Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Ahoj, když jedu na tempomat přes horizont, tak jakmile se přehoupnu ze záběru motoru do stavu, kdy z kopce motor brzdí, začne auto pocukávat. Jako by neumělo dát třeba 0-5% plynu. Buď to brzdí moc, nebo to dá 5% a to už se moc rozjede a tak dá 0%, to moc brzdí a takhle dokola.
Duratec HE 2.0 107 kW
Poznatky:
Pokud se snažím o udržování rychlosti z kopce bez tempomatu, je to vlastně stejné, buď to jede moc, nebo málo, stav mezi se udržuje velmi obtížně, takže tempomat je v tom možná nevinně, jen se to víc projeví.
Bez tempomatu z kopce svítí okamžitá spotřeba 0.0
ale s tempomatem z kopce není nikdy pod asi 2.2l/100 km.
Škrtící klapku jsem čistil. Adaptace jsem snad smazal odpojením baterie asi na hodinu. Nijak se to neprojevilo.
Svíčky jsou nové, originál Ford.
Co mám zkusit dál, nějaké hadičky/ventilky okolo sání a škrtící klapky?
Duratec HE 2.0 107 kW
Poznatky:
Pokud se snažím o udržování rychlosti z kopce bez tempomatu, je to vlastně stejné, buď to jede moc, nebo málo, stav mezi se udržuje velmi obtížně, takže tempomat je v tom možná nevinně, jen se to víc projeví.
Bez tempomatu z kopce svítí okamžitá spotřeba 0.0
ale s tempomatem z kopce není nikdy pod asi 2.2l/100 km.
Škrtící klapku jsem čistil. Adaptace jsem snad smazal odpojením baterie asi na hodinu. Nijak se to neprojevilo.
Svíčky jsou nové, originál Ford.
Co mám zkusit dál, nějaké hadičky/ventilky okolo sání a škrtící klapky?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
S tím neuděláš..
Je to prostě tak, skopce to cukalo a cukat bude. Pomůže poradit na nižší stupeň, aby byl motor víceméně pořád v záběru.
Je to prostě tak, skopce to cukalo a cukat bude. Pomůže poradit na nižší stupeň, aby byl motor víceméně pořád v záběru.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Jj to je normální chování. Si to zkus sam plynem, ze to nejde pri mirnem klesani udrzet konstantni rychlost, bud zrychlujes nebo zpomalujes..
Edit: koukam, ze jsi to zkousel, tak vidis
Na mk3 s plynem na lanko mi to delalo taky.
Edit: koukam, ze jsi to zkousel, tak vidis
Na mk3 s plynem na lanko mi to delalo taky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Junior
- Příspěvky: 208
- Registrován: 12.05.2017 23:10
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Taky mi to takhle cuká. Podezřívám skrticí klapku.
Focus 1.6ecoboost na stejnych mistech necukal.
Focus 1.6ecoboost na stejnych mistech necukal.
Mondeo mk4 turnier 2.0 duratec LPG
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Podezřívat můžeš tak maximálně vývojáře ve Fordu
Není to závada, ale vlastnost.
Není to závada, ale vlastnost.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Taky se hlásím s cukáním Záleží na rychlosti a na sklonu kopce. Na 4. kvalt při 60 z mírného kopce je cítit, že to motoru úplně nevyhovuje a o komfortu jízdy nemluvě. U focusu s dýzlem jsem na tohle zvyklý nebyl a poprvé mě to docela překvapilo.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24033
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
i focus cuka viewtopic.php?f=86&t=13998&p=1131782#p1131788
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6766
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Kecáš, ten bez VCT mi lehce cukal
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Při udržování rychlosti ani necukne.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24033
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
jde o udrzovani rychlosti pri jizde z kopce, viz muj odkaz o par prispevku vyse
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2857
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Musim rict, ze se tempomat chová i jinak u mk4 v porovnání s mk3. Kdyz třeba jedu na tempomat 80 po okruhu a z nejakeho duvodu pribrzdim treba na 70, tak po stisknutí RES mk3 vyrazila behem 2s (nez stihlo servo odrolovat lanko) na plny plyn a hned zvolnila a mk4 pridava jen tak trochu ekologicky
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Cukání na tempomat z kopce Duratec 2.0 107 kW
Rozumím, ale prostě necuká. Při přejezdu horizontu ani z kopce. Asi to mám dobře vychovaný. Celou sestavu tunelů Blanka projedu bez cukání na tempomat na 70. Jen z kopce se to rozjede trochu víc. Proto mě cukání u Mondea překvapilo.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host