Zdravím všechny,
po servise (výměna vlnovce) se začal objevovat v interiéru zápach splodin. Děje se to jen pri ostřejší akceleraci (půlka plynu +). Ani nemusí být pouštěný ventilátor.
Děje se to hlavně při akceleraci z nižších otáček. Mám tam trojku, 1500 otáček a šlápnul na to. Okamžitě zápach splodin v interiéru. Nevěděl by někdo příčinu?
Zápach splodin v interiéru
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5655
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Zápach splodin v interiéru
tak asi bude někde dírečka, ve výfuku.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Fíkus1596
- Zkušený
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 29.05.2010 17:38
- Bydliště: Březnice (okr. Příbram)
Re: Zápach splodin v interiéru
Ten je právě krom svodů celý nový včetně katu. Emisema to prošlo bez všimného v TP.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13270
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Zápach splodin v interiéru
Může to profukovat kolem těsnění svodů, pokud byly dole, nebo s s nima hýbalo při montáži vlnovce. Což jo, protože tam není místo na vaření na autě, takže pátrej kolem těsnění svodů.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Zápach splodin v interiéru
Co si pamatuju mého Focuse 1.8 a 2.0 má svody výfuku otočené směrem dopředu k chladiči a sání ke kabině, 1.6 to má naopak, sáním dopředu a svody výfuku dozadu. Když jsem měl dírku ve vlnovci, byly spaliny cítit. Když jsem stál na místě, dostali se spaliny motorovím prostorem nahorů ke kapotě a k sání ventilátoru. Může tam být netěsnost svodů výfuku u motoru nebo k tomu vlnovci. Ve svodu může být prasklina a to by bylo i slišet.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 614
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Zápach splodin v interiéru
Děravej vejfuk. Buď nekvalitní výměna pletence - díra ve svaru, netěsní příruba u katu, příruba svodů, může prdnout i novej pletenec šmejd.. = vyreklamuj výměnu pletence.
Nebo ruplý svody - klasika, praskaj v místě spojení 4 trubek do jedný, dělaj se tam trhlinky..
V místě díry to bývá očouzený, nebo můžeš přicpat vejfuk hadrem a koukat odkud to funí, nebo to jde omydlit a vejfuk natlakovat (např. nasadit kus duše z kola a pomocník jen hubou foukne, bohatě stačí i ten mini přetlak a mydlinky krásně bublaj - najdeš i malý netěsnosti který jinak přehlídneš, např. trhlinka ve vlnovci pod pleteným obalem..
Ruplý svody jsem vařil přechodovou elektrodou Boehler Fox CN 23/12 Mo-A a drží to už přes 50 kkm (obvykle vařený moc dlouho nevydrží a rupne to znova)
Tipnul bytch tu přírubu u katu, bývá tam vyrezlá těsnicí plocha a těsnění to už neveme.. Může pomoct tmel, ale opatrně je to před katem, nesmí vylejzat dovnitř trubky (a sypat se do katu = ucpávat ho)
Nebo ruplý svody - klasika, praskaj v místě spojení 4 trubek do jedný, dělaj se tam trhlinky..
V místě díry to bývá očouzený, nebo můžeš přicpat vejfuk hadrem a koukat odkud to funí, nebo to jde omydlit a vejfuk natlakovat (např. nasadit kus duše z kola a pomocník jen hubou foukne, bohatě stačí i ten mini přetlak a mydlinky krásně bublaj - najdeš i malý netěsnosti který jinak přehlídneš, např. trhlinka ve vlnovci pod pleteným obalem..
Ruplý svody jsem vařil přechodovou elektrodou Boehler Fox CN 23/12 Mo-A a drží to už přes 50 kkm (obvykle vařený moc dlouho nevydrží a rupne to znova)
Tipnul bytch tu přírubu u katu, bývá tam vyrezlá těsnicí plocha a těsnění to už neveme.. Může pomoct tmel, ale opatrně je to před katem, nesmí vylejzat dovnitř trubky (a sypat se do katu = ucpávat ho)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů