rozdíl mezi 110 a 132 kW
- Fiktik
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.05.2021 18:33
- Bydliště: Praha
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Co jsem slyšel, tak pouhé přepnutí / zvýšení výkonu posílením turba není zcela bezpečné. Prý je nutné nahrát SW s ohledem na hodnoty vozidla (ujeté km, stáří, hodnoty motoru, nevím přesně, co všechno a nechci tu dělat chytrého). Pokud se použije univerzální SW, na auto to mívá prý neblahý vliv. Právě třeba zvýšené opotřebení spojky a turba. Technik, se kterým jsem o tom hovořil (taky mě napadlo zvýšení výkonu ), s tím má zkušenosti od lidí, kteří využili služeb "chipařů" a přijeli k němu právě s uvedenými závadami.
Určitě se to ale nebude týkat všech, jen jsem chtěl upozornit na určité riziko.
Určitě se to ale nebude týkat všech, jen jsem chtěl upozornit na určité riziko.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23677
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
keca, prepnuti na tovarni nastaveni je uplne bez problemu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9412
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Technik si asi plete pojmy s dojmy. To co se tady resi je pouze tovarni prepnuti vykonu uz od forda. Ano to co si napsal spis sedi na Chip od ruznych spolecnosti...
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6744
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Fiktik: Tady to máš tak, že 132 kW je základ tohoto motoru (a komponent okolo) a 110 kW je pouze SW uškrcená varianta. Pro výrobce je to o mnoho jednodušší a lacinější než vymýšlet a vyrábět další, slabší motor. A pro zákazníky to musí cenově nějak odstupňovat - je to běžná praxe.. Tady se jedná o originál mapu pro daný motor a model auta. Z továrny je to na ten vyšší výkon dimenzováno. A právě to dimenzování je zásadní rozdíl mezi úpravou, o které se tu bavíme, a nějakým čipem, který zvedne výkon motoru nad maximální hodnoty ostatních komponent kolem něj..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
A porad je tu ta zprava borce, ktery dle jeho slov kazdy den pracuje na "brzde" a rika, ze jak 110kW tak i 132kW verze maji shodny kroutak 370Nm. O vykonu primo nemluvil, ale obecne se vyjadroval v tom smyslu, ze pouhe prepnuti (Forscanem apod.) nic neresi... Slysel jsem tuhle informaci poprve.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Zvednutí výkonu o 22kW je podle borca od brzdy nic, protože se nepohnul i krouťák? Buď jsem to špatně pochopil nebo on si potřebuje doplnit vzdělání o závislosti výkonu a kroutícího monentu(což by byla smutnější varianta ).
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Taky jsem to nechapal, ale tvrdi, ze to vidi kazdy den na brzde... I ta 110kW verze ma pry v realu misto 350Nm 370.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Tak pro někoho je krouťák mantra no..
Ale krouťák nedělá auto rychlejším, pouze rychleji zrychlujícím(případně vůz lépe snáší vyšší hmotnostní zátěž) . Výkon je ta veličina, která určuje maximální rychlost a hlavně schopnost vozu dorazit rychleji z bodu A do B.
Ale krouťák nedělá auto rychlejším, pouze rychleji zrychlujícím(případně vůz lépe snáší vyšší hmotnostní zátěž) . Výkon je ta veličina, která určuje maximální rychlost a hlavně schopnost vozu dorazit rychleji z bodu A do B.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6744
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Já jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži minulý týden na 600km trase a poznat to je... Chce ještě někdo downgrade??
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Popremyslim o nem . Pak si budu vic vazit tech 180k rikas? Ja jsem vyklidnenej z 2.0i Galaxy. Pak kdyz presednu do Maxe tak se citim jako ve formuli
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6744
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Jj,u mě to tak dopadlo, že si jich teď víc vážím. Rozhodně zajímavá zkušenost
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Fiktik
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.05.2021 18:33
- Bydliště: Praha
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Díky za upřesnění.Adow píše: ↑31.05.2021 15:39 Fiktik: Tady to máš tak, že 132 kW je základ tohoto motoru (a komponent okolo) a 110 kW je pouze SW uškrcená varianta. Pro výrobce je to o mnoho jednodušší a lacinější než vymýšlet a vyrábět další, slabší motor. A pro zákazníky to musí cenově nějak odstupňovat - je to běžná praxe.. Tady se jedná o originál mapu pro daný motor a model auta. Z továrny je to na ten vyšší výkon dimenzováno. A právě to dimenzování je zásadní rozdíl mezi úpravou, o které se tu bavíme, a nějakým čipem, který zvedne výkon motoru nad maximální hodnoty ostatních komponent kolem něj..
- Fiktik
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.05.2021 18:33
- Bydliště: Praha
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Nemám s tím moc zkušeností, tak se všem omlouvám za zmatek ve vláknu. Podle toho, jak to tedy chápu, tak přepnutí hodnoty ze 110 na 132 kW by nemělo způsobit problémy?
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9412
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 30.01.2020 21:32
- Bydliště: Modřice
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Já ti to říkal, že je to poznat.
Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi/110-132 kW, Powershift, 2016, Titanium
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů