
Formule 1 - F1
-
- Junior
- Příspěvky: 211
- Registrován: 05.07.2008 21:33
Re: F1
Marcelus: to že se mu moc zpomalovat nechtělo, to je přeci jasné a přirozené, navíc on přece vůbec nezpomaloval, naopak akceleroval, ale záměrně ne na plný plyn. To že to navenek působilo tak trochu nejistě je hodně dáno i tím, že měl Kimiho v tu chvíli v mrtvém úhlu a neviděl ho, nicméně dle mého názoru bylo evidentní, že čeká až se před ním Kimi objeví. Každopádně neoddiskutovatelné je, že ho pustil před sebe a zařadil se za něj - působilo to na mne jako téměř ukázkové splnění požadovaných regulí (což v tu chvíli týmu McLaren potvrdil i zástupce FIA, jehož názor však narozdíl od komisařů není "směroplatný").
Nižší rychlost průjezdu přes cílovou čáru (společně s faktem, že se za něj zařadil) to myslím dokládá dostatečně a jednoznačně. Operovat s nějakými jinými teoretickými výhodami (jakými??) mi připadá jako značně účelové. Za jiný (nepřímý) důkaz, že situace byla zcela jednoznačně dle regulí považuji, že nikdo z Ferrari nevznesl oficiální (a pokud se jim dá věřit tak ani neoficiální) stížnost.
To, jestli ho v následující zatáčce podjede nebo objede se dle mého názoru řešilo až následně, doslova na poslední chvíli (navíc na mokru se slickama nemusí být vždy výhodné cpát se dovnitř) a to že ho předjel dle mého názoru nebylo díky nějaké teoreticky potenciální výhodě z předchozího výletu na trávník (kde si mimochodem navíc mohl snadno nabrat na gumy nečistoty a tím ještě víc zhoršit grip), ani by to nebylo díky nějaké rychlosti (která byla navíc prokazatelně nižší), ale bylo to hlavně díky tomu, že Lewisovi to na mokru jelo a hlavně brzdilo mnohem lépe než Kimimu (který si dle mého názoru průjezd vnějškem - tedy co největší narovnání ostré zatáčky - vzhledem k situaci i docela logicky sám vybral).
P.S. Osobně Lewisovi nefandím a není mi sympatický. (Ale přiznávám, že Kimi také ne.) Přesto si myslím, že Lewis se tento konec závodu zvládnul na jedničku a jeho výlet na trávu bylo jediné rozumné řešení dané situace (jinak by následovala kolize, ubrzdit by se to nedalo a Kimi nehodlal udělat místo), nikoliv pokus o získání nějaké výhody.
Nižší rychlost průjezdu přes cílovou čáru (společně s faktem, že se za něj zařadil) to myslím dokládá dostatečně a jednoznačně. Operovat s nějakými jinými teoretickými výhodami (jakými??) mi připadá jako značně účelové. Za jiný (nepřímý) důkaz, že situace byla zcela jednoznačně dle regulí považuji, že nikdo z Ferrari nevznesl oficiální (a pokud se jim dá věřit tak ani neoficiální) stížnost.
To, jestli ho v následující zatáčce podjede nebo objede se dle mého názoru řešilo až následně, doslova na poslední chvíli (navíc na mokru se slickama nemusí být vždy výhodné cpát se dovnitř) a to že ho předjel dle mého názoru nebylo díky nějaké teoreticky potenciální výhodě z předchozího výletu na trávník (kde si mimochodem navíc mohl snadno nabrat na gumy nečistoty a tím ještě víc zhoršit grip), ani by to nebylo díky nějaké rychlosti (která byla navíc prokazatelně nižší), ale bylo to hlavně díky tomu, že Lewisovi to na mokru jelo a hlavně brzdilo mnohem lépe než Kimimu (který si dle mého názoru průjezd vnějškem - tedy co největší narovnání ostré zatáčky - vzhledem k situaci i docela logicky sám vybral).
P.S. Osobně Lewisovi nefandím a není mi sympatický. (Ale přiznávám, že Kimi také ne.) Přesto si myslím, že Lewis se tento konec závodu zvládnul na jedničku a jeho výlet na trávu bylo jediné rozumné řešení dané situace (jinak by následovala kolize, ubrzdit by se to nedalo a Kimi nehodlal udělat místo), nikoliv pokus o získání nějaké výhody.
-
- Junior
- Příspěvky: 211
- Registrován: 05.07.2008 21:33
Re: F1
Já se na to koukám tak, že hlavní je, že bylo na co se koukat, tak proč si kazit radostDamon píše:Z nádherného konce závodu udělali akorát frašku která zku..la nejen celý závod ale i celou F1. Nebylo tam nic co by měl nějaký id..t řešit po závodě. Jediný co by měli řešit je to aby byl každý závod tak dramatický jako tento.

Podobná rozhodnutí komisařů dle mého názoru nijak závody (z hlediska podívané) nekazí, spíš dlouhodobě ohrožuje budoucnost a prestiž F1 jako takové. Nad tím nezbývá než kroutit hlavou, ale kazit radost z podívané a výkonů aktérů si nenechám.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
tak toto je hodne zaujimava analyza.....
Allen se ve svém komentáři snažil vysvětlit logiku, která stála za rozhodnutím stewardů, přičemž se s trochou nadsázky dá konstatovat, že podle něj jsou svým způsobem na vině pneumatiky, respektive jejich odlišné užití monoposty Ferrari a McLaren.
"Ten incident jsem viděl mnohokrát. Hamilton si zkrátil šikanu, protože byl vytlačen mimo - celkem férově - Kimim Räikkönenem. Jeho trajektorie mu značně ztížila následování Ferrari šikanou a když čelil vyjetí na trávu, rozhodl se pro zkrácení šikany."
"Udělal to úmyslně, velmi rychle si to rozmyslel, ale vybral si to nejméně špatné řešení. Takže za šikanou vyjel jako první, ale jel stopu, v které by nebyl, kdyby šikanou normálně projel."
"I když jasně vrátil Kimimu vedení, když projížděli cílovou čárou - časomíra ukázala, že Kimi ji projel jako první - tak po něm šel okamžitě znovu. A v tom tkví podstata argumentace stewardů."
"Räikkönenův vůz se zcela dostal před ten Hamiltonův, jeho rychlost na cílové čáře byla 212 km/h, Hamilton jel 206 km/h, ale Lewis měl okamžitě znovu navrch. Kimi pak udělal takový dvojblok, než Lewis najel s vozem na vnitřek La Source."
"Lewis byl v té chvíli závodu mnohem rychlejší než Kimi, protože McLaren udržuje v těchto podmínkách lépe teplotu v pneumatikách, jak jsme viděli v Silverstonu, hlavně na tvrdší směsi."
"Takže Kimi byl stejně odepsaný. Lewis ho měl, tak jako tak by ho před koncem závodu dostal."
"Stewardi se domnívali, že dostatečně nevrátil výhodu, kterou získal zkrácením si šikany. Když se na to budete dívat pořád dokola, tak pochopíte, co mají na mysli, je to velmi delikátně vyvážené rozhodnutí."
"Stejně je ale třeba brát v úvahu rozdíl výkonnosti, který v tu chvíli mezi oběma vozy byl. Na normální suché trati by Lewisovo zpomalení o 6 km/h stačilo na to, aby měl Kimi v La Source náskok."
"Je to o tom, že Ferrari nebylo schopné získat výhodu díky Hamiltonovu gestu, takže se zdálo, že to bylo nedostatečné gesto."
Podle Allena se McLaren v době tohoto incidentu zeptal ředitele závodu Charlieho Whitinga, jestli udělal vše správně a podle McLarenu Whiting řekl, že ano. Stewardi však s tímto názorem nesouhlasili a měli zato, že Hamilton se měl zařadit za Räikkönena a pokusit se o předjetí později.
"Byl mnohem rychlejší a předjel by ho už na cestě dolů do Eau Rouge. Ale on je závodník a šel do toho hned, jakmile si myslel, že znegoval svojí neférovou výhodu, kterou získal zkrácením si šikany," dodal Allen.
Allen se ve svém komentáři snažil vysvětlit logiku, která stála za rozhodnutím stewardů, přičemž se s trochou nadsázky dá konstatovat, že podle něj jsou svým způsobem na vině pneumatiky, respektive jejich odlišné užití monoposty Ferrari a McLaren.
"Ten incident jsem viděl mnohokrát. Hamilton si zkrátil šikanu, protože byl vytlačen mimo - celkem férově - Kimim Räikkönenem. Jeho trajektorie mu značně ztížila následování Ferrari šikanou a když čelil vyjetí na trávu, rozhodl se pro zkrácení šikany."
"Udělal to úmyslně, velmi rychle si to rozmyslel, ale vybral si to nejméně špatné řešení. Takže za šikanou vyjel jako první, ale jel stopu, v které by nebyl, kdyby šikanou normálně projel."
"I když jasně vrátil Kimimu vedení, když projížděli cílovou čárou - časomíra ukázala, že Kimi ji projel jako první - tak po něm šel okamžitě znovu. A v tom tkví podstata argumentace stewardů."
"Räikkönenův vůz se zcela dostal před ten Hamiltonův, jeho rychlost na cílové čáře byla 212 km/h, Hamilton jel 206 km/h, ale Lewis měl okamžitě znovu navrch. Kimi pak udělal takový dvojblok, než Lewis najel s vozem na vnitřek La Source."
"Lewis byl v té chvíli závodu mnohem rychlejší než Kimi, protože McLaren udržuje v těchto podmínkách lépe teplotu v pneumatikách, jak jsme viděli v Silverstonu, hlavně na tvrdší směsi."
"Takže Kimi byl stejně odepsaný. Lewis ho měl, tak jako tak by ho před koncem závodu dostal."
"Stewardi se domnívali, že dostatečně nevrátil výhodu, kterou získal zkrácením si šikany. Když se na to budete dívat pořád dokola, tak pochopíte, co mají na mysli, je to velmi delikátně vyvážené rozhodnutí."
"Stejně je ale třeba brát v úvahu rozdíl výkonnosti, který v tu chvíli mezi oběma vozy byl. Na normální suché trati by Lewisovo zpomalení o 6 km/h stačilo na to, aby měl Kimi v La Source náskok."
"Je to o tom, že Ferrari nebylo schopné získat výhodu díky Hamiltonovu gestu, takže se zdálo, že to bylo nedostatečné gesto."
Podle Allena se McLaren v době tohoto incidentu zeptal ředitele závodu Charlieho Whitinga, jestli udělal vše správně a podle McLarenu Whiting řekl, že ano. Stewardi však s tímto názorem nesouhlasili a měli zato, že Hamilton se měl zařadit za Räikkönena a pokusit se o předjetí později.
"Byl mnohem rychlejší a předjel by ho už na cestě dolů do Eau Rouge. Ale on je závodník a šel do toho hned, jakmile si myslel, že znegoval svojí neférovou výhodu, kterou získal zkrácením si šikany," dodal Allen.
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
vidim to podobneORBman píše:Já se na to koukám tak, že hlavní je, že bylo na co se koukat, tak proč si kazit radostMne osobně je úplně jedno, jestli vyhraje Ferrari nebo McLaren... ja většinou držím palce outsiderům/nováčkům a největší radost mám, když jedou před těmi, na které papírově nemají.


-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
dalsie a dalsie prehlasenia
Každú chvíľu sa v zahraničných médiách objavujú nové a nové názory týkajúce sa kauzy Hamilton vs FIA, ktorú sme videli v Spa. Brit bol potrestaný za to, že skrátením šikany získal neoprávnenú výhodu voči Kimimu Räikkonenovi, z ktorej následne ťažil.
Tento dôvod však vyznieva smiešne, veď Hamilton pustil Räikkonena pred seba a až následne ho predbehol...
Nemci to celé komentujú vtipne: "Keď Lewis Hamilton v pondelok raňajkoval a otvoril si pri tom oficiálnu stránku FIA, isto mu ranný chlebíček zabehol. Stačilo mu, že sa uvidel na titulnej stránke FIA so širokým úsmevom a zdvihnutým prstom podporujúc medzinárodnú kampaň FIA zameranú na ochranu životného prostredia."
Podobný manéver podľa nemeckého webu f1total.de nie je možné trestať, lebo je to proti základným pretekárskym princípom. "Pilot McLarenu-Mercedes bol potrestaný za takú vec, akú na pretekárskych tratiach vidíme týždeň čo týždeň a nikdy sa nič nedeje!"
"Pravidlá FIA hovoria o tom, že ak si pilot skráti trať, tak bude potrestaný prejazdom boxami - a to nezávisle od toho, či kvôli tomu získa výhodu, alebo nie," píšu Nemci. "Ale v Spa si belgickú botaniku či veľké výbehové zóny vyskúšalo veľa pilotov. Aj Kimi Räikkonen boli mimo trate minimálne trikrát a v prvom kole po takomto výjazde predbehol svojho kolegu Felipeho Massu."
"Trest však dostal len Hamilton, aj keď ten si zákrutu skrátil len preto, aby sa vyhol priamej kolízii a Fína na nasledujúcej rovinke pustil pred seba. Toto vyzerá na svojvôľu úradov!"
Dnes každý hovorí o tom, že Hamilton mal Räikkonena nechať pred sebou ešte jednu zákrutu, potom by ho aj tak predbehol. "V sile toho okamihu by sme však chceli priveľa. Plnokrvný pretekár musí predbiehať hneď - a je to tak dobré," dodáva nemecký novinár.
Každú chvíľu sa v zahraničných médiách objavujú nové a nové názory týkajúce sa kauzy Hamilton vs FIA, ktorú sme videli v Spa. Brit bol potrestaný za to, že skrátením šikany získal neoprávnenú výhodu voči Kimimu Räikkonenovi, z ktorej následne ťažil.
Tento dôvod však vyznieva smiešne, veď Hamilton pustil Räikkonena pred seba a až následne ho predbehol...
Nemci to celé komentujú vtipne: "Keď Lewis Hamilton v pondelok raňajkoval a otvoril si pri tom oficiálnu stránku FIA, isto mu ranný chlebíček zabehol. Stačilo mu, že sa uvidel na titulnej stránke FIA so širokým úsmevom a zdvihnutým prstom podporujúc medzinárodnú kampaň FIA zameranú na ochranu životného prostredia."
Podobný manéver podľa nemeckého webu f1total.de nie je možné trestať, lebo je to proti základným pretekárskym princípom. "Pilot McLarenu-Mercedes bol potrestaný za takú vec, akú na pretekárskych tratiach vidíme týždeň čo týždeň a nikdy sa nič nedeje!"
"Pravidlá FIA hovoria o tom, že ak si pilot skráti trať, tak bude potrestaný prejazdom boxami - a to nezávisle od toho, či kvôli tomu získa výhodu, alebo nie," píšu Nemci. "Ale v Spa si belgickú botaniku či veľké výbehové zóny vyskúšalo veľa pilotov. Aj Kimi Räikkonen boli mimo trate minimálne trikrát a v prvom kole po takomto výjazde predbehol svojho kolegu Felipeho Massu."
"Trest však dostal len Hamilton, aj keď ten si zákrutu skrátil len preto, aby sa vyhol priamej kolízii a Fína na nasledujúcej rovinke pustil pred seba. Toto vyzerá na svojvôľu úradov!"
Dnes každý hovorí o tom, že Hamilton mal Räikkonena nechať pred sebou ešte jednu zákrutu, potom by ho aj tak predbehol. "V sile toho okamihu by sme však chceli priveľa. Plnokrvný pretekár musí predbiehať hneď - a je to tak dobré," dodáva nemecký novinár.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
Bývalý pretekár F1 a súčasný komentátor Christian Danner stojí v kauze zo Spa na strane Lewisa Hamiltona.
"Takto sa ničí šport. Fanúšikovia už nechcú žiadne ďalšie škandály," hovorí Danner, ktorý vychádza z toho, že McLaren bude protestovať.
"Musia protestovať a ja verím, že napokon predsa len vyhrá zdravý rozum. Existuje množstvo indícií, ktoré hovoria aspoň o tom, že sa to bude zvažovať."
McLaren sa o proteste rozhodne ešte dnes.
"Takto sa ničí šport. Fanúšikovia už nechcú žiadne ďalšie škandály," hovorí Danner, ktorý vychádza z toho, že McLaren bude protestovať.
"Musia protestovať a ja verím, že napokon predsa len vyhrá zdravý rozum. Existuje množstvo indícií, ktoré hovoria aspoň o tom, že sa to bude zvažovať."
McLaren sa o proteste rozhodne ešte dnes.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
a nakoniec vtip dna....po poslednom zavode ani nebudeme vediet kto vyhral....
Svetová motoristická federácia FIA plánuje rozhodnúť o odvolaní McLarenu Mercedes ešte v tejto sezóne.
"Myslím, že to bude termín ešte pred koncom sezóny. Všetko ale závisí od toho, kedy podá McLaren oficiálny protest. Potom sa zvolá čo najskôr odvolací súd a stanoví pevný termín," povedala hovorkyňa FIA.
Pred rokom rozhodoval odvolací súd až po skončení sezóny. Vtedy rozhodol potvrdiť titul Kimiho Räikkonena.

Svetová motoristická federácia FIA plánuje rozhodnúť o odvolaní McLarenu Mercedes ešte v tejto sezóne.
"Myslím, že to bude termín ešte pred koncom sezóny. Všetko ale závisí od toho, kedy podá McLaren oficiálny protest. Potom sa zvolá čo najskôr odvolací súd a stanoví pevný termín," povedala hovorkyňa FIA.
Pred rokom rozhodoval odvolací súd až po skončení sezóny. Vtedy rozhodol potvrdiť titul Kimiho Räikkonena.
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
Protest podán, rozhodnuto bude ještě před koncem letošní sezóny. Ale stejně je to jedna velká komedie. http://moto.sport.cz/clanek/136378-mcla ... e-spa.html
Jo a do teď jsem měl Massu rád, ale od teď je u mě sketa.
Jo a do teď jsem měl Massu rád, ale od teď je u mě sketa.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: F1
ja to uz radsej nekomentujem. A ked uz niekto nevidi, ze predbieha spoza jazdca (teda ako sa da inac vlastne predbiehat), tak ako potom oze argumentovat, ze ho vlastne nepustil pred seba?
No nic, zavidim znamemu, ktory ide vo stvrtok na skolenie do Monzy (z Fordu) a idu si urobit aj vylet na F1 a dokonca maju miesta nad boxami . A on aj tak se...e na Kimiho a Hamiho. Chce si pozriet Kubicu
No nic, zavidim znamemu, ktory ide vo stvrtok na skolenie do Monzy (z Fordu) a idu si urobit aj vylet na F1 a dokonca maju miesta nad boxami . A on aj tak se...e na Kimiho a Hamiho. Chce si pozriet Kubicu

3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
tak snad uz vsetky dohady aspon u nas na fore skoncia...a aj cerveni uznaju ze pri rozhodovani FIA fakt nieje nieco v poriadku...
ak by niekto potreboval poradit s prekladom,staci pastnut danu vetu
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TzKMyFCaZy0[/youtube]
ak by niekto potreboval poradit s prekladom,staci pastnut danu vetu

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TzKMyFCaZy0[/youtube]
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: F1
tak aby toho nebolo malo este¨ferove¨predbehnutie Lewisa Kimim pod zltymi vlajkami...vtedy mali marsalovia asi vypnuty obraz
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sPZmZzas ... re=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sPZmZzas ... re=related[/youtube]
-
- Junior
- Příspěvky: 211
- Registrován: 05.07.2008 21:33
Re: F1
Já bych to asi shrnul s tím, dle psaných pravidel za použití prostoru mimo trati během kvalifikace nebo závodu (ani slovo o tom, zda tím jezdec získává výhodu či ne) mají komisaři právo za to udělit trest projetí boxovou uličkou (ekvivalentně 25s pokud se jedná o posledních 5 kol závodu nebo je o tom rozhodnuto po závodě). Z tohoto pohledu je rozhodnutí "papírově" v pořádku. Vracení eventuálně takto získané pozice zpět je pouze nepsaná dohoda (způsob jak se vyhnout trestu), ale není to takto nikde napsáno, nicméně poměrně konzistentně je to takto dodržováno jezdci i komisaři (až na výjimky, kdy - bohužel obvykle červené - auto není občas potrestáno v případě, že pozici zpět nevrátí) - zejména z důvodu, že podobných výletů se při závodech běžně děje spousta.
Bohužel ani ta psaná pravidla nejsou příliš dodržována, protože je v nich např. napsáno (jak jsem si je právě prolistoval na fia.com), že se nesmí soupeř úmyslně vytlačit mimo trať, dokonce by neměl ani ostatní schválně "namačkávat" k okrajům zatáčky (což je v praxi při závodech zcela normální a nikdo se nad tím nepozastavuje) nebo dokonce "nelegitimní bránění v předjížděcím manévru trvale nebo dočasně rychlejšího auta" (bez vysvětlení, co přesně je tím myšleno), příp. "prudce nebo opakovaně měnit směr" (P.S. Kimi všechna tato pravidla porušil). Celkově ta psaná pravidla jsou dle mého názoru dost nekvalitní, některé situace tam nejsou vůbec pokryty a jiné jsou pokryty příliš obecně. Zejména díky tomu se v reálu jezdí podle spousty různých nepsaných pravidel a konvencí (což je samozřejmě problém), protože aby jezdec jezdil podle pravidel FIA, musel by vedle něj sedět v kokpitu právník. Nelze se pak divit všeobecné frustraci, když do toho navíc komisaři vstupují takto nesystematicky a jen těžko mohou vyvrátit, že jejich rozhodnutí nejsou svévolná, jednostranná a že se nejedná o zákulisní intriky.
Bohužel ani ta psaná pravidla nejsou příliš dodržována, protože je v nich např. napsáno (jak jsem si je právě prolistoval na fia.com), že se nesmí soupeř úmyslně vytlačit mimo trať, dokonce by neměl ani ostatní schválně "namačkávat" k okrajům zatáčky (což je v praxi při závodech zcela normální a nikdo se nad tím nepozastavuje) nebo dokonce "nelegitimní bránění v předjížděcím manévru trvale nebo dočasně rychlejšího auta" (bez vysvětlení, co přesně je tím myšleno), příp. "prudce nebo opakovaně měnit směr" (P.S. Kimi všechna tato pravidla porušil). Celkově ta psaná pravidla jsou dle mého názoru dost nekvalitní, některé situace tam nejsou vůbec pokryty a jiné jsou pokryty příliš obecně. Zejména díky tomu se v reálu jezdí podle spousty různých nepsaných pravidel a konvencí (což je samozřejmě problém), protože aby jezdec jezdil podle pravidel FIA, musel by vedle něj sedět v kokpitu právník. Nelze se pak divit všeobecné frustraci, když do toho navíc komisaři vstupují takto nesystematicky a jen těžko mohou vyvrátit, že jejich rozhodnutí nejsou svévolná, jednostranná a že se nejedná o zákulisní intriky.
-
- Junior
- Příspěvky: 211
- Registrován: 05.07.2008 21:33
Re: F1
Myslím, že Michael tu pozici vrátil o kolo později, ale ruku do ohně bych za to nedal... každopádně souhlasím, že Michael jezdil jako prasechmelko píše:chcete vidiet ako sa ferovo predchada????
za toto nepadlo nic![]()
F1 je jeden velky hnusny shit
(youtube video de la Rosa vs. Schumacher)

- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
že vás to ještě nepřestalo bavit
všichni až na rudochy z Itálie ví, že je něco shnilého ve FIA, ale to je asi tak všechno co s tím můžeme dělat

všichni až na rudochy z Itálie ví, že je něco shnilého ve FIA, ale to je asi tak všechno co s tím můžeme dělat

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host