 
 Takže asi nejlepší bude vyměnit převodovku. Protože nechat to někomu opravit, by asi vyšlo na dost...

 
 


 Aspon tak jsem to pochopil z tveho postupu...
  Aspon tak jsem to pochopil z tveho postupu...
 a ten olej z prvej vety som tam vlial bez povolenia kontrolnej skrutky (asi som navrtal otvor zvrchu)...postupy su v inej sekcii...to ze nemam 2000+ prispevkov, neznamena, ze som blbec...
  a ten olej z prvej vety som tam vlial bez povolenia kontrolnej skrutky (asi som navrtal otvor zvrchu)...postupy su v inej sekcii...to ze nemam 2000+ prispevkov, neznamena, ze som blbec...
Ja to pochopil, jen me prisel zajimavej tvuj postup.jojto píše:Ja som po kupe nalial do prevodovky IB5 2L Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Vycvakol kryt na prevodovke, povolil kontrolny otvor a skrutkou v modrom nechal vytiect..



 
 
 a leju olej vrchem přes hadicku a trychtyr. Viz navod Phofy, ALE narozdíl od něj (kamaráda) jsem použil hadicku  s o 2mm větším průměrem a tím jsem zkratil dobu plnění
 a leju olej vrchem přes hadicku a trychtyr. Viz navod Phofy, ALE narozdíl od něj (kamaráda) jsem použil hadicku  s o 2mm větším průměrem a tím jsem zkratil dobu plnění  

já jen doplním, toto není výpustný šroub, a bud rád,že ti nevystřelila z něj kulička.jojto píše:Ja som po kupe nalial do prevodovky IB5 2L Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Vycvakol kryt na prevodovke, povolil kontrolny otvor a skrutkou v modrom nechal vytiect. Problemy ziadne, radenie v pohode i pri ranach -15st.


 
 




Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti