 
 Eště záleží na tom, na kolik Kč vyšla taková úprava...
A jaké jsou dojmy? Jede to líp?

 
 



Je to přesně 24 HP a 19nm v porovnání s origo tabulkou.Blackhawk píše:No, celkom slusne, 14 konikov vytlacit z atmosfery, ked to este porovnas s origo tabulkovou hodnotou tak je to narast skoro 20 koni co je celkom pekne.






 Focus 3 s motorem 1,6Ti-VCT se prodává ve verzi 92kW....
  Focus 3 s motorem 1,6Ti-VCT se prodává ve verzi 92kW....
Motor 1,6 Ti-VCT (77 kW, 92 kW)
Dostupné modely dostaly důkladně modernizovaný celohliníkový čtyřválec, vycházející z původní konstrukce Yamaha, kterou Ford uvedl už v první generaci tohoto modelu.
Obě výkonové verze motoru 1,6 Ti-VCT s atmosférickým plněním jsou osazeny plynule proměnným časováním sacích i výfukových ventilů, které zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách a rozšiřuje pásmo momentového maxima kolem 4000 min-1.
Výkon silnější verze (92 kW) patří k nadprůměrným hodnotám ve třídě. Oba motory jsou dodávány s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou.

 Motor je stejny. Pouzival se ve verzich 88 a 92kW take v Mondeu Mk4.
 Motor je stejny. Pouzival se ve verzich 88 a 92kW take v Mondeu Mk4.







Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host