vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon
1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
-
- Test driver
- Příspěvky: 4839
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Já jí leju do nádrže 1:1 s benzínem voda jako vodík.
Vodíkem si nechávali dělat dekarbonizaci táta a bratr na TSI a žádnou změnu nepozorujou.Sací ventily který se zanášej karbonem nejvíce,se musejí čistit mechanicky.
Tady to třeba dělají a bratr si to nechá udělat na Jarově.
https://www.mp-autoservis.cz/dekarbonizace/
Vodíkem si nechávali dělat dekarbonizaci táta a bratr na TSI a žádnou změnu nepozorujou.Sací ventily který se zanášej karbonem nejvíce,se musejí čistit mechanicky.
Tady to třeba dělají a bratr si to nechá udělat na Jarově.
https://www.mp-autoservis.cz/dekarbonizace/
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
![Obrázek](https://blue.ford-focus.cz/blue.jpg)
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
![Obrázek](https://blue.ford-focus.cz/blue.jpg)
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
vodík jsem testoval na mondeu 2,0tdci 2005 neprošel na emise , po čištění vodíkem a projetí cca 50km emise jak nový
a chemii na focusu 2015 1,6tdci před sundáním palice a sací ventily byly čistší ne čisté ale nikdo to nečistil 250000km
pořídil jsem chemii , vodík příště
mnohdy stačí jen občas přilejt chemii do paliva a po pár km je na emisích měřitelný výrazný rozdíl k lepšímu
edit : na vodík se dá jezdit jak benzin tak nafta , není to legální ale funguje to dobře , zároveň to "čistí" motor za jízdy a snižuje spotřebu paliva
a chemii na focusu 2015 1,6tdci před sundáním palice a sací ventily byly čistší ne čisté ale nikdo to nečistil 250000km
pořídil jsem chemii , vodík příště
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
mnohdy stačí jen občas přilejt chemii do paliva a po pár km je na emisích měřitelný výrazný rozdíl k lepšímu
edit : na vodík se dá jezdit jak benzin tak nafta , není to legální ale funguje to dobře , zároveň to "čistí" motor za jízdy a snižuje spotřebu paliva
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli
![nixw :nixw:](./images/smilies/icon_nixweiss.gif)
ty jsi to geniálně vyřešil mixem voda benzín do nádrže , já si tedy nejsem jistý tímto řešením a tudíž zůstanu raději u vyzkoušeného
![Dancer :Dancer:](./images/smilies/icon_bananadancer2.gif)
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6666
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4839
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Na tom samým principu by měl fungovat ten vodík,přivstřikuje se do sání běžícího a zahřátýho motoru,že by se teoreticky měla zvýšit teplota spalování a karbon by měl shořet.Nevím jak to funguje nebo nefunguje,ale na dvou motorech se nic zázračnýho nestalo.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
![Obrázek](https://blue.ford-focus.cz/blue.jpg)
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
![Obrázek](https://blue.ford-focus.cz/blue.jpg)
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16.06.2022 17:29
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.phofy píše: ↑22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
to jsem nikdy neslyšel , zkus mi to vysvětlit , pojem menší proud je co??, popiš jak by se to čistilo ??
za mě když motor hltne vodu tak min. ohlé ojnice
- Marlosk
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Dekarbonizace vodou:
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte
Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte
Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
Naposledy upravil(a) Marlosk dne 23.03.2024 20:24, celkem upraveno 2 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
vůbec tomu nerozumím , jak se můžou aditiva z paliva dostávat do oleje to ti jako přibývá olej??petrvtr píše: ↑23.03.2024 12:00Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.phofy píše: ↑22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9412
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Tak vždycky se ti dostane trochu paliva do oleje jak u benzínu, tak i u nafty, si čuchni k víčku od oleje a ucítíš benzín.
Hlavně při krátkých trasách se studeným motorem, to je nejhorší.
Hlavně při krátkých trasách se studeným motorem, to je nejhorší.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12981
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.Pet70 píše: ↑22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli![]()
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
a kolik se tam toho aditivovaného paliva může caa za 10 000km dostat??
a kolik procent nebo promile je v palivech ??
hlavně si myslím že se paliva "aditivují" kvůli ochraně palivové cesty a ne k ochraně "pod písty"
tam se dle mého dostanou promile aditiv z paliva , ty nic přeci nemohou ochránit![nixw :nixw:](./images/smilies/icon_nixweiss.gif)
a kolik procent nebo promile je v palivech ??
hlavně si myslím že se paliva "aditivují" kvůli ochraně palivové cesty a ne k ochraně "pod písty"
tam se dle mého dostanou promile aditiv z paliva , ty nic přeci nemohou ochránit
![nixw :nixw:](./images/smilies/icon_nixweiss.gif)
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
a to je dobře nebo špatně?? moc ti nerozumím co tím chceš říctstano. píše: ↑23.03.2024 20:49Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.Pet70 píše: ↑22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli![]()
-
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.01.2024 09:50
Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN
fakt jsem se pobavil jak to bylo napsanéMarlosk píše: ↑23.03.2024 20:21 Dekarbonizace vodou:
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte
Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ps- ty jsi to prubnul?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů