Příspěvek
od pelen » 11.06.2006 19:55
Je to vždy loterie. Rizika lze minimalizovat.
Ne autopůjčovny, ne firemní auta, pokud to lze zjistit tak ne z blízkosti mořského pobřeží, originální tecnický průkaz je výhoda. V cizině většinou majitelé auta providelně servisují, neopravují si ho doma.
Podle servisní knížky a zapsaných zásahů by se mělo dát odhadnout, jak majitel s autem zacházel.
Zkušený automechanik odhadne podle jiných znaků přibližnou shodu najetých km, které jsou na tachometru a které byly skutečně najeté, např. opotřebení pedálů. Je nejlepší na ohledání si vzít automechanika, který vybranou značku auta delší dobu opravuje, ten nejlépe ví, na které části karoserie se má podívat, na co se má při zkušební jízdě zaměřit, má většinou různé pazvuky už v uchu. Také ví, jak zjistit opravené bourané (Conrad jednou nabízel měřič tloušťky lakové vrstvy, cena byla do 4000,-Kč).
Já jsem také příznivec auta po nekuřákovi.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
