Krytku bez díry. Ty s dírou se dodávají jen v sadě nosiče který, ale pro Forda nedělá Thulepehy píše:Ktoru krytku myslis s dierou alebo bez nej? Na SR bez diery stoji 4,6 Eur.Meda píše:Ta krytka stojí od 118,- po 160,- á ks dle roku výroby auta.
střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
- Meda
- Pokročilý
- Příspěvky: 557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
No já si myslím, že to Fordovi Thule vyrábí, ostatně stejně, jako většině automobilekMeda píše:Krytku bez díry. Ty s dírou se dodávají jen v sadě nosiče který, ale pro Forda nedělá Thulepehy píše:Ktoru krytku myslis s dierou alebo bez nej? Na SR bez diery stoji 4,6 Eur.Meda píše:Ta krytka stojí od 118,- po 160,- á ks dle roku výroby auta.
- Meda
- Pokročilý
- Příspěvky: 557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Myslet znamená h.... vědět Thule má ty tyče delší a i patky jsou jiný. U Thule tyče většinou přesahují přes ty patky. V originálu končí tyče zároveň s patkama a ty plasty se zámkama je zakončí.
Thule dodává pro Ford boxy a nosiče na kola, lyže atd. i když i držáky na kolo se dají ve Fordu objednat i od jinýho výrobce.
Thule dodává pro Ford boxy a nosiče na kola, lyže atd. i když i držáky na kolo se dají ve Fordu objednat i od jinýho výrobce.
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Já jsem nenapsal, že jsou stejné. Já napsal, že je pro Ford vyrábí Thule. Rozdíl mezi nosičema od Fordu (které jim dělá Thule) a Thule znám. Sám jsem si koupil Thule, právě proto, že mají tyče přesah přes patky a s použitím T-drážek se dá ušetřit docela dost místa. Vezl jsem na střeše 3 kola na Thule 591 a střešní box Thule Pacific 600. Tohle bych na forďácké nedal.
Důvod, proč jsou ty nosiče jiné a dělá je stejná firma je jednoduchý. Cena a přece nebude Thule dělat to samé, co sama vyrábí za jiné peníze. Každý má možnost zvolit si, co je ochoten zaplatit. Stejně to dělá Thule u Škody, u Audi apod. Origo nosiče jsou hnus od všech automobilek. Když jsem viděl např. nosiče od Audi (které dělá taky Thule) na Q7, tak příčník byl tak 25cm nad střechou vozidla. Nosiče od Thule jsou nad střechou o dobrých 15cm níže. A koncept je stejný. Tyče končí u patek, nemají přesah.
Důvod, proč jsou ty nosiče jiné a dělá je stejná firma je jednoduchý. Cena a přece nebude Thule dělat to samé, co sama vyrábí za jiné peníze. Každý má možnost zvolit si, co je ochoten zaplatit. Stejně to dělá Thule u Škody, u Audi apod. Origo nosiče jsou hnus od všech automobilek. Když jsem viděl např. nosiče od Audi (které dělá taky Thule) na Q7, tak příčník byl tak 25cm nad střechou vozidla. Nosiče od Thule jsou nad střechou o dobrých 15cm níže. A koncept je stejný. Tyče končí u patek, nemají přesah.
- Meda
- Pokročilý
- Příspěvky: 557
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Thule není jediný kdo vyrábí střešní nosiče. Pro Ford třeba dělá některý střešní věci MontBlanck. Pokud je to Thule je krabice přímo od Thule a jen jsou tam Ford nebo Škoda nálepky, ale nikdy jiná krabice. To že je nosič výš je daný patkama. Nyní jsem naceňoval pro kamaráda Thule a je tam možnost výběru patek buď nížší a nebo vyšší. Pravda cena je někde jinde. Originál je levnější než Thule. Taky chtěl delší tyče co přesahují přes patky.
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
To já vím, že jsou u Thule dvoje patek, jedny jsou nižší, tuším 753 a 751 jsou ty vyšší. Já si např. bral ty nižší, rozdíl je tam 2,5cm a jsem s něma naprosto spokojen. Chápu, že někdo chce ušetřit, ale rozdíl zhruba 1000Kč mi přijde malicherný. Nevím tedy na čem, když už si někdo koupí ojetinu Focuse dejme tomu za 150 až 200tKč. Každého věc. Nebudu se hádat, krabici jsem neviděl, jen si to myslím a několikrát se to tady řešilo, jestli to Thule je nebo ne. Podle toho když jsem viděl zámky a nosič, tak tvrdím, že jim to dělá Thule. Švára má poslední generaci Opela Vectry, má origo nosiče od Opela na hagusy s ocelovými tyčemi a ty nosiče vypadají strašně. Jsou asi 25cm nad střechou a dělalo jim to taky Thule, ale všude je Opel. Navíc je to stejně jedno.
Jen takový dodatek. Thule za tu dobu, co jsem je kupoval já, je to 4 roky šly docela nahoru. Ale zase jsou o kousek dál, mají nové tyče, wingbar, pak ještě jedny, jsou vysouvací vedle auta, fakt pecka
Jen takový dodatek. Thule za tu dobu, co jsem je kupoval já, je to 4 roky šly docela nahoru. Ale zase jsou o kousek dál, mají nové tyče, wingbar, pak ještě jedny, jsou vysouvací vedle auta, fakt pecka
- pekosek23
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Aktualni cena origo nosicu ve fordech v Brne 3990 Kc ... To uz se fakt asi vyplati koupit Thule za 4700 Kc (a dodelat si krytku pod patky sam
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Nebyl by někdo ochoten mi za poplatek, dejme tomu 400kč, zapůjčit origo nebo thule aero nosič (i se záslepkama ) v období 27.12. - 5.1.? Využil bych ho pro jízdu s rakví.
Pořád zvažuji, zda se mi chce kupovat si nosič nový, když vím, že ho budu potřebovat tak 4x v dalších 3 letech a s jiným autem by pak byla využitelná jenom aero tyč, která dělá 35% ceny celého kompletu..
Pořád zvažuji, zda se mi chce kupovat si nosič nový, když vím, že ho budu potřebovat tak 4x v dalších 3 letech a s jiným autem by pak byla využitelná jenom aero tyč, která dělá 35% ceny celého kompletu..
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Kdyby si nikoho nesehnal, tak se obrať na mě, dělám v prodejně a půjčovně střešních nosičů. Jsme v Horních Počernicích.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Děkuji, rezervoval jsem si zahrádku na jiné vaší pobočce, kterou mám blíž. Jen škoda, že neměli aero tyč, ale pouze tu klasickou 4 hranou... Snad to nebude na dálnici do itálie dělat příliš velký bordel (pojedu s boxem).enjoy píše:Kdyby si nikoho nesehnal, tak se obrať na mě, dělám v prodejně a půjčovně střešních nosičů. Jsme v Horních Počernicích.
EDIT: I když mě napadá, že bych tu areo tyč možná ještě někde sehnat schopen byl. Myslíte, že je mezi těma příčníkama opravdu znatelný rozdíl? Má to cenu řešit?
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Myslím, že z dlouhodobého hlediska ano, ale pokud máš obavy z cesty do Itálie, tak ne.
Můžeš být naprosto v klidu. Pokud budeš mít box, neuslyšíš podle mě nic. A když jo, tak si dej hlasitěji rádio
A co se týče odporu vzduchu, tak na spotřebu to bude mít vliv asi 0,05 litru na 100km
Můžeš být naprosto v klidu. Pokud budeš mít box, neuslyšíš podle mě nic. A když jo, tak si dej hlasitěji rádio
A co se týče odporu vzduchu, tak na spotřebu to bude mít vliv asi 0,05 litru na 100km
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12915
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Ak mas siroky box, cez celu strechu, tak nejaky velky rozdiel v hluku nebude.
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Tak jste měli pravdu, s boxem asi aero příčníky nejsou potřeba. Nijak zvláštní hluk jsem ze střechy s Thule Boxem neslyšel.
Praha -> Itálie a zpět 130 - 150km/h cca 6,8L/100km.
EDIT: Jinak díry jsem po sundání zahrádky nechal normálně odkytý, tak vidíme, co to udělá. Plastové krytky příp. standardní šroub jsem zkoušel, ale stejně se tam dostala voda, takže to bylo zbytečné...
Praha -> Itálie a zpět 130 - 150km/h cca 6,8L/100km.
EDIT: Jinak díry jsem po sundání zahrádky nechal normálně odkytý, tak vidíme, co to udělá. Plastové krytky příp. standardní šroub jsem zkoušel, ale stejně se tam dostala voda, takže to bylo zbytečné...
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Vem silikon a udělej si vychytávku jako mám já. Musíš ale pohledat, buď v moji galerce nebo někde tady ve vlákně to bude. Vem dlouhý šroub M6, zašroubuj ho do díry a kolem zasilikonuj. Až to začne pomalu tuhnout, tak ho pomalu vyšroubuj a máš kolem něj utěsnění. Pak stačí koupit 2cm šrouby buď plastové nebo s vnitřním šestihranem (imbus) a zašroubuj je vždycky, když nosiče nebudeš mít na střeše. Jinak spotřeba pohoda, i když za 2litrový diesel, no by mohla být nižší. Ale zase si to hnal. Já bych jel za 8,5l 150km/h. Důležitá je ale taky průměrná rychlost, tam nevím, jestli sis něco pomohl.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: střešní nosič Thule na FFII (kombi s pevnými body)
Zatěsnit to určitě doporučuju..
Už jsem u FF2 protahoval závitníkem zarezlé závity ve střeše, málem pán jel bez příčníků, nevypadalo to zprvu moc dobře.
Už jsem u FF2 protahoval závitníkem zarezlé závity ve střeše, málem pán jel bez příčníků, nevypadalo to zprvu moc dobře.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů