 
  
  bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje...
 bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje...hlavne pri dovazanych a bazarovych autach... sa nie je comu cudovat ze diely ktore vydrzia 250 tis. odchadzaju zrazu pri 120 ???

 
  
  bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje...
 bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje... + 100 fordích koníkov
 + 100 fordích koníkov



ano, aj to sa moze teoreticky statnitram9 píše:Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému


 
   
   . Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí....
. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí.... 


samozrejme že rátam s nákladmi na servis, ale nie vo výške takmer trhovej ceny vozidla. a nech rátam akokolvek, pri ročnom prebehu cca 50t. km, a spotrebe priem. 5,8/100km( o liter menej ako 1,6 benz) po troch rokoch okrem bežného servisu zatiahnut výmenu vstrekov, turba a dvojhmotaku za 4-5 000€ prestávam veriť v moderné diesle.foki píše:taky nechapu kdyz si nekdo koupi najezd 150-200t km a nepocita s naklady na servis a castejsi opravy . tak si nekoupim s tolika km nebo koupim benzin . na co je nafta kdyz se do ni furt serou penize ( uz mlcim mam doma dva kousky ale ani jeden neni na prodejberkym píše:Zvo sne vidím svoju rodinu, ako sa najbližšie dva roky namiesto obeda chodí pásť na blízke pole...
)

alexino píše:teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu.....

. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí....
 
  

 
  
  
  
 


 
  

killerhammer píše:ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov)
a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit

Správně, pochopil jsiberkym píše:... prestávam veriť v moderné diesle.
 Ne, nebudu si přisazovat, já myslím, že už tak máš hlavu v pejru. Už tak jsi ta oběť
  Ne, nebudu si přisazovat, já myslím, že už tak máš hlavu v pejru. Už tak jsi ta oběť   Přidal bych však, že se benzíňáky řítí do stejné propasti, sleduji z hrůzou, jak malé 1.4 vybaví turbem, uberou válec, pak složitě vyvažují a homogenizují chod, vstřikování se stále komplikuje, složitost zvyšuje... za pár let to bude doma
  Přidal bych však, že se benzíňáky řítí do stejné propasti, sleduji z hrůzou, jak malé 1.4 vybaví turbem, uberou válec, pak složitě vyvažují a homogenizují chod, vstřikování se stále komplikuje, složitost zvyšuje... za pár let to bude doma   
  :
 : Éra superodolných Mercedes Benz D a Peugeot Indenor s výkonem zhruba 55k z 2l už je však naštěstí dávno překonána dobou moderní. Slovy klasika ty staré motory "zbytečně moc najezdí, neví co je šlus !"
 Éra superodolných Mercedes Benz D a Peugeot Indenor s výkonem zhruba 55k z 2l už je však naštěstí dávno překonána dobou moderní. Slovy klasika ty staré motory "zbytečně moc najezdí, neví co je šlus !" , i když závisí na tom, co budeme brát jako "problém".
 , i když závisí na tom, co budeme brát jako "problém".   
   Ani výměna turba nemusí být problém, prostě ji zaplatíš a jezdíš dál
 Ani výměna turba nemusí být problém, prostě ji zaplatíš a jezdíš dál  

 su uz rovnako zlozite ako spickove diesle
 su uz rovnako zlozite ako spickove diesle   
 





Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host