Stránka 1 z 2
Proražený blok motoru, aneb kde byla chyba?
Napsal: 25.11.2007 14:39
od dofi
Proražený blok motoru, aneb kde byla chyba?
FF 1,8 16V 2002- 83000km reálných - první majitel, 3 roky servis Ford, dále servis neznačkový dle servisní knížky, 3000km po výměně olej 5W40 (bez poklesu hlediny oleje), výměna ostatních náplní cca před rokem.
Po krátkém subj. poklesu výkonu, ale nevýnamném, cca po 3 km ojnice prorazila 5cm díru v bloku, teplota byla v normě, olej ani check nesvítil.
Napadá mně jen prasklá vana motoru, ale ta se zdá bez škrábance ( teda co je pod tou vrstvou oleje po motoru a spodku auta vidět).
PS: nevíte někdo o motoru 1,8 16V nebo co přijde originál?
Napsal: 25.11.2007 19:44
od foki
na kterem valci ti to vybehlo ? predpokladam na 4tem . jeden motor mi tady lezi mel jsem ho pripravenej pro jednoho cloveka ktery si ho nevyzvedl .
polomotor u forda cca 32000kc
ja ho mam za 11000 kc - nevim sice jestli se ozve ale je to asi tyden co mi na nej volal a chtel ho sehnat .
Napsal: 25.11.2007 20:21
od pelen
A proc se teda ojnice odpoji od klikove hridele a prorazi blok motoru?
Spatne sesroubovano nebo vadne praskle srouby?
Napsal: 25.11.2007 20:29
od Boban
Myslím, že to nepovolilo na šroubech, ale prostě se to přidřelo a prostě se to rozlitlo.
Napsal: 25.11.2007 20:33
od foki
pelen píše:A proc se teda ojnice odpoji od klikove hridele a prorazi blok motoru?
Spatne sesroubovano nebo vadne praskle srouby?
u tdi to bylo ze dostatecne nemazal 4ty valec a pist se pridrel a prethla se ojnice a jak tam placa tak prorazi blok
Napsal: 25.11.2007 21:09
od pelen
Tomu by odpovidal ten 4. valec, ale motor mel pravidelne meneny olej.
Napsal: 25.11.2007 21:10
od chmelko
napríklad nespravne fungujuce čidlo tlaku oleja a je to

Napsal: 25.11.2007 21:34
od Jozkablack
A hlavně on měl 1.8 16V tudíž benál a né TDDi.
Foki: Tos mne nepotěšil že se tohle stává u TDIček.
Chmelko:Počkej to jako stačí aby odešlo čidlo tlaku oleje a je možný že se Ti tam něco přidře jo? A já myslel že se to maže pořád stejně i když čidlo umře.

proražený blok
Napsal: 25.11.2007 21:37
od cage
Já si taky myslím,že když odejde čidlo tak se rožne JEN kontrolka tlaku oleje,ale motor se maže dál.
Napsal: 25.11.2007 21:47
od chmelko
toto sa mi presne stalo na KAčku, odišlo čidlo tlaku oleja..najprv mi to zrušilo vačku a potom aj kluku

Napsal: 25.11.2007 21:50
od Jozkablack
Trochu mě děsíš....čidlo tlaku oleje mám u Fiesty mimo provoz už snad rok, ptal jsem se a prej stačí když si budu hlídat olej a nepotřebu ju to. Zatim jezdí jak má.
Napsal: 25.11.2007 21:54
od chmelko
toto vam presne vysvetli foki, alebo jamaka..motor ide dost mimo mna
ale ako povodca problemu bolo určene čidlo tlaku mazania
Proražený blok...
Napsal: 25.11.2007 21:56
od cage
Vem si historický motor na 120L ,tak když odešlo čidlo tak se rozsvítila kontrolka,ale mazalo se vesele dál,jasně,ale,že si to čidlo musel vyměnit,protože bys zase musel furt čumět jestli tam ještě nějaký olej je,a tak je to myslím u všech motorů,nevyměníš čidlo - nevíš jak si na tom s olejem no a pak to zadřeš.
Napsal: 25.11.2007 21:59
od chmelko
počkajte na chlapcov..
Napsal: 25.11.2007 22:02
od Jozkablack
To si piš že si počkám....nasadils mi brouka do hlavy. Pořád nevim proč by čidlo mohlo za zadření, teda samozřejmě pokud tam je dostatek oleje
