1)Držení otáček-při startu než se motor zahřeje držení otáček cca kolem 2000 tis/min,po zahřátí motoru otáčky se mírně zlepší a slabě klesají.Motor má tendenci táhnout.V zimním období se mi jeví zhoršení tohoto problému.Potenciometr(snímač otáček) vyměněn.
2)Tachometr a otáčky-pokud motor drží otáčky,tak funkce tachometru je správná,ale pokud otáčky fungují-padají jak mají,motor brzdí,tak se často stává,že tachometr přestane fungovat(ručička)a po sléze přestane fungovat i digitální ukazatel km(vyčárkuje se),po ujetí několika km se to vrátí k normálu,že motor drží otáčky-stalo se to i vícekrát za den.
3)Nastartování-při nastartovaní auta otáčky,nádrž,tachometr vyskočí na maximální hodnotu.Cca po 5 s tachometr a nádrž spadne na normální hodnotu,ale otáčky spadnou na minimální hodnotu(i když motor je v chodu) a po pár vteřinách je to v pořádku.
díky za jakekoli informace

