alternator - dobijeni

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
ventil
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2008 03:18

alternator - dobijeni

Příspěvek od ventil » 17.11.2007 17:57

zdravim vsetkych. mam problem s dobijanim a moja otazka znie co moze byt zle na altiku ak nedobija ani kusok .
presiel som toto forum ale nenasiel som nic take co by mi neako obzvlast pomohlo.
na co sa mam zamerat a oplati sa to vobec opravovat ak sa to da opravit. mate niekto skusenosti popripade aj neaku SCHEMU .??? pocul som vraj v altiku je zabudovany regler . da sa to vymenit ??? ak mate neake odkazy kam pozriet tak sem s nimi .

vdaka

PS: pripadne schemy zapojenia poslite na VENTILISKO@GMAIL.COM

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 17.11.2007 18:33

Chybny regler vetsinou neudrzi nabijeci napeti, byva skoro vzdy vyssi, nez ma byt.Pokud nedodava zadne napeti, pak to muze byd pojistka (podle obrazku) nebo kratke opotrebovane kartace nebo nejaky preruseny kontakt.
Přílohy
altik.jpg
altik.jpg (31.38 KiB) Zobrazeno 1596 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jarek83
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Breclav

Dobríjení - alternátor

Příspěvek od Jarek83 » 17.11.2007 21:36

pelen píše:Chybny regler vetsinou neudrzi nabijeci napeti, byva skoro vzdy vyssi, nez ma byt.Pokud nedodava zadne napeti, pak to muze byd pojistka (podle obrazku) nebo kratke opotrebovane kartace nebo nejaky preruseny kontakt.
Já měl samý problém a chyba byla v diodovém můstku, nevím jak to, ale odešla mi dioda..Asi nejspíš vada výroby diody.

Většinou bývá problém v můstku.. Na praxi (elektromechanik) jsme měli pár případů. Např. když jsem použil nové diody v kovovém pouzdře (s katodou na plášti diody).Jedna v můstkové zapojeni byla zničená.
8O

Většinou je problém v regulačním členu se stabilizátorem... Ale pokud máš měřící přístroj, tak si proměře statorové vinutí.
Ford Focus Combi, 1,6 16V, 74kW - ZETEC-S - r.99, zelená metalíza  /  <br>

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti