CONTINENTAL (býv. SiemensVDO)
Společnost SIEMENS Diesel Systems jako součást koncernu SiemensVDO zahájila své aktivity v oblasti vstřikovacích systémů v roce 2000, kdy vešla ve spolupráci s koncernem PSA. Výsledkem této spolupráce je montáž vstřikovacích systému spol. Siemens do motorů 2,0 HDI, 2,0 HDI/TDCI, 1,4 HDI/TDCI a 2,7 HDI/TDCI a nejnověji též 3,6TDCi (Range Rover) a 1,6TDi (Volkswagen).
Momentálně je společnost Siemens VDO ve fázi prodeje společnosti CONTINENTAL, čímž vznikne další obr v oboru (společnost T.A.D. Praha s.r.o. se pyšní zastupováním takových značek jako jsou DENSO (světové č. 2), DELPHI (světové č. 3) a SIEMENS VDO (jako součást společnosti CONTINENTAL světové č. 4).
Zcela unikátním výrobkem společnosti SiemensVDO je pak systém vstřikování nafty nazvaný P-PD neboli Piezo - Pumpe - Duese (elektronicky ovládané piezo sdružené vstřikovače), které používá např Škoda Octavia RS (2,0TDi, 125kW, 350Nm).
Společnost Siemens VDO je jediná mezi konkurenty v oboru vysokotlakého vstřikování nafty, která nemá žádnou dieselovou historii až do roku 2000, kdy přišla na trh rovnou se systémem common rail a rovnou s piezoefektem ovládanými vstřikovači. Na rozdíl od konkurentů dodává společnost Siemens VDO pouze systémy s piezoelektricky řízenými vstřikovači.
Nejdůležitější odběratelé vysokotlakých systémů vstřikování nafty:
Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Suzuki
Nejmodernější výrobky SIEMENS DIESEL SYSTEMS:
Piezzoelektricky ovládané vstřikování nafty. Piezo common rail a piezo pumpe duese.
Novinka: společnost SiemensVDO vyrábí od konce roku 2006 vysokotlaká čerpadla systému common rail v České republice - ve svém trutnovském závodě. T.A.D. PRAHA
Commonrail Siemens VDO -Continental
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Commonrail Siemens VDO -Continental
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Commonrail Siemens VDO -Continental
Nový motor 1,6TDi Volkswagen se vstřikováním nafty SVDO
Motory VW 1,6TDi se systémem vysokotlakého vstřikování nafty SIEMENS VDO již brzy!!!
Systém common rail vítězí nad systémem čerpadlo tryska (pumpe duese, PD).
Skupina Volkswagen brzy opustí systémy PD a nahradí je systémem common rail. Ze začátku budou k dispozici 2 motory, a to 1,6TDi a 2,0TDi. Zatímco výkonové parametry motoru 2,0TDi/CR budou stejné jako u původních motorů 2,0TDi/PD, motor 1,6TDi bude motorem zcela novým.
Velkou novinkou je použití piezoelektricky řízreného vstřikování SIEMENS VDO, který nahrazuje systémy vstřikování nafty od společnosti BOSCH. Motor 1,6TDi bude postupem času k dispozici v 5 výkonových verzích, a to 55 kW, 66 kW, 77 kW a 92 kW. Dá se předpokládat, že najde široké využití v adě koncernových vozů včetně vozů Škoda (od Fabie až k Superbu !!!)
Je nanejvýš pravděpodopné, že nemalá část motorů 1,6TDi bude vyráběna v Mladé Boleslavi, zatímco dodávky vstřikování SIEMENS VDO budou realizovány v první fázi jak z ČR (vysokotlaká čerpadla - Trutnov), tak z Německa. V druhé fázi bude pak kompletní vstřikování pro Škodu dodáváno z Trutnova.
Náhrady motorů 1,9TDi/PD a 2,0TDi/PD: ...pozn. SiemensVDO = SVDO...
1,9TDi/PD (vstřikování Bosch) -------------> 1,6TDi/CR (vstřikování SVDO)
2 výkony původního motoru 1,9TDi/PD (77 a 85 kW) budou nahrazeny 4 výkony motoru 1,6TDi/CR (55, 66, 77, 92 kW).
2,0TDi/PD 103 kW(vstřikování Bosch) -----> 2,0TDi/CR (vstřikování Bosch)
2,0TDi/PPD 103 kW (vstřikování SVDO) ---> 2,0TDi/CR (vstřikování Bosch)
2,0TDi/PPD 125 kW (vstřikování SVDO) ---> 2,0TDi/CR (vstřikování Bosch) konečně nás něco bude spojovat s koncernem :lol:Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Suzuki
Motory VW 1,6TDi se systémem vysokotlakého vstřikování nafty SIEMENS VDO již brzy!!!
Systém common rail vítězí nad systémem čerpadlo tryska (pumpe duese, PD).
Skupina Volkswagen brzy opustí systémy PD a nahradí je systémem common rail. Ze začátku budou k dispozici 2 motory, a to 1,6TDi a 2,0TDi. Zatímco výkonové parametry motoru 2,0TDi/CR budou stejné jako u původních motorů 2,0TDi/PD, motor 1,6TDi bude motorem zcela novým.
Velkou novinkou je použití piezoelektricky řízreného vstřikování SIEMENS VDO, který nahrazuje systémy vstřikování nafty od společnosti BOSCH. Motor 1,6TDi bude postupem času k dispozici v 5 výkonových verzích, a to 55 kW, 66 kW, 77 kW a 92 kW. Dá se předpokládat, že najde široké využití v adě koncernových vozů včetně vozů Škoda (od Fabie až k Superbu !!!)
Je nanejvýš pravděpodopné, že nemalá část motorů 1,6TDi bude vyráběna v Mladé Boleslavi, zatímco dodávky vstřikování SIEMENS VDO budou realizovány v první fázi jak z ČR (vysokotlaká čerpadla - Trutnov), tak z Německa. V druhé fázi bude pak kompletní vstřikování pro Škodu dodáváno z Trutnova.
Náhrady motorů 1,9TDi/PD a 2,0TDi/PD: ...pozn. SiemensVDO = SVDO...
1,9TDi/PD (vstřikování Bosch) -------------> 1,6TDi/CR (vstřikování SVDO)
2 výkony původního motoru 1,9TDi/PD (77 a 85 kW) budou nahrazeny 4 výkony motoru 1,6TDi/CR (55, 66, 77, 92 kW).
2,0TDi/PD 103 kW(vstřikování Bosch) -----> 2,0TDi/CR (vstřikování Bosch)
2,0TDi/PPD 103 kW (vstřikování SVDO) ---> 2,0TDi/CR (vstřikování Bosch)
2,0TDi/PPD 125 kW (vstřikování SVDO) ---> 2,0TDi/CR (vstřikování Bosch) konečně nás něco bude spojovat s koncernem :lol:Ford, Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, Volkswagen, Audi, Škoda, Seat, Suzuki
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host