Stránka 1 z 1

problem s 1,8TDDI

Napsal: 06.10.2007 16:11
od brko
koupil sem focuse ale kdyz nastartuji studene tak vyleti modry olejovi dym,parkrat lehce pridam tak to jeste pri padani otacek vyleti opet oblak ale po minute je to OK,kdyz to protocim aj vys tak nic cim to muze byt?cerpadlo je davane nove,a jeste pri startu to melo chvilu nizsi volnobeh,hodne se trepal motor.Co to muze byt?

Napsal: 06.10.2007 16:13
od chmelko
a čo olej, nestraca sa ti?

Napsal: 06.10.2007 20:00
od brko
chmelko píše:a čo olej, nestraca sa ti?
teprv sem to koupil,je to dovoz rakousko,tak nevim ale kdyby to zralo turbo tak spis ve vrchu ne?muze to delat malo nafty nebo stara?

Napsal: 06.10.2007 20:04
od chmelko
no kedže píšeš modrý olejový dym, tak može žrat olej..

Napsal: 06.10.2007 20:36
od ElBunda
Taky to můžou být zalepené trysky, špatně rozstřikují, nafta pak špatně shoří a namodrale kouří, po zahřátí motoru je to O.K. Za chvíli bude zima, tak zkus už teď přidat nějaké aditivum, většina má i látky k čištění trysek a pak uvidíš. 8)

Napsal: 07.10.2007 10:19
od brko
no prave slysel sem ze tyto motory snad ani olej zrat nebudou ze drzaky ale kdyby zral pres krouzky tak to bude delat delsi dobu,po cca 0,5-1min prestalo,motor ma 200tkm,pravidelne servisovany.Ale taky me stve ze za studena chvilku to ma tak 600otacek na volnobeh,to taky nevim cim to muze byt a jestli to souvisi

Napsal: 07.10.2007 13:25
od Ahmed
brko píše:no prave slysel sem ze tyto motory snad ani olej zrat nebudou ze drzaky ale kdyby zral pres krouzky tak to bude delat delsi dobu,po cca 0,5-1min prestalo,motor ma 200tkm,pravidelne servisovany.Ale taky me stve ze za studena chvilku to ma tak 600otacek na volnobeh,to taky nevim cim to muze byt a jestli to souvisi
Zkus tam nalit kvalitni naftu a pridat aditivum. Az takhle vyjedes dve nadrze a bude to porad stejne, tak to zacni resit. Mozna jsou to fakt jenom zanesene vstriky, pripadne palivovy filtr.

Napsal: 07.10.2007 17:45
od pelen
Bily dym:
http://www.aa1car.com/library/diesel.htm

Vlivem nizke teploty spalovani:
mala komprese
jeden nebo vice vadnych vstriku
vzduch v palivove soustave
vadna zhavici svicky nebo jejich modul
male otacky pri startovani

Napsal: 07.10.2007 20:17
od brko
ok poresim to,snad to bude OK.Diky za rady