Stránka 1 z 2
6 rychlostna prevodovka
Napsal: 04.12.2007 09:12
od bluetoooth
Zdravim Vas
Tak som niekde nasiel ze FOFO ma aj 6 kvalt prevod - ma to tu niekto? Ako sa s tym jazdi? - kolko to toci otacok pri 150km/h?
Napsal: 04.12.2007 09:37
od zirafak
6 kvalt u FOFO 1 iba verzia ST 170,u FOFO 2 iba 2,0 TDCi
Napsal: 04.12.2007 11:39
od silverwolf
Napsal: 04.12.2007 12:15
od Blodiac

to je fakt
Napsal: 04.12.2007 12:34
od Ferino
Blbost, všichni ne, třeba já mám ve Fofo 7-mi kvalt: 5+1 (standart) + Neutrální kvalt.

Napsal: 05.12.2007 07:55
od silverwolf
Akademická debata

kvalt = rychlost. Neutrál není rychlost, takže ani kvalt. Smiř se s tím, že si taky tuctovej

- tedy šestikvalt
To Blodiac - tvoje fotka pod nickem je fakt úžasná. Politika ta nám tady opravdu chyběla

Napsal: 05.12.2007 08:15
od Kóťa
Taky americká verze...Tušim benzínovej dvoulitr to má.Někdo tu dával odkaz na bazar kde ho prodávali...6 kvalt je dobrá věc.Znám to z galaxy a dost mi to schází

Napsal: 05.12.2007 10:42
od jamaka
Vo FF I to ma LEN ST 170 a SVT (americka verzia ST) ziadny iny nema 6st (dopredu) prevodovku. je pravda, za na tej 6-ke idem aj 60-70, ale neviem co by to robilo v dieslaku. Uz som ju chcel prehodit, ale zistil som ze je tam kopec veci naopak, takze neda sa dat do Di.
Napsal: 05.12.2007 10:45
od zewl
Znamej ma KIA Carens, ma 2.0 turbodiesel, ma tam sestku a je to pohoda. Pri 150 tam ma sestku, jede si 2.500 otacek a spotreba v klidu a pritom auto je v kroutaku, tak zabira dobre i pri takovych rychlostech. Ja bych taky sestku u svyho TDDi uvital. Ne kvuli vyssi rychlosti ale kvuli spotrebe, ze muzu jet i 150 za rozumnou spotrebu.
Napsal: 05.12.2007 10:49
od jamaka
Nepochopili ste - ja som myslel prehodit presne tuto co je v ST. Lenze pri tych prevodovych stupnoch co su tam by to s Di neslo.
Mam tiez 6-ku v Mondeu a ide to vyborne 2000ot/min a 120k/h pohodova jazda k tomu tempomat a mozem si pospat

Napsal: 05.12.2007 21:45
od -Ladis-
zewl píše:...... Ja bych taky sestku u svyho TDDi uvital. Ne kvuli vyssi rychlosti ale kvuli spotrebe, ze muzu jet i 150 za rozumnou spotrebu.
To by mě zajímalo, kde u tebe začíná vyšší rychlost, když 150 bereš jako normální jízdu se kterou se jezdí běžně a je nutno učinit všechna opatření pro snížení spotřeby.
Koukám, že to z Olmiku máš všude daleko, tak nasazuješ první kosmickou, co? Jen aby se ti spotřeba nevyšplhala díky bločkům na pokutách za hranice zdravého rozumu!

Napsal: 06.12.2007 06:29
od zewl
-Ladis-: spis jsem to myslel tak, ze kdyz jedes nekam dal, tak na dalnici proste zaradis sestku a nehledis na to, jestli jedes 130 nebo 150. Pro me je 140-150 jeste prijatelna rychlost na cestovani po dalnici (samozrejme vsichni vime, ze to zavisi na spoustu okolnostech, ale o tom se snad nemusim rozepisovat - provoz, stav dalnice atd.). 120 po dalnici je taky hezkych (tak ted jezdim ja), ale neco navic by nebylo od veci. A k tomuto:
Koukám, že to z Olmiku máš všude daleko, tak nasazuješ první kosmickou, co se radsi nevyjadruju. Myslim, ze vsichni pochopili, jak jsem to myslel

Napsal: 06.12.2007 09:30
od -Ladis-
Taky jsem pochopil, jak jsi to asi myslel. Nebylo to myšleno nějak špatně, spíše jen tak odlehčeným způsobem mírné popíchnutí
A o tom, že posouzení bezpečnosti aktuální rychlosti je věcí rovnice o mnoha proměnných, o tom žádná. To je jasný

Paradoxně i těch tvých 150 může být bezpečnější než Joudových 30

O tom je zbytečné se rozepisovat. Taky víš, jak to myslím...

Napsal: 06.12.2007 09:44
od zewl
jo, v pohode

I na tech povolenych 130 by se sestka sikla. Nebo jiny prevody s petkou, jak ma treba (tusim ze) Tad...
Napsal: 07.12.2007 09:48
od vozgrunt
No, prej se dá koupit přísada do převodového oleje, která po nalití a ujetí x kilometrů přidá ptom o jeden kvatl navíc.