problem s motorem - najednou nejde nastartovat

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 04.09.2007 20:53

chylo píše:Dnes rano mi nakopol FOFO na prvy krat a pred vcerom tiez . Dnes bolo aj asi najchladnejsie zo vsetkych dni. Uz fakt neviem co by to mohlo byt. Vcera mi pri druhom startovani zacalo blikat zhavenie tak som to radsej znovu vypol a skusil po chvilke znovu a uz to bolo zase v pohode.
vadny snimac vacky. a to ze by si nenastartoval je blbost. minuly tyzden som jeden menil a auto im chodilo aj nechodilo. teda ako sa mu chcelo :) a ak ti uz aj blikli zhavice tak to bude tym. ale skoc si na diagnostiku - pre istotu :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 05.09.2007 10:46

No uz je to v servise tak som zvedavy co s tym spravia. Dnes som startoval az na 7 krat :( Snimac vacky sa prejavuje blikanim kontrolky zhavenia ?
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 05.09.2007 10:51

Blikání kontrolky žhavení - problém s čerpadlem, se vstřiky nebo s nějakým čidlem.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chylo » 05.09.2007 15:49

Tak v servise vsetko skontrolovali a vsetko je OK . Zajtra to este ide na kapilarny test trysiek a potom posledna moznost je preprogramovanie SW. Ford vraj vydal pre TDCi novy startovaci sofware tak to chcu preprogramovat.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 07.09.2007 22:22

ahoj,dnes jsem startoval po 5 dnech vůz a to jsem docela koukal,tak asi na 4krát jsem startovala a chcíplo(asi 2sec. držel volnoběh).Po prvním startu jsem měl pocit že je baterka slabší.Otočení motoru bylo na můj vkus líne,nevím baterka je v pohodě podle hustoměru.Ale pokles napětí na 11,2V při žhavení :cry: Jestli je to vůbec baterkou :?:

to CHYLO,prosím tě jak silnou máš baterku ?Ah a startovací proud a hlavně dej pak vědět čím to bylo :!: :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 07.09.2007 23:39

Minimum pri zhaveni je 10 V.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 08.09.2007 16:07

Na žhavení to je v klidu,ale to protočení motoru bylo slabé.Dnes jsem volal do Kravař-Spravkárna,ten pán co děla Fordy.Tak jsem mu říkal,že mi to po těch pěti dnech špatně startovalo a on mi nezávisle na tom,že bych mu něco řek o baterce odpověděl že to může bít malým napětím v síti.Dneska jsem vrátil mou starší baterku MORCRAFT(původní) do mého vozu.Naštěstí pořád po 1/4roků držela napětí 12,6V,ještě ji budu muset dobít.Jediný problém proč jsem ji vyměnil v zimě za tu novou zn. BRIT je že,jak se ochladilo,tak kolem nuly,už byl problém se startem.Jinak do té doby auto startovalo v pohodě,ale že by ve 13stupnich s novou baterkou byli také problémi se mi nějak nezdá.Dnes jsem se díval kdy byla baterka zn. BRIT vyrobená a už má něco za sebou 29,9,03.Uvidím po týdnu,pak dám vědět jestli je to baterkou :wink:
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 08.09.2007 18:38

Zmer si odber z baterky, kdyz vsechno vypnes.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 08.09.2007 18:58

baterka se mi nevybíjí,ráno má pokaždé kolem 12,6V,ale jak dojde na žhavení,tak tam dostane baterka na prdel.Myslím tím že žhavení žhaví,ale pak pro protočení motorem už není ta správná energie.Tím pádem možná i pro řídicí jednotku a vstřiky už není to správné napětí,možná už je to moc složité teoretizovaní :roll: :D Ještě mí říkal něco o starteru že může mít větší odběr,než by měl bít.
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 08.09.2007 19:54

Kolik Ah mas baterku? Alespon 70?
Pak nezbude nez kontrolovat odber pri zhaveni a naslednem startovani klestovym ss ampermetrem.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 08.09.2007 21:18

koupil jsem nějakou baterku zn. BRIT 72AH 680A,ale dnes jsem ji vyměnil a dál jsem tam původní,jak jsem psal výše.Budu ji zkoušet,jestli to bude to samé se startem nebo ne v teplém počasí startovala dobře,ale až se ochladilo kolem nuly tak už to bylo ono.Klešťoví ampermetr nemám :?
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 08.09.2007 21:33

abe píše:koupil jsem nějakou baterku zn. BRIT 72AH 680A,ale dnes jsem ji vyměnil a dál jsem tam původní,jak jsem psal výše.Budu ji zkoušet,jestli to bude to samé se startem nebo ne v teplém počasí startovala dobře,ale až se ochladilo kolem nuly tak už to bylo ono.Klešťoví ampermetr nemám :?
Já mám baterii VARTA 74Ah, 680A. Žhavící svíčky máš dobré? Před výměnou žhav. svíček třeba při 10 st. mi to startovalo déle nebo napodruhé. Baterku jsem měl dobrou a všechny 4 žhav. svíčky byly nefunkční.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 09.09.2007 14:20

to EL,žhavit mi to žhaví,protože mi klesne napětí z 12,6 na 11,3V při žhavení a svíčky jsem před rokem měnil zn. BERU Můžu se ještě na ně mrknout.A ta baterka zn. BRIT není vápníková ,to by asi taky nemělo bít,kvůli dobíjení.Dnes jsem zatím na původní (MOTORCRAFT) baterku nastartoval bez problému,ale to se mi stávalo taky,že na tu novou baterku zn. BRIT jsem startoval v pohodě a někdy zase,většinou ne.



ELe,vím že jsi měl taky problémy se starty,co jsi pro to udělal?Jen ty svíčky a baterku,píšeš že máš VARTU,tak to jsi taky měnil?
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti