Evidetne si pochopil, o com pisem.
Atmosféra vs. downsizing motory
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co ja viem. Mozno zavisi od luxusnej triedy 
Evidetne si pochopil, o com pisem.
Evidetne si pochopil, o com pisem.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.Stanley_vy píše: 14.02.2021 08:54Ano, podstatě platí, že co nové auto, to pist venku a všechno v motoru i kolem zasrane olejem. Budu si ho muset jít prohlédnout, jestli už taky někde nevykukuje pist.
Těmito argumenty se jen ukazuje názorová nahota jejich pisatelu. Naštěstí už přispěchal na pomoc i předseda spolku.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Jemar
- Zkušený

- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hoši, zírám jak jste nepoučitelní
Tuhle bitvu přece nemůže nikdo vyhrát. Co kdybyste raději místo opakování svých pravd udělali nějaký technický návod pro toto fórum? Myslím, že by to byl smysluplněji využitý čas. Nemyslím to nijak zle. Každý diskutující vypadá na malého Einsteina, tak by to měl hravě zvládnout...
Co vy na to, diskutéři?
Tuhle bitvu přece nemůže nikdo vyhrát. Co kdybyste raději místo opakování svých pravd udělali nějaký technický návod pro toto fórum? Myslím, že by to byl smysluplněji využitý čas. Nemyslím to nijak zle. Každý diskutující vypadá na malého Einsteina, tak by to měl hravě zvládnout...
Co vy na to, diskutéři?
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
To není posmívání se a otáčení. Jen konstatování, že atmosféry se dají furt najít, ne u Fordu ale dajíenjoy píše: 14.02.2021 09:36 Že zrovna ty to budeš otáčet směrem, máš nemáš nové auto?? Nečekal bych..
-
ovo
- Junior

- Příspěvky: 309
- Registrován: 20.04.2020 06:54
- Bydliště: Nusle
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já bych je nepřerušoval, dobře se to čte, je to něco jako Simpsonovi.Jemar píše: 14.02.2021 09:58 Hoši, zírám jak jste nepoučitelní![]()
Tuhle bitvu přece nemůže nikdo vyhrát. Co kdybyste raději místo ....
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4069
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mě by zajímalo, kam v tom tématu chcete vlastně dojít...
Možnost volby u nových aut neni. Pokud se bavíme o Fordu, tak zajímavou atmosféru v nabídce má, vlastně tu jedinou "správnou" a moc z vás pro ni asi neběží
Starý auta postupně shnijou a vychcípaj, u nových už to neni ani tak o downsizingu, ale o tom jak moc elektrický to k tomu bude
Možnost volby u nových aut neni. Pokud se bavíme o Fordu, tak zajímavou atmosféru v nabídce má, vlastně tu jedinou "správnou" a moc z vás pro ni asi neběží
Starý auta postupně shnijou a vychcípaj, u nových už to neni ani tak o downsizingu, ale o tom jak moc elektrický to k tomu bude
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
maxik25
- Nováček

- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Myslíš, že nějaký místní teoretik by něco takového zvládnul ? O čem by to mělo být, jak hledat na internetu ?Jemar píše: 14.02.2021 09:58 Co kdybyste raději místo opakování svých pravd udělali nějaký technický návod pro toto fórum? Myslím, že by to byl smysluplněji využitý čas.
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
a do ktery kategorie se pasujes? 
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Jemar
- Zkušený

- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No oni psychiatři říkají, že v téhle době lidem "měknou mozky", tak třeba mají pravdu. Předpokládám, že někteří už mají nárok na označení pacient 
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Chapu, ze svet se snazi chovat ekologicky, ale zrovna elektromobily jsou ve fazi, kdy je vlastnictví takového auta stale dost omezujici. Navic me bavi ridit, ale ne slapat na dva pedaly a tocit volantem. Ale jestli mas na mysli to hybridni mondeo s dvoulitrem, tak asi to muze byt relativně spolehlivé.Sentik píše: 14.02.2021 10:07 Mě by zajímalo, kam v tom tématu chcete vlastně dojít...
Možnost volby u nových aut neni. Pokud se bavíme o Fordu, tak zajímavou atmosféru v nabídce má, vlastně tu jedinou "správnou" a moc z vás pro ni asi neběží![]()
Starý auta postupně shnijou a vychcípaj, u nových už to neni ani tak o downsizingu, ale o tom jak moc elektrický to k tomu bude![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No myslím si, že se toho nedočkáš. Mně stačí co mám, a představ si, že to má i topení.smoula píše: 14.02.2021 09:19 Ach jo, furt to samé. Mazda dělá ještě atmošku, tak si můžeš ballu koupit nové auto s atmosférou.Kdy to můžeme očekávat, že se nám pochlubíš?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tohle nikdo nevyhraje. Akorat je hloupost mit klapky na ocich a tvarit se, jak je desne bezva, kam zeleny mozky automobilovy prumysl dostali. Člověk poukaze na fatalni prusvihy a nejčastějsi reakce je Hele, vam to zere olej a co klapky? Tvl olej zere kdeco a zrovna novy motory ne mene nez ty stary. Ale ko motory ve velkým poctu napric automobilkami z jednoho jedinyho důvodu (LSPI), ktery je dusledkem nesmyslnych pozadavku, to tu snad ani jeste nebylo. Kdyby se to stávalo treba nějakým hodne extremnim zpusobem uzivani, ale tomu vadi v podstatě uz jen malo zatizeny motor. No tak jsem to ja, kdo se ma podřizovat autu, nebo auto mne?Jemar píše: 14.02.2021 09:58 Hoši, zírám jak jste nepoučitelní![]()
Tuhle bitvu přece nemůže nikdo vyhrát. Co kdybyste raději místo opakování svých pravd udělali nějaký technický návod pro toto fórum? Myslím, že by to byl smysluplněji využitý čas. Nemyslím to nijak zle. Každý diskutující vypadá na malého Einsteina, tak by to měl hravě zvládnout...
Co vy na to, diskutéři?![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5841
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Vrat se zpátky do ta tématu o 1.5 a precti si na základě čeho jste poslední flame rozpoutali. Kolik tam bylo uživatelů s fatální závadu motoru? Nula? Kolik lidi se vrátilo z servisu z informací, že dělají jeden motor za druhým? Nula?Ma.rt píše: 14.02.2021 09:49Tak to zase obracis, argumenty dosly, co? Nikdo tu nikdy nepsal, ze KAZDY. Ty tady pises o nejakych náznacích, ale tohle jsou fatalni poruchy.Stanley_vy píše: 14.02.2021 08:54Ano, podstatě platí, že co nové auto, to pist venku a všechno v motoru i kolem zasrane olejem. Budu si ho muset jít prohlédnout, jestli už taky někde nevykukuje pist.
Těmito argumenty se jen ukazuje názorová nahota jejich pisatelu. Naštěstí už přispěchal na pomoc i předseda spolku.
A nad tím jste rozjeli kanonadu s pětkou drátem nesmrtelnou atmosferou a plnymi bazary neprodejnych turbomotoru. Jenom kecy a pořád dokola.
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
myslim, ze odpoved je i tady viewtopic.php?f=15&t=678&p=1197148&hili ... o#p1197148Jemar píše: 14.02.2021 09:58 Hoši, zírám jak jste nepoučitelní![]()
Tuhle bitvu přece nemůže nikdo vyhrát. Co kdybyste raději místo opakování svých pravd udělali nějaký technický návod pro toto fórum? Myslím, že by to byl smysluplněji využitý čas. Nemyslím to nijak zle. Každý diskutující vypadá na malého Einsteina, tak by to měl hravě zvládnout...
Co vy na to, diskutéři?![]()
na escoforu se resily jine veci a tech navodu, rad, co tam je i ve starem foru, ja bohuzel uz taky pasuju do rad tech, co popisuje ZaQik, doba generalek motoru, prevodovek, uprav vseho druhu, je zda se skoro pryc
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5841
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Počkej, až tě tvoji soukmenovci v boji proti turbomotorum prokouknou a zjistí, žes je převezl úplně a problémům s atmosferou jsi předešel jejím prodejem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

