Zdravím pánové,
přečetl jsem pár recenzí o podobných problémech, ale nic konkrétně o cukání motoru. Vše bylo o kolísání otáček při neutralu. Při nižších teplotách, pod 10C, auto začne blbě chytat, musím vícekrát nažhavit, po rozjetí auto při jízdě cuká. Občas to jsou celkem solidní škuby. Pokud jedu na plný plyn nic necejtím, jen při konstantní rychlosti. Žhavičky 3 roky staré, na jaře děláno čerpadlo i se vstřiky a všemi filtry. Jestli vás něco napadá, sem s tím.
FOFO l 1,8TDCI 85kw 2002
Cukání studeného motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.04.2012 12:30
Re: Cukání studeného motoru
To nikoho nic nenapadá ? tomu se mi nechce ani věřit.
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Cukání studeného motoru
No, nevím, ale kdysi kolega na Oplu řešil problém s vadným čidlem teploty motoru, že když bylo teplo, neměl problém, ale když se ochladilo a byla zima, tak mu motor do zahřátí škubal. ŘJ dostávala z čidla špatná data a dle toho přizpůsobovala dávkování paliva, tedy chudší směs. Měl benzíňáka, jestli je to u tohoto dieselu stejné, nejsem si jistý.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání studeného motoru
Mel jsem pred casem pujcenou vahu vzduchu a delalo to presne tohle. Vaha byla vadna, byla i vypsana chyba v registru.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host