Takže samé dobré vyhlídkyMrData píše:Asi to tak bude, mam uplne to samy 4ka a 5ka. Volal sem do servisu a rozpeti je 3-12 tis., prej to muzou byt jen manzety nebo i klidne obe poloosy.
Vibrace a třepání
- Miro05
- Nováček

- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium 114kW, 2006, Kombi
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
A co s tím teda, když se ten kloub u převodovky nedá koupit samostatně a bude to dělat on?foki píše:Vody píše:Cena je 2300 za homokynetický kloub-sada
jinak pozor na počet zubů vnitřního tisícihranu, jsou tam dvě varianty a obě se dělaly na 1,6 takže nevím co kam pasuje viz http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=SPIDAN20322& a druhá varianta http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=SPIDAN21184&
jeste jedna pripominka , to je cena kloubu co je u kola a vetsinou je to kloub u prevodovky ,ktery se neda samostatne koupit .
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Peta
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak jsem byl dneska u Charouze na Mělníku, kde jsem byl zatím pokaždé víceméně spokojenej. Nadhodil jsem otázku vibrací na 4 a 5 při prudké akceleraci a přijímací technik mě celkem sklamal. Nejen že jsem z něho nedostal prakticky žádnou kloudnou informaci (a to jsem vyloučil že by byly špatné kotouče nebo nevyvážené pneu) o tom, co by to mohlo být. Navíc mi nedokázal ani nadhodit cenovou relaci, kolik by to mohlo stát (zřejmě je pro něho moc velký problém říct něco ve smyslu "pokud je to tohle bude to stát tolik, pokud tohle tak tolik ...) - prostě se se mnou nějak nechtěl bavit. A čím mě opravdu dostal, tak odpovědí
" objednejte se na zkušební jízdu, my skusíme co to dělá, případně auto na zvedáku zvedneme a zkontrolujeme, jestli nejsou poloosy ohnuté a pak vám řeknem co by to mohlo být - není to drahé, stojí to něco kolem 500,-..."
UFF za svezení a zvednutí auta 500,-
...zřejmě mají stálých zákazníků hodně, protože za to, aby se mi nějakej "čičmunda" svezl v autě platit opravdu nehodlám!!
" objednejte se na zkušební jízdu, my skusíme co to dělá, případně auto na zvedáku zvedneme a zkontrolujeme, jestli nejsou poloosy ohnuté a pak vám řeknem co by to mohlo být - není to drahé, stojí to něco kolem 500,-..."
UFF za svezení a zvednutí auta 500,-
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

- Peta
- Nováček

- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
145000km. Všechny "symptomy" závady se shodují s popisem v tomhle vláknu. Kotouče a pneu jsem vyloučil, protože kotouče mám měněný a kola jsem taky přehazoval. Venkovní klouby (v kolech) to podle mě taky nebudou, protože při pomalé jízdě to nic nedělá nic v jakékoliv poloze volantu - ty ani nelupnou a manžeta je taky OK. Takže vylučovací metodou by to mělo být přesně tam co nazačátku popisuje FOKI, což jsem chtěl v servisu buď potvrdit, nebo vyvrátit - a to se nestalo...
Klepání se projevuje už skoro 10 000km - zezačátku to dělalo jen velmi slabě, ale pomalu se to stupňuje a už to začíná být otravný, hlavně když někam pospíchám a trošku na tom stojím. Když jedu pohodovku, dá se to ještě snést a tak je nejvyšší čas začít to řešit.
Ale u toho Charouze mě fakt naštvali. Asi jim nestačí, že u nich servisuju 2 auta. Teď mě čeká i na druhém Fofíkovi údržba ve 150 000 - takže velká i s rozvoďákem a asi jim ty prachy už nestačej, ještě mám platit za "projížďku" technika. Takže zvažuju, že změním servis - jejich přístup mě přestává bavit!
Klepání se projevuje už skoro 10 000km - zezačátku to dělalo jen velmi slabě, ale pomalu se to stupňuje a už to začíná být otravný, hlavně když někam pospíchám a trošku na tom stojím. Když jedu pohodovku, dá se to ještě snést a tak je nejvyšší čas začít to řešit.
Ale u toho Charouze mě fakt naštvali. Asi jim nestačí, že u nich servisuju 2 auta. Teď mě čeká i na druhém Fofíkovi údržba ve 150 000 - takže velká i s rozvoďákem a asi jim ty prachy už nestačej, ještě mám platit za "projížďku" technika. Takže zvažuju, že změním servis - jejich přístup mě přestává bavit!
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

- Damon
- Test driver

- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Budeš hodnej, když sem pak hodíš výsledek a třeba i to, kolik tě to stálo.Damon píše:já to mám taky a jestli všechno dobře dopadne tak to budeme v pondělí s Fokim měnit.A s největší pravděpodobností to jsou právě ty klouby jak psal Foki.Dám ti pak vědět.
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Damon
- Test driver

- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
- Damon
- Test driver

- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
-
MaXyM
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Ahoj
Jsem tady novy tak zdravim vsechny.
Pokud vibruje auto pri zryhlovani, jizde do kopce, a hlavne kdyz vibruje kabina a ne volant tak je to vnitrni kloub (u prevodovky).
Bohuzel nenasel jsem moznost koupit pouze kloub - je treba koupit celou poloosu. Nova u Forda stoji kolem 15-16 tisic.
Ja prave potrebuji tu kratsi poloosu. Pokud nekdo ma levnej...
S pozdravem
Jsem tady novy tak zdravim vsechny.
Pokud vibruje auto pri zryhlovani, jizde do kopce, a hlavne kdyz vibruje kabina a ne volant tak je to vnitrni kloub (u prevodovky).
Bohuzel nenasel jsem moznost koupit pouze kloub - je treba koupit celou poloosu. Nova u Forda stoji kolem 15-16 tisic.
Ja prave potrebuji tu kratsi poloosu. Pokud nekdo ma levnej...
S pozdravem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů

