1) pneu - jasný
2) baterie - jasný, je ještě originál
3) motor - absolutně nejasný, leje se tam něco, nebo mám radši nechat ff běžet celou zimu
 
 Můžete mi poradit, co nezanedbat a jak se chovat k motoru v zimě?
Díky

 
 



baterie jsou jiz dnes povetsinou bezudrzbove, tzn. pokud jezdíš nějaké standardní vzdálenosti /tj. nestartuješ každejch 5 metrů/, tak žádnou údržbu nepotřebuje a ani jí už nelze kolikrát ani provést (nelze otevřít).zewl píše:aha, to jsem nevedel, diky
taky co s baterkou? Urcite bude dostavat pohulit v zime, ne? Mela by se nejak zmerit a pripadne dobit nebo neco?


Kód: Vybrat vše
zimní aditiv do nafty: zlepšuje tekutost a filtrovatelnost nafty v zimě; zvyšuje cetanové číslo; zvyšuje výkon motoru; optimalizuje spalování; zmenšuje spotřebu paliva; udržuje čistotu vstřikovacích trysek a celého vstřikovacího systému; dokonale chrání palivový systém před korozí; zvyšuje mazací schopnosti nafty; prodlužuje životnost vstřikovacího čerpadla a trysek; zmenšuje klepání motoru; zlepšuje studený start; potlačuje pěnění
nafty; prodlužuje životnost nafty; celoročním užíváním zlepšuje ekonomiku provozu; ředění 1:1000




 . Filter nie len cisti necistoty v nafte ale aj zachytava vodu. Mal by sa menit pravidelne neviem presne ale tak aspon kazde 3 roky. V spodnej casti ma take odkalovaci ventil. Voda sa usadza na spodku a tym ju odpustis ...
 . Filter nie len cisti necistoty v nafte ale aj zachytava vodu. Mal by sa menit pravidelne neviem presne ale tak aspon kazde 3 roky. V spodnej casti ma take odkalovaci ventil. Voda sa usadza na spodku a tym ju odpustis ...Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti