problem s 1,8TDDI

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
brko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18

problem s 1,8TDDI

Příspěvek od brko » 06.10.2007 16:11

koupil sem focuse ale kdyz nastartuji studene tak vyleti modry olejovi dym,parkrat lehce pridam tak to jeste pri padani otacek vyleti opet oblak ale po minute je to OK,kdyz to protocim aj vys tak nic cim to muze byt?cerpadlo je davane nove,a jeste pri startu to melo chvilu nizsi volnobeh,hodne se trepal motor.Co to muze byt?

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 06.10.2007 16:13

a čo olej, nestraca sa ti?

Uživatelský avatar
brko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od brko » 06.10.2007 20:00

chmelko píše:a čo olej, nestraca sa ti?
teprv sem to koupil,je to dovoz rakousko,tak nevim ale kdyby to zralo turbo tak spis ve vrchu ne?muze to delat malo nafty nebo stara?

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 06.10.2007 20:04

no kedže píšeš modrý olejový dym, tak može žrat olej..

Uživatelský avatar
ElBunda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od ElBunda » 06.10.2007 20:36

Taky to můžou být zalepené trysky, špatně rozstřikují, nafta pak špatně shoří a namodrale kouří, po zahřátí motoru je to O.K. Za chvíli bude zima, tak zkus už teď přidat nějaké aditivum, většina má i látky k čištění trysek a pak uvidíš. 8)
Focus Combi TDDi 66kW 2002
Obrázek

Uživatelský avatar
brko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od brko » 07.10.2007 10:19

no prave slysel sem ze tyto motory snad ani olej zrat nebudou ze drzaky ale kdyby zral pres krouzky tak to bude delat delsi dobu,po cca 0,5-1min prestalo,motor ma 200tkm,pravidelne servisovany.Ale taky me stve ze za studena chvilku to ma tak 600otacek na volnobeh,to taky nevim cim to muze byt a jestli to souvisi

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 07.10.2007 13:25

brko píše:no prave slysel sem ze tyto motory snad ani olej zrat nebudou ze drzaky ale kdyby zral pres krouzky tak to bude delat delsi dobu,po cca 0,5-1min prestalo,motor ma 200tkm,pravidelne servisovany.Ale taky me stve ze za studena chvilku to ma tak 600otacek na volnobeh,to taky nevim cim to muze byt a jestli to souvisi
Zkus tam nalit kvalitni naftu a pridat aditivum. Az takhle vyjedes dve nadrze a bude to porad stejne, tak to zacni resit. Mozna jsou to fakt jenom zanesene vstriky, pripadne palivovy filtr.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 07.10.2007 17:45

Bily dym:
http://www.aa1car.com/library/diesel.htm

Vlivem nizke teploty spalovani:
mala komprese
jeden nebo vice vadnych vstriku
vzduch v palivove soustave
vadna zhavici svicky nebo jejich modul
male otacky pri startovani
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
brko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od brko » 07.10.2007 20:17

ok poresim to,snad to bude OK.Diky za rady

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti