od TripleJay
Ocakavaj presun do sekcie "Motor"
A riesi sa to napr. aj tu
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=4973, staci len chvilu pohladat

Napsal: 27.07.2007 09:38
od chmelko
názov príspevku upravený a presunutý do sekcie motor,
moderator Zirafak rozhodne co dalej

Re: Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady
Napsal: 30.07.2007 10:15
od Bowie77
Guru píše:Zdravím, mam problem s Focusem 1,8 16 V Zetec, asi pred pul rokem mi zacali padat otacky na ukazateli na nulu, auto v ten moment ztratilo výkon a kdyz jsem vyradil zdechlo uplne. Na začátku to delalo 1-2x do tydne asi na pul minuty, ale poslední mesic mi to delalo denne klidne i pul hodiny v tahu. Vzdycky jsem jel v jakekoliv rychlosti z niceho nic padli otacky na budiku a auto prestalo tahnout a zacalo zdechat a jak se otackomer rozjel, auto jelo zase v pohode. Myslel jsem, ze je to v elektrice. Uz jsme se znamim vymelili velkou cast elektroinstalace ( protoze co jsme uvideli po odkryti byl ulet, divim se, ze to auto nezhorelo), ale problemy stale pretrvavaji. Uz opravdu nevim co by to mohlo byt, diagnostika nic neukazala a to jsem byl 2x v Rasinu.
Jen pro upresneni, r.v.98
Diky
Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.
Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?
Napsal: 30.07.2007 11:43
od Guru
A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?
Nevim jestli ma vliv na vykon motoru. Znamej mi rikal, ze by to mohlo byt cidlo tachometru, ale kdyz jsem mu rikal jak to zdecha a dusi se to hned to vyloucil, asi to vypada na ridici jedn.
Napsal: 30.07.2007 12:15
od FOCKI
Guru píše:A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?
Nevim jestli ma vliv na vykon motoru. Znamej mi rikal, ze by to mohlo byt cidlo tachometru, ale kdyz jsem mu rikal jak to zdecha a dusi se to hned to vyloucil, asi to vypada na ridici jedn.
zkoušels diagnostiku?
Napsal: 30.07.2007 13:05
od focus00
Mě to na starym escortu cukalo a v prdelce byl alternátor a nějaká řídíci jednotka..TAk newim

Napsal: 30.07.2007 13:32
od Radek 1.8 16V
Chlapi, chlapi, vymýšlíte už dávno vymyšlené!!!
to Guru: to co popisuješ, je 100% vadným čidlem tachometru (snímačem rychlosti - nebo jak se tomu ještě říká). Měl jsem stejné příznaky vč. ztráty výkonu při spadnutí ručičky a chcípnutí motoru při zařazení neutrálu. Tohle si pročti
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0.
Napsal: 30.07.2007 15:57
od Guru
Už ho mam objednany, modlim se aby to tim bylo.
Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.
Napsal: 30.07.2007 17:28
od pelen
Guru píše:Už ho mam objednany, modlim se aby to tim bylo.
Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.
Je to typicka reakce studeneho spoje. Nejdrive bych kontroloval propojeni konektoru a az potom bych se dival na plosne spoje ze strany pajeni.
Napsal: 01.08.2007 14:42
od Pavela
Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
Napsal: 01.08.2007 15:05
od StratoS
Pavela píše:Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
ty vole to je v pr.eli voni v tom fordu umej uplny houno, vzdycky kdyz auto nejede jak ma, poradej u dieslu vymenit cerpadlo a jinak standartne ridici jednotku jentak cvicne vzdyt to je soucastka za pakatel...ty resej vymenou ridici jednotky i prasklou zarovku v blinkru...
1. co rekli me kdyz sem tam byl s problemem, ze asi cerpadlo a to si to ani neposlech, strelil to od boku.. a kdyz sem chtel nejakou diganostiku rekl, ze za to, ze to vubec vybali to je za 1490 a pak za kazdou zapocatou hodinu.. nakopat je do riti.
Napsal: 01.08.2007 17:30
od pelen
Pavela píše:Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
Zavada, ktera se projevuje jen obcas, se velmi tezko hleda. U tebe to muze byt napriklad i nedostatecna energie vysokeho napeti pro svicky. Mozna by stalo za uvahu navstivit mereni emisi, kde maji testery Bosch a testuji i energii na svickach.
Napsal: 06.08.2007 06:12
od Guru
Takze cidlo vymeneny, ale problemy stale pretrvavaji. Ted uz to zdecha pri kazdem vyrazeni.
Prijde mi, ze cim vic se do toho vrta, tim je to vic v riti.
Napsal: 06.08.2007 09:14
od Radek 1.8 16V
Tak to mě fakt překvapuje a omlouvám se za svoji přechytřelou poznámku

. Ty příznaky ukazujou na to čidlo tachometru, takže mě napadá jedině, že je chybka někde mezi tímhle čidlem a ŘJ ( kontakt, nalomenej drát...), asi se to bude blbě hledat.