Musím přiznat, že na tom co jsi napsal je hodně pravdy a takhle jsem o to nepřemýšlel. Na druhou stranu se vývoj závodů ubírá jiným směrem než bych si já představoval. Dřív byl pilot naprostým a jediným pánem nad svým vozem v závodě, jediné informace dostával ze signalizační tabule na boxové zdi, jinak se musel spolehnout sám na sebe. Nikdo se mu během závodu nešťoural v nastavení vozu, nikdo ho nevaroval že mu tohle či ono odchází a že musí musí zvolnit. Pneumatiky se mohly měnit kolikrát bylo potřeba, nikdo nepředepisoval, že musí mít během závodu takovou směs, či makovou. Myslím, že v minulosti byla i větší svoboda ve vývoji vozů, nebylo to tak úzce vymezeno předpisy. Používaly se jak atmosférické motory, tak turbomotory, nedovedu si představit, že by dnes mohlo vzniknout něco tak avantgardního jako byl Tyrrell P34, nebo Lotus 88. Dnes by komisaři nejraději předepsali jestli si mají piloti česat patku doprava nebo doleva. Chápu, že předpisy musí být a že bez nich to nejde, ale musí dovolovat nějaký prostor pro seberealizaci konstruktéra, protože pokud to tak není, může se vyrobit 20 stejných vozů a budou mít všichni stejné podmínky. To ale zbrzdí technický vývoj. Pozitivní je, že se hodně udělalo pro bezpečnost, když už z auta všechno "opadá", trup vždycky zůstane vcelku.
Už tu nebudu truchlit nad časy dávno minulými, jen mi vadí ta spousta všelijakých předpisů a nařízení, někdy naprosto zbytečných, které nám všem ztrpčují všední život, včetně F1.
Svět se ale nedá zastavit.
PS: Raději to ani nečtěte, asi mám dneska nějakou depku.
