Stránka 1 z 3

Škubání motoru

Napsal: 03.10.2007 15:27
od focus66
Zdravím všechny.Mám problém se škubáním motoru u Focusu 1.8 TDCI.V poslední době mi to škube každou chvilku.Škube to mezi 1000 až 2000 otáčkami a je to někdy docela hustý.Někdy to škubne i při 3000 otáčkách.Když jsem byl v servisu ohledně nefungujícího ABS,tak po opravení mu to ukazovalo jenom malý tlak při startování,ale startuje to normálně.Nevíte někdo co by to mohlo být??Nechtěl bych zbytečně měnit díly a pak to bude něco jiného.Za radu děkuju. :?:

Napsal: 03.10.2007 15:31
od TripleJay
Kolko mas nabehanych? Zeby blbli vstrekovace? :?

Napsal: 03.10.2007 15:32
od mario
zdarec,no me to taky skube,ale zacalo to po vymene svicek,dali mi tam nejake levne takze to bude urcite tim,musim koupit origo MOTORCRAFT a melo by to byt ok,jinak tema o skubani motoru uz tu je tak si myslim ze toto bude LOCK

Napsal: 03.10.2007 15:58
od Sunny
Ahoj. Nevím, jestli si necháš do toho kecat od holky, ale mám ten samý motor a také to u mě tak začalo. Pak došlo tak daleko, že jsem musela vždycky zastavit, vypnout motor a pořád tak dokola. Ford servis v CZ by jen měnil díly a nechal si je platit a po všech možných testech na to nepřišli. Pak jsem ho dala do servisu v DE a tam po týdnu přišli na to, že jsou to trysky. Prý šly do háje kvůli špatnému palivu, tak už tankuju jen na Schellu a problém není vůbec žádný...

o

Napsal: 03.10.2007 16:15
od focus66
Mám najeto 145000.

Napsal: 03.10.2007 17:05
od Gold
Taky mě napadli vstřiky. Ale pokud odcházejí pozvolna tak se většinou projevují horším zátahem v nízkých otáčkách a vyšší hlučností motoru. Nebliká Ti kontrolka žhavení při tom škubání ?

Napsal: 03.10.2007 18:02
od focus66
[quote="Gold"]Taky mě napadli vstřiky. Ale pokud odcházejí pozvolna tak se většinou projevují horším zátahem v nízkých otáčkách a vyšší hlučností motoru. Nebliká Ti kontrolka žhavení při tom škubání N

Ne nebliká.Někdo říká turbo jiný zase lambsonda,Tak nevím.

Napsal: 03.10.2007 18:10
od Gold
focus66 píše:
Gold píše:Taky mě napadli vstřiky. Ale pokud odcházejí pozvolna tak se většinou projevují horším zátahem v nízkých otáčkách a vyšší hlučností motoru. Nebliká Ti kontrolka žhavení při tom škubání N

Ne nebliká.Někdo říká turbo jiný zase lambsonda,Tak nevím.
Turbo bych zatím vyloučil už jen proto, že píšeš že škubání se projevuje už od 1000 ot\min. Turbo zabírá tak kolem 1600 ot\min.

Napsal: 03.10.2007 20:25
od speedy
Sorry Admini, vono mi to dnes nějak zadrhlo, tak pls umažte poslední dva navíc...kuju

Napsal: 03.10.2007 21:01
od Gold
speedy píše:To jako myslíš že celou dobu Turbo neběží a pak zabere v 1600 obrátkách?? 8O
To jsou mi věci.... :lol:
No to samozřejmě nemyslím, moc dobře vím, že se točí stále. Jen si teda nejsem jistý jestli někdo dokáže poznat v 1000 ot, že mu nefunguje turbo. A pak teda nechápu proč by mělo chvíli fungovat a chvíli zase ne. Ale je to jen můj názor, takže pokud je to blbost tak sorry. :)

Napsal: 03.10.2007 22:04
od 1WELT
Zkus zajet do servisu Bosch tam by ti je meli byt schopni promerit delali jsme to tam taky a kontrola jedne trysky vychazi cca. na 100kc. Takye zadna velka investice :idea: A jak ti to kouri pri vetsi akceleraci :?:

Napsal: 04.10.2007 14:38
od Gold
Ještě mě napadlo kdy jsi měnil naposledy palivový filtr ?

o

Napsal: 06.10.2007 14:34
od focus66
Při přidání to zakouří černě ale to si myslím že je to stejný jako u ostatních aut s Dieselem.Palivový filtr jsem taky vyměnil.

Napsal: 08.01.2008 12:33
od minamar
Zkus vyčistit chladič turba

Napsal: 08.01.2008 19:10
od Maca
Já mám sice benzín, ale dělalo mi to stejný kusy a byla to cívka, nechal jsem teda vyměnit i svíčky, ale od té doby v pohodě. Ze začátku dělalo jen občas, ale pak čím dál častěji....