
Brzdové destičky a kotouče
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13557
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Kotouče
Potom si sa neozval. Tak test asi nedopadol dobre 

- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Kotouče
test dopadl v pořádku
Ale samozřejmě-vyjedu z vrátek, šlápnu na brzdu a to první šlápnutí na brzdu bylo jako kdybych šlápnul do ho*vna
Zkoušel jsem to zlehounka během cesty Mělník - ÚnL a myslím, že dobrý, když jsem dojel po dálnici do Lovosic a pak do Ústí tak už bylo znát že to brzdí, ale ještě k tomu budu raději s rezervou, než si to pořádně sedne. Pocitově to brzdí už nyní lépe (kotouče od Járy Cimrmana a desky Textar budou fakt dobrá kombinace).
Staré kotouče měli 23 mm, když jsem to sundaval a mlátil do nich, tak opadalo dobrý rzi
Co se týče ještě té výměny, pokud to někdo nedělal, doporučuju vzít s sebou někoho, kdo se nebojí dát pořádnou ránu kladivem, je to potřeba
Jinak je to fakt jen o nářadí a o tom, že v servisu si to zvednou celé nahoru a mají tam krásně přístup odspodu...
Ještě to dnes přehodím na zimáky, potom bych rád ještě udělal geometrii.


Zkoušel jsem to zlehounka během cesty Mělník - ÚnL a myslím, že dobrý, když jsem dojel po dálnici do Lovosic a pak do Ústí tak už bylo znát že to brzdí, ale ještě k tomu budu raději s rezervou, než si to pořádně sedne. Pocitově to brzdí už nyní lépe (kotouče od Járy Cimrmana a desky Textar budou fakt dobrá kombinace).
Staré kotouče měli 23 mm, když jsem to sundaval a mlátil do nich, tak opadalo dobrý rzi

Co se týče ještě té výměny, pokud to někdo nedělal, doporučuju vzít s sebou někoho, kdo se nebojí dát pořádnou ránu kladivem, je to potřeba

Ještě to dnes přehodím na zimáky, potom bych rád ještě udělal geometrii.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Kotouče
Do čeho si mlátil kladivem??Mr.Zdenda píše:kdo se nebojí dát pořádnou ránu kladivem, je to potřeba

Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13557
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Kotouče
Zlozit kotuc dole z naboja. Niekedy poriadne prihrdzavie.
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Kotouče
na sundání starých kotoučů, pružinky zalezly v pohodě, to problém nebyl.rh1980 píše:Do čeho si mlátil kladivem??Mr.Zdenda píše:kdo se nebojí dát pořádnou ránu kladivem, je to potřebaJediný na co jsem použil kladívko, byly ty pružinky. Jen doklepnout aby dosedli pořádně do dírek.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Kotouče
Jasně, s tím já jsem problém neměl, sundal sem desky a kotouče na mě "vypadli" sami.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Kotouče
tak to jsi šťastný člověk 
Já to měl fakt nehorázně přirezlý. Nejsem magooor, abych do něčeho jen tak bouchal kladivem jako hluchej do vrat, ale když to jinak nejde.. a každý máme pod pojmem majznout do toho, či dotáhnout s citem nebo dotáhnout na krev vlastní představu. Psal jsem to proto, že já jsem na tohle dost cíťa a bojím se s domlouvátkem dělat něco na autě

Já to měl fakt nehorázně přirezlý. Nejsem magooor, abych do něčeho jen tak bouchal kladivem jako hluchej do vrat, ale když to jinak nejde.. a každý máme pod pojmem majznout do toho, či dotáhnout s citem nebo dotáhnout na krev vlastní představu. Psal jsem to proto, že já jsem na tohle dost cíťa a bojím se s domlouvátkem dělat něco na autě

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Kotouče
Sorry, mě ty přirezlý kotouče hned nenapadly 

Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13557
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Kotouče
Na mojom odpadli same. Na otcovom som im musel tiez pomoct kladivom. Ak to pri vymene na dosadacej ploche nenamastia, tak o par rokov to tam drzi poriadne....
- fotopetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 30.08.2014 00:19
- Bydliště: Poříčany
Re: Brzdové destičky
Jaký názor, případně zkušenosti máte na destičky a obecně "brzdový" sortiment ATE?
Ford Focus II Combi, 1,8TDCI, 85kW, r.v.2008
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Brzdové destičky
Já myslím že ATE patří taky k těm lepším co se týče druhovýroby.
Naposledy upravil(a) Johny181 dne 10.11.2014 21:10, celkem upraveno 2 x.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Brzdové destičky
Ate se dava jako prvovyroba do mnoha aut, pokud nemusis z nejakeho duvodu vymyslet jake zvolit komponenty, tak ate je pro bezny provoz osvedcena volba;)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- fotopetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 30.08.2014 00:19
- Bydliště: Poříčany
Re: Brzdové destičky
Vybírám desky a kotouče na celé auto a ATE mne zatím celkem oslovilo...
Díky za názory
Díky za názory
Ford Focus II Combi, 1,8TDCI, 85kW, r.v.2008
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Brzdové destičky
No vím jak to stou druho i prvo výrobou je.Denně naše firma vyrobí spoustu dílů pro automobiloví průmysl, předevšim do prvovýroby ale taky i pro druhovýrobu většinou pro TRW,BOSCH a jiné.A teď k tomu třeba pro TRW vyrábíme jeden stejný výrobek(3plošku čep do brzd) a pro BOSCH úplně ten stejný díl,rozdíl je jen v povrchové úpravě jeden má zinek a druhý se fosfátuje.Nwm co jde do prvo a co do druho výroby nicméňě oboje je vždy vyrobeno ze stejného materiálu, stejnou technologii a důraz na kvalitu se klade na oba výrobky stejný.Pak ale tyto výrobky jsou prodáváný za docela rozdílnou cenu si to aspoň myslím
A ta kvalita u obou výrobků taky celkem kolísá ale stejně u obou.Záleží na tom jaký materiál je na výrobu použit.Třeba na oba tyto výrobek nám materiál dodávají 3 dodavatelé.A kvalita mat. nejen mezi dodavateli ale i v rámci 1 dodavatele celkem dost kolísá.A pak i stroje na kterých se danný výrobek vyrábí docela ovlivňují jeho kvalitu.Nikdy to nebude mít stejné mech. vlastnosti když jednou se to jede na nové mašině rychlostí třeba až 110zdvihů/min z jednoho mat. a potom to samé na 40let starém stroji rychlostí max.54 zdvihů/min z mat. od jiného dodavatele a i okem je poznat rozdíl v kvalitě.A pak si vyber mezi prvo a druho výrobou když často to vyrábí stejná firma stejný výrobek pro různé odběratelé kteří si na to dají jen "značku".Není to tak asi u všech ale v podstatě každá velká značka má své dodavatele kteří pro ní danný výrobek vyrábí.A dost často stejná firma vyrábí pro víc rozdílných značek stejný výrobek který se pak prodává pod různýma značkami za různé ceny ale v podsťě ve stejné kvalitě.Samozřejmě to nebude tak, že by třeba naše firma nebo nějaká jiná dodávala to stejné co pro Bosch nebo TRW tak pro Starline
Ti mají dodavatelé uřčitě trochu víc z východu
Co z toho vyplívá?Dost často muže být druho výroba stejně kvalitní jako prvo výroba vlastně se může často jednat o stejné výrobky ale za rozdílnou cenu.A nebo že víc značek může prodávat to stejné ale za rozdílné ceny.



FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Brzdové destičky
diky za info. Podobne je to pry u baterek ze slanyho.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host