Stránka 1 z 4

Držení otáček,chcipání...

Napsal: 24.11.2007 16:18
od dawek
Aloha chtěl bych poprosit o radu s řešením mých problémů.Věřím,že to souvisí jedno s druhým.
1)Držení otáček-při startu než se motor zahřeje držení otáček cca kolem 2000 tis/min,po zahřátí motoru otáčky se mírně zlepší a slabě klesají.Motor má tendenci táhnout.V zimním období se mi jeví zhoršení tohoto problému.Potenciometr(snímač otáček) vyměněn.
2)Tachometr a otáčky-pokud motor drží otáčky,tak funkce tachometru je správná,ale pokud otáčky fungují-padají jak mají,motor brzdí,tak se často stává,že tachometr přestane fungovat(ručička)a po sléze přestane fungovat i digitální ukazatel km(vyčárkuje se),po ujetí několika km se to vrátí k normálu,že motor drží otáčky-stalo se to i vícekrát za den.
3)Nastartování-při nastartovaní auta otáčky,nádrž,tachometr vyskočí na maximální hodnotu.Cca po 5 s tachometr a nádrž spadne na normální hodnotu,ale otáčky spadnou na minimální hodnotu(i když motor je v chodu) a po pár vteřinách je to v pořádku.
díky za jakekoli informace :lol: :lol:

Napsal: 24.11.2007 16:35
od Jenda25
Napiš jakou máš motorizaci. :wink:, jinak k bodu 3, to dělá většinou když je slabá baterka.

Napsal: 24.11.2007 16:55
od dawek
fofo 1.8 16v r.v.1999,baterku jsem nedávno nabíjel,dělá me to pokud s autem např.den nejedu,ale nebývá to pravidlem.

Napsal: 24.11.2007 17:02
od chmelko
no ak maš tam beterku original, tiež mi to vychádza na kratkodobe podpetie a zblaznenie kontroliek..

Napsal: 24.11.2007 17:03
od Jenda25
dawek píše:fofo 1.8 16v r.v.1999,baterku jsem nedávno nabíjel,dělá me to pokud s autem např.den nejedu,ale nebývá to pravidlem.
No neznamenáto že když si baterku nabíjel že musí držet, je možné že už je na konci životnosti, má daleko menší kapacitu, a tím jak startuješ klesá napětí, a to způsobuje reset=lítání ručiček.

Napsal: 24.11.2007 17:17
od dawek
aha,tak je to možné ponevadž,mi to dělalo převážně minulý týden jak byly ty mrazy,ale auto chytalo vždy napoprvé. :lol: :lol:

držení otáček...

Napsal: 24.11.2007 17:32
od cage
Když mi odcházela baterka(orig.),tak mi po nastartování akorát na chvíli zasvítilo ABS, s ručičkami (otáčkoměr,atd.)žádný problém.

Napsal: 24.11.2007 17:33
od chmelko
ak už fakt je baterka skoro k.o tak hlavný a najčastejší znak je vystrelovanie ručičiek :wink:
preto ti zasvietilo abs, preotže do jednotky už sa nedostavalo to spravne napatie :wink:

Napsal: 25.11.2007 12:19
od pipin
Ten popis závady je trošku zmatený ale k bodu č.2 ,tohle mi dělalo auto když odešel snímač tachometru (bezvadně se vydělává :evil: ).
K bodu č.3 snad baterka ale tak jak to poisuješ úplně to nesedí.

Napsal: 25.11.2007 20:39
od romosch
Tak vám musím konstatovat,že dneska jsem teda byl pěkně naštvanej na mího Fíka. :evil: :evil: :evil:
Cesta do Prahy a zpět,při přijíždění ke křižovatce a vyřazení rychlosti.
Otáčky vylítly až na 4000ot/min. 5 vteřin to řvalo jako kráva a pak to zdochlo.
Při každým zastavení nebo při couvání furt to samý.
Jo a když jsem třeba jel ve městě do mírnýho kopce tak jsem ani nemusel šlapat na plyn a auto jelo samo. :evil: :evil: :evil:
V tomhle týdnu už to budu muset nechat někde zkontrolovat nebo mě jebne.
Jo a při volnoběhu když to teda náhodou nechcípne tak to auto na 800ot/min se celkem dost jako klepe,no prostě brutal. :evil: :evil:

Napsal: 25.11.2007 20:40
od chmelko
stary znamy volnobežný ventil?...

Napsal: 25.11.2007 20:43
od romosch
chmelko píše:stary znamy volnobežný ventil?...
JJ,vím už jsem se i ptal Fokiho na kolik to asi vyjde.
Jen mi nikdo neřekl kde se nachází na 1.8 motoru.
Motorům nerozumím a tak jsem prostě trochu mimo mísu.

Napsal: 26.11.2007 07:26
od beris
romosch píše:Tak vám musím konstatovat,že dneska jsem teda byl pěkně naštvanej na mího Fíka. :evil: :evil: :evil:
Cesta do Prahy a zpět,při přijíždění ke křižovatce a vyřazení rychlosti.
Otáčky vylítly až na 4000ot/min. 5 vteřin to řvalo jako kráva a pak to zdochlo.
Při každým zastavení nebo při couvání furt to samý.
Jo a když jsem třeba jel ve městě do mírnýho kopce tak jsem ani nemusel šlapat na plyn a auto jelo samo. :evil: :evil: :evil:
V tomhle týdnu už to budu muset nechat někde zkontrolovat nebo mě jebne.
Jo a při volnoběhu když to teda náhodou nechcípne tak to auto na 800ot/min se celkem dost jako klepe,no prostě brutal. :evil: :evil:
Tak tohle mí dělá taky. :cry:
Proto jsem v pátek vyrazil na diagnostiku.
A výsledek, nejsem technik tak sorry:
-přidřený volnoběžný ventil
-špatná nějaká hadice, která se podtlakem deformuje
-a špatné nějaké čidlo (zkratka 3 písmen- ale nevím jakých)
Oprava i s prací 4000,- :evil:

Jinak co se týká občasného nefungování tachometru, tak to je po smrti
čidlo pohybu vozidla - dle servisu, ale asi to bude to čidlo tachometru.
Někde tady na fóru se t o tady řešilo a je u toho i obrázek toho čidla.

A zase 1,8 16V r.v. 1999 :?: :?:

Napsal: 26.11.2007 16:23
od romosch
Tak ted jsem byl u mechanika(bez auta jen na pokec)
a řekl mi po tom co jsem mu sdělil za problém tak mi tvrdil že to bude na 90% EGR ventil, že už to na Fordech měnil několikrát a schodly jsme se na tom co mi to auto dělá za paseku.
Tak mám strach jestli mě nechce ojebat.
Risknu to a zajedu k němu na diagnostiku.
Tvrdil mi že ten EGR ventil stoí kolem 3500kč! :evil: :evil: :evil:

Napsal: 26.11.2007 18:00
od pelen
EGR ventil maji jen ropaci. :lol: