http://www.autorevue.cz/megatest-11-kom ... je-octavia
Ano, při skutečném používání zjistíte, že občas se konstruktéři uchýlili ke zkratkám, aby splnili tabulkové cíle za cenu horší reálné využitelnosti.
Podélný prostor vzadu je možná nejdelší široko daleko, ale sezení na krátkém, nízko položeném sedáku moc příjemné není. Ačkoliv podle hlukoměru patří do středu pole, vaše ucho bude trvat na tom, že dělá za jízdy největší randál. (Podle našich informací byla Škoda za vnímanou hlučnost svých produktů kritizována i nejvyšším vedením skupiny VW při srovnávacích jízdách pro management).
Ovladatelnost je vykoupena ne právě oslnivým komfortem odpružení, ačkoliv dnes prodávané Octavie s upravenými tlumiči jsou na tom daleko lépe než jankovité kusy z počátku výroby. A raději nebudeme pitvat příliš do hloubky, jakým způsobem, respektive za cenu vypuštění jakých úkonů ze servisního plánu, si Škoda pomohla k nejnižším servisním nákladům na 100 000 km.