6 rychlostna prevodovka

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 07.12.2007 10:51

:lol: :lol:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
onny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Třebová

6kvalt

Příspěvek od onny » 07.12.2007 12:46

jamaka píše:Nepochopili ste - ja som myslel prehodit presne tuto co je v ST. Lenze pri tych prevodovych stupnoch co su tam by to s Di neslo.
Mam tiez 6-ku v Mondeu a ide to vyborne 2000ot/min a 120k/h pohodova jazda k tomu tempomat a mozem si pospat :)
To -jamaka
Takže 100procentně by do TDDI 6kvalt nešel.Vím že to tady píšeš:-D
Nemáš náhodou foto tý převodovky z ST-6kvaltu??
1.8TDDI,66kw

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 07.12.2007 16:16

foto? to jako ze mam rozobrat ST-cko a odfotit? :) nemam fotky, ale je tam kopec veci inac, napr len taky starter je na opacnej strane bloku.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
onny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od onny » 07.12.2007 16:33

Díky moc:-D Já jen jestli když jsi nato koukal zespod tak jestli jsi to náhodou nefotil.Ale máš zkušenost ,takže ti budu věřit. :D
Myslel jsem že jsou záměné,ale bohužel. :( Ten 6kvalt by se tam hodil. :?
Na mondeu co máš 6kvalt to je origo v sérii??
1.8TDDI,66kw

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 07.12.2007 16:41

nehodi sa to pretoze aj blok motora TD je iny ako u benzinov.

Hej, v mondeo je to original spolu s TDCi 131PS. Pri takomto aute je to super. V STcku je to tak divne odstupnovane, ze v podstate taha este aj na 6-ke od spodu.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
ostomas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od ostomas » 10.12.2007 14:25

6ku dávám tak minimálně v 90ce (hádám že otáčky klesnou asi na 1500/min). Moje manželka 6ku nepoužívá, tvrdí že není zvyklá (když to turbo tak krásně hvízdá ve 130ti:)). No každopádně se s tím jezdí úplně normálně a při vyšších rychlostech to teprv dává smysl, protože to tak netočím. Člověk si na to zvykne rychle.
Obrázek
Ford Focus C307 5Door 2005 2.0TDCi Tonic Blue

Uživatelský avatar
supkar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Košice

Příspěvek od supkar » 10.12.2007 18:40

Ostomas aku mas na tom priemernu realnu spotrebu dajme tomu ked ides normalne alebo sviznejsie. Ta 6-tka je fajnova vec, hlavne na dialnici a na dlzich trasach. Na mondeu (96 kw) to bolo trocha inak sprevodovane. 6-tku isla minimalne od stovky.

Uživatelský avatar
ostomas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od ostomas » 11.12.2007 14:39

Jak je zima -5°C tak si to cucne tak 6.4L/100 ale pri +4°C je to asi 5.8L/100. Jezdim jak kdy nekdy na spotrebu a nekdy to celkem drtim a to jak ve meste tak mimo. Hodne zalezi stejne na zahrati motoru. Osvetcilo se mi to co nejdriv zahrat (po startu pomalu 1km a pak svizneji). Jinak dneska jsem se dival na otacky a co jsem si zapamatoval:

petka 50km/h 1000ot/min to uzale skoro zdecha
sestka 120km/h 2000ot/min

Takze pokud dobre pocitam tak 203km/h (max. rychlost) pri 3383ot/min
Obrázek
Ford Focus C307 5Door 2005 2.0TDCi Tonic Blue

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti