Stránka 1 z 1

Ford Focus MK3 po FL, 1.0 92 KW, netáhne a dokonce brzdí za studena

Napsal: 20.11.2022 13:03
od Fordikonator
Zdravím,

na jaře jsem kupoval ojetý FoFo Mk3 po FL, rok výroby 2015, s EcoBoostem 1.0 92 KW. Během léta super, též jsem se bál tříválce ale vlastně je to super a má i takovej příjemnej zvuk když na to člověk trochu šlápne :totlsmile: Teď však přišla zima, která je s ním moje první a zpozoroval jsem, že než se trochu prohřeje, tak nemá takový tah, dokonce se objevil i brzdný účinek motoru (což v létě nebylo, v Alpách se mi kouřilo z brzd, protože ten malej motůrek prostě nemá sílu na to brzdit :lol: ), ale taky, jakmile se zahřeje tak brzdný účinek mizí jako vždycky.

Máte někdo podobnou zkušenost? Mám se bát? Mám si na něco dát pozor, dbát víc na to, abych zbytečně nevytáčel než se zahřeje, apod.?
Díky moc za info :palec_nahoru:

Re: Ford Focus MK3 po FL, 1.0 92 KW, netáhne a dokonce brzdí za studena

Napsal: 21.11.2022 08:48
od ZaQik
moc prispevek nechapu, ale obecne plati, ze se motor zbytecne nevytaci, pokud neni zahraty :nixw:

Re: Ford Focus MK3 po FL, 1.0 92 KW, netáhne a dokonce brzdí za studena

Napsal: 21.11.2022 20:55
od reckoname
V zimě je hlavně hlučnější než se zahřeje. Jestli míň táhne? Za nízké teploty, pod 10 st. se to může zdát, protože je hlučnější. Studený motor nevytáčím přes 3000 ot/min. Při teplotách pod nulou určitě motor půjde víc ztuha. Olej tam máš předpokládám 5w-20, slyšel jsem názory od chytrolínů, proč tam nenalít 5w-40.

Re: Ford Focus MK3 po FL, 1.0 92 KW, netáhne a dokonce brzdí za studena

Napsal: 21.11.2022 22:23
od oscaar
Už kvůli tomu, že tento tří-hrnek má rozvodový řemen mazaný rostřikovaným olejem, bych si dával pozor, jaký olej tam dávám.