no tak to je psycho.. ja si 100 postam.. 50 mam vydelane..nevim ale no..Ahmed píše:150 je fakt hodne a az ty prachy zacnes splacet, tak teprve poznas, jak hodne to jeabado píše:tOHO SE PRAVE BOJIM... KOUPIM ff A BUDE SPATNE A 150TISIC V MEM VEKU JE DOCELA HODNE...Ja jsem si pujcoval 100, vsechno jsem si propocital, promyslel a ted zjistuju, ze bych potreboval tak 40 000,- mesicne, abych mohl zit jako clovek a mit to auto, mam jenom o rok vic, nez ty.
Koupil jsem ho za 217 000,- a kdyz pripocitam urok za uver, folie, opravy, nove pneu, tak jsem nekde na 280 000,-
Změna stavu z NoCar na FoFo
- abado
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okolí UH.Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak moc věřit ???
OCTAVIA 1.9TDi
- MaPa
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Protože takové věci se nikde nepíšou. Píše se o tom kdo zavinil havárku a z jakého důvodu (alkohol, brzdy, řízení, spánek atd.), ale nikdy o tom proč ti cestující v autě umřeli. Takže tady jsi tak trochu mimo. Tohle se ani nezjišťuje. Rozebírají se hlavně důvody toho kdo to zavinil, tomu se na autě hledají chyby, které mohly zavinit havárii.pelen píše:Ještě jsem nikdy nečetl komentář k nějaké autonehodě, že havarované auto nemělo potřebnou tuhost, protože mělo díly svařované.
A těch se svařovanými díly nebo svařených ze dvou půlek tu jezdí hodně.
- MaPa
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
to Zakus:Zakus píše:Jasně jde o to, že přivezou totálku třeba 2005 udělaj svařenec a je to OK. Za 2 roky ta samá bouračka stejný model auta, rok a v kterým je větší šance: svařenec nebo origo? Nemám namysli nějakej ťukanec.
Toť vše víc o tom psát nebudu. Kdo chce ať ušetří a takovej slepenec si koupí.
S takovými lidmi to máš těžký. Oni prostě věří svým nedostatečným a ještě k tomu špatným informacím. Nemůžeš se dohadovat správnými argumenty s lidmi, kteří je nejsou schopni pochopit. Tohle totiž není o tom, že mu to během pěti minut vysvětlíš. Materiály jsou dost věda a dalo by se o nich povídat hodiny a hodiny.
Vím o čem mluvím. Studoval jsem SPŠ v Mladé Boleslavi obor silniční vozidla a následně i ČVUT. Na obou školách jsem měl předměty jako jsou Mechanika (Statika, Dynamika) Materiály atd.
Nic proti nikomu, nikoho se tímto nechci dotknout, ale prostě tohle už jsou trošku složitější témata.
Jak říkáme na lezení: "To, že si udělal chybu, přežil si to, ale víš o tom že to bylo štěstí je OK. Ale to, že si udělal chybu, přežil si to, ale myslíš si, že je to tak OK je cesta k jisté smrti.".
- MaPa
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
to Libe:
Přesně. Svar vydrží hodně. Dokonce svar je navrhovaný tak, aby vydržel ještě víc než ty materiály co spojuje. Vždyť i materiál elektrody je kvalitnější jak ten materiál co je svařovaný. Ale bohužel při sváření dochází k více méně nevratným negativním změnám.
Navíc, je-li něco vyrobeno z jednoho kusu tak to má svůj důvod.
Navíc, je-li něco vyrobeno z jednoho kusu tak to má svůj důvod.

- sidik
- Nováček
- Příspěvky: 85
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- MaPa
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
to sidik:sidik píše:A co teprve ty nevratné změny uvnitř materiálu, kterou nastanou po takovémhle náraze, kdy celá kostra auta nějakým způsobem pracuje. A ikdyž ten kovový nosník zvenčí vypadá zcela neporušený, nevíš jaké mikrotrhlinky jsou uvnitř a co tu udělá při přístím pohlcování nárazu.
souhlas. auto po bouračce je svým způsobem taková malá jezdící rakev

tím ale neříkám, že bych si nějaké po malém ťukanci nepořídil. ono holt když na nové není tak co se dá dělat. ti chudí jsou holt o trochu méně chránění. ale pokud možno, budu se snažit koupi takového auta vyhnout

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
to MaPa:
Výzkumný ústav svářečský byl pro celou republiku v Bratislavě.
Také jsme si tam kdysi nechali dělat nějaké posudky.
Soulasím, že znalost materiálů je věda. U zkoušky jsme se třepali, když nám bylů ukázán výbrus a my měli podle něj poznat, co to je.
Materiál mění vlastnosti i v blízkosti střihu.
Výzkumný ústav svářečský byl pro celou republiku v Bratislavě.
Také jsme si tam kdysi nechali dělat nějaké posudky.
Soulasím, že znalost materiálů je věda. U zkoušky jsme se třepali, když nám bylů ukázán výbrus a my měli podle něj poznat, co to je.
Materiál mění vlastnosti i v blízkosti střihu.
- MaPa
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti