Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12928
- Registrován: 18.07.2011 19:55
- Tomáš Kubec
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.12.2008 20:16
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Přesně tak za Ford Castrol Magnatec Professional E 5W-20 5 l dávám cca 900 Kč, ale u Forda v AutoiN chtějí za ten samej s filtrem 4000 Kč, blázni
https://motorove-oleje.heureka.cz/castr ... B#prehled/
https://motorove-oleje.heureka.cz/castr ... B#prehled/
Ford Focus Combi MK3 1.0 EcoBoost 92 kW (2013 prosinec) - stále mám
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
Ford Focus Combi MK2 1.6 74 kW (2007 duben) - stále mám
Ford Focus Combi MK1 1.6 74 kW (2002 květen)
- JackalMAX
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29.09.2012 16:23
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Tak já doteď bral přímo ve Fordu Castrol 4L + original olejový filtr za 1250
Samozřejmě to je upravená cena ze známosti. Pokud to půjde i v budoucnu, nemám důvod zkoušet kupovat u "pochybných" zdrojů. Uvozovky berte s nadsázkou. Pokud bych měl ověřené originální původ olejů od nějakého prodejce, tak nevidím problém.
Samozřejmě to je upravená cena ze známosti. Pokud to půjde i v budoucnu, nemám důvod zkoušet kupovat u "pochybných" zdrojů. Uvozovky berte s nadsázkou. Pokud bych měl ověřené originální původ olejů od nějakého prodejce, tak nevidím problém.
FORD Fočus MK3 1.0 92kW ekobuřt titán
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 415
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
No nwm teda taky dávám tento olej a 5l za 9 stovek Oni to maj jako sudovku takže určitě ještě levnější. https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... 6_EALw_wcB
FOFO 1.5 110kw 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold -byl
9let sloužil bez zaváhání
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold -byl
9let sloužil bez zaváhání
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 17.02.2022 20:57
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Já už mám auto taky doma. Cenová teda trošku jiná. 103 500,-
Seznam výměněnych věci pak sepisu. Ale v rychlosti komplet brzdy komplet spojka dvouhmota komplet rozvody seřízení ventilů vysokotlaké čerpadlo olejové čerpadlo přední ramena....
Seznam výměněnych věci pak sepisu. Ale v rychlosti komplet brzdy komplet spojka dvouhmota komplet rozvody seřízení ventilů vysokotlaké čerpadlo olejové čerpadlo přední ramena....
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Proboha kolik to melo najeto?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1661
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Někde psal 218t km. Já bych do toho tolik nedal, v hodnotě auta se ta částka bohužel neprojeví.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 17.02.2022 20:57
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Aktuálně už 219. Tak si můžeš auto prodat k tomu přidat kilo a koukni co za to koupíš.... Při mém nájezdu 50 - 70 tis ročně budu rozvody řešit za rok znova. Takto mám na tři až pět let klid. Navíc koupit dneska auto znamená riskovat, že má auto skrytou vadu, kdežto u svého kusů vím, že žádné problémy nebyly tedy dělal jsem pravidelný servis rozšířeny o veci u kterých se předpokládalo že by se časem ozvaly.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Tak jestli si to chce jeste nějakou dobu nechat, tak to asi pochopit dokazu. Ono komplet brzdy a spojka s dvouhmotou budou tak pulka te ceny a to prijde na kazdem autě, i kdyz spojka by mohla u benzinu vydrzet asi i dele.
jmeno: jj, tak nejak jsem to myslel, na ojetine zainvestujes casem taky a nevis, co kdo do toho lil a jak se k tomu choval.
jmeno: jj, tak nejak jsem to myslel, na ojetine zainvestujes casem taky a nevis, co kdo do toho lil a jak se k tomu choval.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1661
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Pokud auto používáš na podnikání, pak je to něco jiného. Stejně při takovém ročním nájezdu by měla nafta vycházet levněji a rozhodně je nafťák robustnější konstrukce než přímovstřikový benzin. Samozřejmě beru, že jsi se rozhodl a nemám v úmyslu to nějak dal komentovat.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6716
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Na 50-70 tis. ročně mi 1.0 EB přijde jako dost hovadina
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Taky me to napadlo, ale radsi jsem si to nechal, aby se nerozpoutalo zase peklo
Zase pořizovacka mohla byt na ten benzin citelne lepsi nez za naftu.
Zase pořizovacka mohla byt na ten benzin citelne lepsi nez za naftu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 17.02.2022 20:57
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Jste komplet mimo. Naprosto netuším proč by ten motor nebyl vhodný...
Ad nafta - jednak zvuk co mě vytáčí, jednak spolehlivost - kolik z Vás co máte naftu můžete říct, že jste za 218tis km neřešili jedinou závadu?, jednak spotřeba - jezdím za 4,5 když se snažím za 5,5 podle předpisů a za 6,5 když mu šlapu na krk + takový krásný bonus, že v zimě vždycky odjedu narozdíl od nafty Tuhle zimu tady bylo celkem fajn max -20 takže většina nafťáků odjela, minulou zimu tady bylo i -27 a to už neodjel žádný
Ad servis - jasně rozvody měly termín až příští rok, ale mi přišlo, že je čas se tomu věnovat. A udělal jsem dobře. Jinak spojka dvojhmota - vydržely by ještě 50tis km, ale mi přišlo 218tis dost a navíc mi přišlo, že už to není ono - nebylo, ale dle servisu by ještě pojezdily, samozřejmě když byla převodovka dole tak se vyměnily gufera a olej v převodovce. Brzdy, zase pojezdily by ještě 5 - 10tis km, ale byl čas vyměnit brzdovku tak se udělaly komplet ať tam za měsíc nemusím zas. Motor - tam byl požadavek na rozvody + ventilové vůle (1 výfukový na hranici tolerance 1 výfukový blízko hranice a zbytek jako z výroby), takže začalo rozebírání, fotky řemenů jsem tady někde dával - byly zcela ok, motor komplet čistý - nejspíš způsobeno závadou na kterou se přišlo. Každopádně motorář zjistil, že vysokotlaké čerpadlo prosakovalo a doporučil výměnu - 18tis - ano většina z Vás by s tím jezdilo dál protože ve fordu toto neřeší, já vyměnil, dále si motorář všiml, že olejové čerpadlo je z řady těch co rády selhávají a doporučil výměnu - vyměněno, na časovací kola k tomuto motoru nejsou žádné diagnostiky - tedy nelze poznat zda jsou v půlce životnosti nebo nové, poznají se až vadné - výměna, když byla převodovka dole zjistilo se, že je prasklý nějaký plastový hajzl kde je snad termostat a čidlo takže komplet nové, pak už jen rozvody atd... Ramena - rozpadly se když je demontovali - výměna. No pak geoška a už se jezdí.
Koupit jiné auto znamená koupit něco co se nedá pořádně prověřit - do motoru člověk nevidí. Bral jsem to tak, že mám servis za 100k auto má prodejní cenu 100k takže za 200k sem se díval co koupím - nic moc. A pokud tento servis přijde někomu moc tak si spočítejte kolik jste na servisech nacpali do aut vy za dejme tomu 200tis km. Dejte do toho jednu výměnu náplní a filtrů co jsem platil já, k tomu všechny rozvody, spojky, závady a uvidíte, že nebudete daleko od mého čísla, s tím, že já mám auto v cajku na 100 - 200tis km...
Ad nafta - jednak zvuk co mě vytáčí, jednak spolehlivost - kolik z Vás co máte naftu můžete říct, že jste za 218tis km neřešili jedinou závadu?, jednak spotřeba - jezdím za 4,5 když se snažím za 5,5 podle předpisů a za 6,5 když mu šlapu na krk + takový krásný bonus, že v zimě vždycky odjedu narozdíl od nafty Tuhle zimu tady bylo celkem fajn max -20 takže většina nafťáků odjela, minulou zimu tady bylo i -27 a to už neodjel žádný
Ad servis - jasně rozvody měly termín až příští rok, ale mi přišlo, že je čas se tomu věnovat. A udělal jsem dobře. Jinak spojka dvojhmota - vydržely by ještě 50tis km, ale mi přišlo 218tis dost a navíc mi přišlo, že už to není ono - nebylo, ale dle servisu by ještě pojezdily, samozřejmě když byla převodovka dole tak se vyměnily gufera a olej v převodovce. Brzdy, zase pojezdily by ještě 5 - 10tis km, ale byl čas vyměnit brzdovku tak se udělaly komplet ať tam za měsíc nemusím zas. Motor - tam byl požadavek na rozvody + ventilové vůle (1 výfukový na hranici tolerance 1 výfukový blízko hranice a zbytek jako z výroby), takže začalo rozebírání, fotky řemenů jsem tady někde dával - byly zcela ok, motor komplet čistý - nejspíš způsobeno závadou na kterou se přišlo. Každopádně motorář zjistil, že vysokotlaké čerpadlo prosakovalo a doporučil výměnu - 18tis - ano většina z Vás by s tím jezdilo dál protože ve fordu toto neřeší, já vyměnil, dále si motorář všiml, že olejové čerpadlo je z řady těch co rády selhávají a doporučil výměnu - vyměněno, na časovací kola k tomuto motoru nejsou žádné diagnostiky - tedy nelze poznat zda jsou v půlce životnosti nebo nové, poznají se až vadné - výměna, když byla převodovka dole zjistilo se, že je prasklý nějaký plastový hajzl kde je snad termostat a čidlo takže komplet nové, pak už jen rozvody atd... Ramena - rozpadly se když je demontovali - výměna. No pak geoška a už se jezdí.
Koupit jiné auto znamená koupit něco co se nedá pořádně prověřit - do motoru člověk nevidí. Bral jsem to tak, že mám servis za 100k auto má prodejní cenu 100k takže za 200k sem se díval co koupím - nic moc. A pokud tento servis přijde někomu moc tak si spočítejte kolik jste na servisech nacpali do aut vy za dejme tomu 200tis km. Dejte do toho jednu výměnu náplní a filtrů co jsem platil já, k tomu všechny rozvody, spojky, závady a uvidíte, že nebudete daleko od mého čísla, s tím, že já mám auto v cajku na 100 - 200tis km...
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23540
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
uzivatel "jmeno" byl zabanovan - nereagujte na nej, je to nas znamy z drivejska, ktery pozadal o zablokovani pristupu na forum
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9409
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Zrovna když sem teď nad tím přemýšlel a projížděl IP adresy a příspěvky a pak mi doslo, že Pbjun měl podobný nájezd, řešil rozvody, ramena..., Že hodně najezdil a že tyhle dva meli dost stejný názor
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host