Formule 1 - F1
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: F1
A podla mna mal Hami rozstrelit aj Kimoho monopost aj svoj a bol by pokoj. A vlastne nebol, posunuli by ho o neviem kolko miest dozadu, len aby boli ferari vpredu. kazdy sa ohana tym ze si nemal skratit sikanu, ale co mal vlastne robit? Kde mal ist? Mal ist po sikane a rozstrelit oba auta. urobil to najlepsie ako sa v tej sekunde dalo. No uvidime ako to dopadne. Ono kazdy bodik je dobry. A fakt by malo byt bodovanie ako napr v Porsche Super Cup. Tam sa idu potrhat aby si utrhli nejake miesto z bodmi a hlavne prve priecky.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
Re: F1
i Massa na tiskovce si postěžoval jak mu Kimi zavařil hned po startu že to od něj nebylo fér
jenom doufám že si to McL nenechá líbit

jenom doufám že si to McL nenechá líbit
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4
měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
ono slo vraj o to, ze skratenim sikany sa mal akoze hamilton lepsie rozbehnut a tym padom mal mat vacsiu rychlost na konci rovinky. ale to je podla mna blbost, prehraval som si to viac krat a na zaciatku rovinky bolo krasne vidno ako hamilton pomalsie akceleruje a pusta pred seba raikonena. neviem kde tam nabrali vyhodu rychlejsej zakruty...

drzim palce McLaren-u aj ked si myslim, ze politicke machinacie vo Ferrari International Assistance maju svoju silu... bohuzial...


drzim palce McLaren-u aj ked si myslim, ze politicke machinacie vo Ferrari International Assistance maju svoju silu... bohuzial...

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
Stewardi po závodě oznámili, že se tento incident stal předmětem vyšetřování a výsledkem byla penalizace 25 sekund pro Lewise Hamiltona. Ten se tak ve výsledkové listině posunul na třetí místo za Heidfelda a Massa získal vítězství. Tím se také dramaticky změnila situace v šampionátu, zatímco na stupních vítězů Hamilton slavil navýšení svého náskoku na 8 bodů, nyní na něj Massa ztrácí body pouze 2.
Odůvodnění pro Hamiltonův trest znělo následovně: "Na základě zprávy od ředitele závodu, setkání s týmem a manažery dotčených týmů, stewardi shledali, že došlo k porušení pravidel soutěžícím a udělili uvedený trest."
Hamilton byl potrestán za to, že si "zkrátil šikanu a získal výhodu." Porušil tak článek 30.3 (a) sportovních regulí a článek 2 (g) ze 4. kapitoly přílohy L Mezinárodního sportovního kodexu. Podle článku 16.2 (a) Sportovních regulí by Hamilton býval dostal penalizaci průjezdu boxovou uličkou, kdyby se tento incident odehrál dříve v závodě. Jelikož se vše událo až těsně před koncem, tak mu bylo k výslednému času připočteno 25 sekund.
FIA zároveň uvedla, že McLaren oznámil svůj úmysl se proti tomuto trestu odvolat. To znamená, že o definitivním výsledku Grand Prix Belgie rozhodne Mezinárodní odvolací soud FIA, který je všem dobře známý z loňské sezóny.
Šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali komentoval inkriminovaný moment ze souboje mezi Räikkönenem a Hamiltonem: "Osobně si myslím, že to bylo trochu přehnané. V závodech jsou souboje běžné, ale problém je, když takovým manévrem získáte výhodu, to je to podstatné. Takže to by se mělo zvážit."
"Jaká je skutečná výhoda, kterou za takových okolností získáte a můžete využít v následující situaci v první zatáčce? To je dle mého názoru to nejdůležitější. Ale takové jsou závody."
K samotnému trestu se však Domenicali vyjádřit nechtěl: "Jak jsem řekl vašim italským kolegům, nemáme ve zvyku taková rozhodnutí komentovat. Jediné co můžu říct je, že jakmile jsme byli předvoláni stewardy, vysvětlili jsme jim naší pozici a to bylo vše."
"Stewardi si určitě také vyslechli Hamiltona a rozhodnutí je, jaké je. My to dále komentovat nebudeme."
Domenicali na závěr zdůraznil, že Ferrari stewardům nepodalo žádný oficiální protest, který by inicializoval vyšetřování v této záležitosti.
Odůvodnění pro Hamiltonův trest znělo následovně: "Na základě zprávy od ředitele závodu, setkání s týmem a manažery dotčených týmů, stewardi shledali, že došlo k porušení pravidel soutěžícím a udělili uvedený trest."
Hamilton byl potrestán za to, že si "zkrátil šikanu a získal výhodu." Porušil tak článek 30.3 (a) sportovních regulí a článek 2 (g) ze 4. kapitoly přílohy L Mezinárodního sportovního kodexu. Podle článku 16.2 (a) Sportovních regulí by Hamilton býval dostal penalizaci průjezdu boxovou uličkou, kdyby se tento incident odehrál dříve v závodě. Jelikož se vše událo až těsně před koncem, tak mu bylo k výslednému času připočteno 25 sekund.
FIA zároveň uvedla, že McLaren oznámil svůj úmysl se proti tomuto trestu odvolat. To znamená, že o definitivním výsledku Grand Prix Belgie rozhodne Mezinárodní odvolací soud FIA, který je všem dobře známý z loňské sezóny.
Šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali komentoval inkriminovaný moment ze souboje mezi Räikkönenem a Hamiltonem: "Osobně si myslím, že to bylo trochu přehnané. V závodech jsou souboje běžné, ale problém je, když takovým manévrem získáte výhodu, to je to podstatné. Takže to by se mělo zvážit."
"Jaká je skutečná výhoda, kterou za takových okolností získáte a můžete využít v následující situaci v první zatáčce? To je dle mého názoru to nejdůležitější. Ale takové jsou závody."
K samotnému trestu se však Domenicali vyjádřit nechtěl: "Jak jsem řekl vašim italským kolegům, nemáme ve zvyku taková rozhodnutí komentovat. Jediné co můžu říct je, že jakmile jsme byli předvoláni stewardy, vysvětlili jsme jim naší pozici a to bylo vše."
"Stewardi si určitě také vyslechli Hamiltona a rozhodnutí je, jaké je. My to dále komentovat nebudeme."
Domenicali na závěr zdůraznil, že Ferrari stewardům nepodalo žádný oficiální protest, který by inicializoval vyšetřování v této záležitosti.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
prehlasenie McL
"Pozreli sme sa na všetky svoje dáta a zároveň sme ich poskytli stewartom FIA. Ukazuje sa, že Lewis bol o 6 kmh pomalší ako Kimi v čase, kedy prechádzali štart-cieľovou čiarou. V čase keď bol Kimi na čele, Lewis premiestnil svoje auto a za Kimim sa dostal na pravú stranu. Potom ho prebrzdil vo vlásenke. Na základe týchto údajov nemáme inú možnosť, než protestovať. Sme súťažný tím a teraz sa sústredíme na Monzu, kde chceme zvýšiť svoj náskok v poradí pilotov," podal hovorca McLarenu oficiálne stanovisko pre médiá.
"Pozreli sme sa na všetky svoje dáta a zároveň sme ich poskytli stewartom FIA. Ukazuje sa, že Lewis bol o 6 kmh pomalší ako Kimi v čase, kedy prechádzali štart-cieľovou čiarou. V čase keď bol Kimi na čele, Lewis premiestnil svoje auto a za Kimim sa dostal na pravú stranu. Potom ho prebrzdil vo vlásenke. Na základe týchto údajov nemáme inú možnosť, než protestovať. Sme súťažný tím a teraz sa sústredíme na Monzu, kde chceme zvýšiť svoj náskok v poradí pilotov," podal hovorca McLarenu oficiálne stanovisko pre médiá.
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
Marně hledám slova, kterýma bych to okomentoval.....ale někde přece musej bejt meze ne
Mě by zajímalo kdy komukoliv kdo bude ohrožovat Ferrari daj do auta zátěž, aby ho zpomalily. Pánové toto je SVIN*TVO


Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Šimi
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vrbice
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
toho vlákno moc nesleduju ale jak tady nadáváte na ferari že mu všechno projde. Vzpomeňte si když vloni při některé velké ceně vylítl Hemilton do kačírku a zapadl. Přiběhli traťový komisaři a vytlačily ho. On pokračoval a dojel. Přitom cca 2 roky před tím se něco podobnýho stalo sumachrovi a komisaři ho tam nechali shnít s tím že mu nemůžou pomoct že by porušili pravidla. Samozřejmně že Hemilton za to dyskvalifikovanej nebyl. To že ho nedyskvalifikovali odůvodnili něčím takovým nesmyslným jakože byl v nebezpečné zoně ale že tam byly ještě dálší dvě auta který mohli pokračovat a nikdo jím nepomohl to už nikoho nezajímalo. Každej vidí na protivníkovi něco a já s FIA souhlasím. Prostě jsem fanda ferari 

Ford Focus het.,r.v.98,74Kw,1,6 Ghia - benzin


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti