FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fredik89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 22.01.2011 20:01
Bydliště: Znojmo

FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od Fredik89 » 16.02.2015 13:03

Zdravím pánové, mám takový docela zvláštní dotaz:
Mám Fofíka 1,8TDCi 85 KW 2002 a už nějakou dobu "řeším" problémy s motorem a elektrikou.
Před časem se ozval EGR ventil, tak jsem ho u příruby turba zaslepil (nikde jsem se nedočetl, že se to musí dělat za teplýho motoru, jinak hrozí stržení závitů :blee: ).
Následovala hadička podtlaku (kolínko na takovém trnu vedle pravé intercoolerové hadice) - stažení káblbinderem :)
Potom se začal ozývat motor - nastartuju klidně i teplý motor a když tomu naložím, tak se přes 3,5K nedostanu - jakoby to bylo nějak přiškrcený - občas se do toho přidá cukání, občas černý dým, celkově ztráta výkonu.
Divný je, že většinou "pomůže" vypnout/zapnout klíček a je to OK - občas ne :nixw:
Koupil jsem si nějakou čínskou bt diagnostiku s ELM327 a ta si ani nešktrla, ale u bráchovy Thálie 02 to kupodivu funguje.
Tak nevadí, koupil jsem si čínský FOCOM kábl, který u mě sice čte jednotky bagů, abs, xenonů, ale motor buď vůbec nevidí, nebo ho vidí, ale nepřipojí se :dih:
Takže jsem byl ve Fordu a ti se s řídící jednotkou taky nebyli schopni spojit - buď se jim nechtělo, nebo fakt nevím :evil:
Po rozmluvě s jedním mechošem, co mi tvrdil, že je ŘJ pod krytem baterky, jsem rozkuchal půlku motor. prostoru a světe div se - žádná ŘJ tam nebyla :cry: Takže jsem šel cestou selského rozumu a koukl do kastlíku spolujezdce a tam byl jak velký 5kostkovej GEM modul, který seděl na šedivé žebrované krabici s názvem Delphi, takže se ŘJ asi našla.
Otázka: dá se to nějak rozumně vytáhnout, případně může být fella někde jinde?? OBD zásuvka vypadá normálně - teda aspoň podle pár obrázků, co jsem našel :wink:
A setkal se s takovým problémem někdo z vás??
Jinak pro info: je to ČR distribuce a najeto je 125K KM :cooler:
Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od vitut » 16.02.2015 13:16

Jaky mesic vyroby to je? Ta jednotka pod baterkou tam byla do 08/2002, auto tim padem melo dve ridici jednotky. Pokud jsi pod krytem baterie nenasel velkou plochou plastovou krabici, do ktere smerem od bloku motoru jdou svazky kabelu, pak mas uz rizeni motoru po 08/2002.
Jednotku u spolujezdce vyndas smerem dolu. Sejmes oplastovani u nohou spolujezdce a koberec ze spodni strany prihradky spolujezdce. Zdola je na jednotce konektor, sunda se povolenim zajistovaciho sroubu (klic 10 mm). Jednotka pak drzi v plastovem ramecku, na dvou mistech jsou v tech zebrech zapadky ramecku.
Problem muze byt v jednotce, ale treba jen v kabelazi. Pravo u nohou spolujezdce je spojovaci konektor kabelaze, nejsou tam treba poskozene piny vlivem zateceni vody?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
Fredik89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 22.01.2011 20:01
Bydliště: Znojmo

Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od Fredik89 » 16.02.2015 13:20

Jestli si to vybavuju dobře, tak to je 9/2002 - takže trefa :D
Jinak s těma plastama to je dobrý nápad - sice to asi nebude žádná hitparáda to rozdělat, ale za pokus to stojí :wink:
Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od foki » 18.02.2015 18:35

obratit se na nekoho kdo se s tim spoji .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Fredik89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 22.01.2011 20:01
Bydliště: Znojmo

Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od Fredik89 » 18.02.2015 18:46

Foki, díky za odpověď, ale když píšu, že se s tím nikdo nespojí, tak to myslím vážně - proto to řeším tady :bebng:
Když mi poradíš někoho, kdo má know how, tak budu moc rád - jižní Morava a o víkendu budu v Praze :D
Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp

Uživatelský avatar
Fredik89
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 22.01.2011 20:01
Bydliště: Znojmo

Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od Fredik89 » 21.02.2015 12:37

Tak dozvěděl jsem se, že mám "nakoplou" řídící jednotku - prý je komplet prázdná - ani VINko nemá - neví někdo, co by ses tím dalo dělat??
Je to nebezpečné, jezdit s takto defektní jednotkou??
Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit

Příspěvek od vitut » 21.02.2015 12:41

Zkusit vymenit jednotku a nahrat klice. Jednotku s jednim klicem sezenes kolem 1000 Kc, dohrat druhy klic jak kde ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host