Mám Fofíka 1,8TDCi 85 KW 2002 a už nějakou dobu "řeším" problémy s motorem a elektrikou.
Před časem se ozval EGR ventil, tak jsem ho u příruby turba zaslepil (nikde jsem se nedočetl, že se to musí dělat za teplýho motoru, jinak hrozí stržení závitů

Následovala hadička podtlaku (kolínko na takovém trnu vedle pravé intercoolerové hadice) - stažení káblbinderem

Potom se začal ozývat motor - nastartuju klidně i teplý motor a když tomu naložím, tak se přes 3,5K nedostanu - jakoby to bylo nějak přiškrcený - občas se do toho přidá cukání, občas černý dým, celkově ztráta výkonu.
Divný je, že většinou "pomůže" vypnout/zapnout klíček a je to OK - občas ne

Koupil jsem si nějakou čínskou bt diagnostiku s ELM327 a ta si ani nešktrla, ale u bráchovy Thálie 02 to kupodivu funguje.
Tak nevadí, koupil jsem si čínský FOCOM kábl, který u mě sice čte jednotky bagů, abs, xenonů, ale motor buď vůbec nevidí, nebo ho vidí, ale nepřipojí se

Takže jsem byl ve Fordu a ti se s řídící jednotkou taky nebyli schopni spojit - buď se jim nechtělo, nebo fakt nevím

Po rozmluvě s jedním mechošem, co mi tvrdil, že je ŘJ pod krytem baterky, jsem rozkuchal půlku motor. prostoru a světe div se - žádná ŘJ tam nebyla

Otázka: dá se to nějak rozumně vytáhnout, případně může být fella někde jinde?? OBD zásuvka vypadá normálně - teda aspoň podle pár obrázků, co jsem našel

A setkal se s takovým problémem někdo z vás??
Jinak pro info: je to ČR distribuce a najeto je 125K KM
