zima - nechce startovat

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 20.11.2007 07:40

giacomo píše:Startovaci spray obsahuje hlavně éter ..pro LIAZky a AVIE v zimně téměř nutnost ..ale nevím, jestli bych si to lajzl na FF ..protože je fakt, že to jde docela natvrdo když se tomu stříkne ..
no jistě víte, že za hluboké totality se v armádě a nejen tam používalo ke startování blbuvzdorného vozidla P-V3S v třeskutých mrazech éterových bombiček a upustilo se od toho kvůli poškozování motorů, páč jeden start na bombičku se rovnal zhruba 500 startům normálním :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
ajvn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín

Příspěvek od ajvn » 20.11.2007 07:56

Ještě k té tabulce - jestli ji dobře chápu, tak ta první část je vlastní žhavení a ta druhá je doba, po kterou žhavič funguje ještě po nastartování. Ale je to jen můj dohad - italsky nepanimaju :lol:
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver

Uživatelský avatar
ajvn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín

Příspěvek od ajvn » 20.11.2007 07:58

aha, takže jsem se skoro strefil - díky powermax
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver

Uživatelský avatar
JVT
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trebic

Příspěvek od JVT » 20.11.2007 08:49

Díky všem za odpovědi.

Naftový filtr se měnil před 5tkm, spíš to vypadá na ty žhaviče. Baterka se mě zda relativně silná, ale pro jistotu si ji taky nechám změřit.

Znovu dík, valím s ním k doktorovi.

-honza

chylo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 02.02.2008 03:18

powermax

Příspěvek od chylo » 20.11.2007 13:19

Mam to chapat tak ze to este zhavi na plne pecky 1-3 min ? Alebo je to myslene tak ze tolko trva kym je tepli ale v podstate sa postupne ochladzuje. Viem ze zhavy este aj po zhasnuti kontrolky ale netusil som ze az tak dlho.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.11.2007 18:25

pre-riscaldamento .... predehrivani (ulehcuje start)
post-riscaldamento ... dohrivani (ulehcuje chod motoru tesne po startu)
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: powermax

Příspěvek od Ahmed » 20.11.2007 20:28

chylo píše:Mam to chapat tak ze to este zhavi na plne pecky 1-3 min ? Alebo je to myslene tak ze tolko trva kym je tepli ale v podstate sa postupne ochladzuje. Viem ze zhavy este aj po zhasnuti kontrolky ale netusil som ze az tak dlho.
Vem merak, dej ho na zhavici svicku, nastartuj auto a uvidis :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: powermax

Příspěvek od Jozkablack » 20.11.2007 20:41

Ahmed píše:
chylo píše:Mam to chapat tak ze to este zhavi na plne pecky 1-3 min ? Alebo je to myslene tak ze tolko trva kym je tepli ale v podstate sa postupne ochladzuje. Viem ze zhavy este aj po zhasnuti kontrolky ale netusil som ze az tak dlho.
Vem merak, dej ho na zhavici svicku, nastartuj auto a uvidis :wink:
Už jsem to sem někam psal. Ale ještě jednou. Mě to na žárovku (jednoduchá zkošečka) ukáže například u Fiesty že po zhasnutí kontrolky to žhaví ještě cca 10vteřin (léto) a teď dokonce cca15vteřin (měřeno při -5st°C) A to je přesně to žhavení který potřebuju pro start, hlavně u starý Fiesty, jak je tomu u Focuse jsem ještě nezkoušel, neb zatim startuje jak z praku! Ale když jsem si koupil Fiestu, tak hned s prvnímy mrazy byl problem :( Startoval jsem tak že hned po zhasnutí kontrolky jsem otočil klíčkem. Pak mi motorář řekl to o tom brzkym zhasínání kontrolky a najednou byl problem fuč. Počkám až zhasne kontrolka, napočítám do deseti a otočim klíčkem!

Takže Ahmed má pravdu....změřit si to, ale myslim že u Focuse to je asi potřeba až v třeskutých mrazech :wink:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.11.2007 21:37

Pokud jsou vetsi mrazy, tak nazhavit a nestartovat. Po chvilce nazhavit znovu a pak startovat. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 20.11.2007 21:55

No doufám že tyhle experimenty u Focuse nikdy nebudu potřebovat, ale u Fiesty z roku 90 s nejmíň povedeným dieslem kterej tehdy byl na trhu, mám všechny tyhle pokusy za sebou a mohu dodat že má Pelen pravdu!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host