Změna stavu z NoCar na FoFo

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
abado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okolí UH.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak moc věřit ???

Příspěvek od abado » 21.06.2006 22:50

Ahmed píše:
abado píše:tOHO SE PRAVE BOJIM... KOUPIM ff A BUDE SPATNE A 150TISIC V MEM VEKU JE DOCELA HODNE...
150 je fakt hodne a az ty prachy zacnes splacet, tak teprve poznas, jak hodne to je :lol: Ja jsem si pujcoval 100, vsechno jsem si propocital, promyslel a ted zjistuju, ze bych potreboval tak 40 000,- mesicne, abych mohl zit jako clovek a mit to auto, mam jenom o rok vic, nez ty.
Koupil jsem ho za 217 000,- a kdyz pripocitam urok za uver, folie, opravy, nove pneu, tak jsem nekde na 280 000,-
no tak to je psycho.. ja si 100 postam.. 50 mam vydelane..nevim ale no..
OCTAVIA 1.9TDi

Uživatelský avatar
MaPa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od MaPa » 22.06.2006 08:34

pelen píše:Ještě jsem nikdy nečetl komentář k nějaké autonehodě, že havarované auto nemělo potřebnou tuhost, protože mělo díly svařované.
A těch se svařovanými díly nebo svařených ze dvou půlek tu jezdí hodně.
Protože takové věci se nikde nepíšou. Píše se o tom kdo zavinil havárku a z jakého důvodu (alkohol, brzdy, řízení, spánek atd.), ale nikdy o tom proč ti cestující v autě umřeli. Takže tady jsi tak trochu mimo. Tohle se ani nezjišťuje. Rozebírají se hlavně důvody toho kdo to zavinil, tomu se na autě hledají chyby, které mohly zavinit havárii.

Uživatelský avatar
MaPa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od MaPa » 22.06.2006 08:47

Zakus píše:Jasně jde o to, že přivezou totálku třeba 2005 udělaj svařenec a je to OK. Za 2 roky ta samá bouračka stejný model auta, rok a v kterým je větší šance: svařenec nebo origo? Nemám namysli nějakej ťukanec.

Toť vše víc o tom psát nebudu. Kdo chce ať ušetří a takovej slepenec si koupí.
to Zakus:
S takovými lidmi to máš těžký. Oni prostě věří svým nedostatečným a ještě k tomu špatným informacím. Nemůžeš se dohadovat správnými argumenty s lidmi, kteří je nejsou schopni pochopit. Tohle totiž není o tom, že mu to během pěti minut vysvětlíš. Materiály jsou dost věda a dalo by se o nich povídat hodiny a hodiny.
Vím o čem mluvím. Studoval jsem SPŠ v Mladé Boleslavi obor silniční vozidla a následně i ČVUT. Na obou školách jsem měl předměty jako jsou Mechanika (Statika, Dynamika) Materiály atd.

Nic proti nikomu, nikoho se tímto nechci dotknout, ale prostě tohle už jsou trošku složitější témata.

Jak říkáme na lezení: "To, že si udělal chybu, přežil si to, ale víš o tom že to bylo štěstí je OK. Ale to, že si udělal chybu, přežil si to, ale myslíš si, že je to tak OK je cesta k jisté smrti.".

Uživatelský avatar
libe
Junior
Junior
Příspěvky: 233
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov p. R.

Příspěvek od libe » 22.06.2006 09:45

to MaPa: naprosto s tebou souhlasím, jde vidět, že jsi v obraze. :idea: Pevnost sváru je jedna věc, ale je třeba si uvědomit, že s tím souvisí x proměných!
Ford Focus 1.6 combi 11/2001
Obrázek

Uživatelský avatar
MaPa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

to Libe:

Příspěvek od MaPa » 22.06.2006 10:47

Přesně. Svar vydrží hodně. Dokonce svar je navrhovaný tak, aby vydržel ještě víc než ty materiály co spojuje. Vždyť i materiál elektrody je kvalitnější jak ten materiál co je svařovaný. Ale bohužel při sváření dochází k více méně nevratným negativním změnám.
Navíc, je-li něco vyrobeno z jednoho kusu tak to má svůj důvod. :)

Uživatelský avatar
sidik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od sidik » 22.06.2006 11:05

A co teprve ty nevratné změny uvnitř materiálu, kterou nastanou po takovémhle náraze, kdy celá kostra auta nějakým způsobem pracuje. A ikdyž ten kovový nosník zvenčí vypadá zcela neporušený, nevíš jaké mikrotrhlinky jsou uvnitř a co tu udělá při přístím pohlcování nárazu.

Uživatelský avatar
MaPa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od MaPa » 22.06.2006 11:49

sidik píše:A co teprve ty nevratné změny uvnitř materiálu, kterou nastanou po takovémhle náraze, kdy celá kostra auta nějakým způsobem pracuje. A ikdyž ten kovový nosník zvenčí vypadá zcela neporušený, nevíš jaké mikrotrhlinky jsou uvnitř a co tu udělá při přístím pohlcování nárazu.
to sidik:
souhlas. auto po bouračce je svým způsobem taková malá jezdící rakev :D
tím ale neříkám, že bych si nějaké po malém ťukanci nepořídil. ono holt když na nové není tak co se dá dělat. ti chudí jsou holt o trochu méně chránění. ale pokud možno, budu se snažit koupi takového auta vyhnout :)

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.06.2006 18:01

to MaPa:
Výzkumný ústav svářečský byl pro celou republiku v Bratislavě.
Také jsme si tam kdysi nechali dělat nějaké posudky.
Soulasím, že znalost materiálů je věda. U zkoušky jsme se třepali, když nám bylů ukázán výbrus a my měli podle něj poznat, co to je.
Materiál mění vlastnosti i v blízkosti střihu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
MaPa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od MaPa » 23.06.2006 07:59

to pelen:
pomalu jsem si myslel že tu nenajdu spřízněné duše a hle oni existují :D
jsem rád, že se tu dá s některými lidmi mluvit trošku odborněji a ne se jen snažit vysvětlit něco někomu kdo nemá šajna a ještě k tomu blbé info, na kterých si trvá :P :lol:

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti