2.0 TDCi 100kW
- Noell34
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.06.2009 10:48
- Bydliště: Bratislava - okolie
Zotrvacnik na Ford C-max 2.0 TDCi diesel r.v 2006
Chcem sa spytat ako sa prejavuje chyba pri vadnom zotrvacniku na Ford C-max 2.0TDCi r.v 2006 ...115tisic km
- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
jestli si to pamatuju dobře, tak při vypínání motoru se ozve slabé "bouchnutí" jak se dotáčí ten vadnej setrvačník. Zkusit jak se zařazenou rychlostí, tak bez. Takto mi to předváděli v servisu.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.06.2009 17:15
studený start u 2.0 TDCi 136PS
Zdravím.Hledal jsem ale daný problém jsem nenašel.Při ranním startu se mi občas při volnoběhu jako by se kousal motor,prostě mi v ňom škubne nebo jako se zadrhne.Ale při přidání plynu a držení na vyšších otáček to nědělá.A na plyn normálně reaguje.Pak je po celý den klid a auto jezdí normálně a zvuk motoru je taky dobrý.Mám Ford C-Max 2.0TDCi.Tak vám kucí předem děkuji za odpovědi. 

Ford Focus C-Max 2,0 TDCI 2004 100kw(136PS)
- Igy
- Nováček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 30.04.2009 21:40
Re: 2.0 TDCi 100kW
S najvacsou pravdepodobnostou zotrvacnik. Mam to tiez, ked je motor studeny tak na volnobehu to akoby sem tam kleplo (taky zvuk ako keby nieco niekam nezapasovalo), po chvile to vsak prejde a ked je motor teply tak mi to nerobi.
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006
- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
to Igy: já sem teda naprostej lajk, ale skoro bych řekl, že pokud to přestane mlátit po zahřátí motoru, pak to nemá nic společnýho se setrvačníkem ... na ten snad zahřátí motoru nebude mít vliv ... 

Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- Igy
- Nováček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 30.04.2009 21:40
Re: 2.0 TDCi 100kW
Priznaky su vsak jasne, pri vypnuti motora kovove klepnutie, pri nizkych otackach za studena to sem tam klepne, po jemnom pridani na volnobehu a hned pusteni pedalu to tiez jemne klepne. Moze to byt aj nieco ine - niekde som videl nieco s nejakym klinovym remenom ktory ide na klimu alebo nieco podobne.
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
igy to co popisuješ ty je opravdu dvouhmotovej setrvačník, ale to o čem píše Mbrada bych spíš viděl na vstřiky, který při studenym motoru nejdou optimálně a sem tam to s motorem lehce škubne, ve chvíli, kdy se auto ohřeje, tak se už nic takovýho neděje. Pokud by to byl dvouhmoťák, tak by to dělalo i když se to zahřeje, tohle vypadá spíš na českou naftu a nebo, že jsou vstřiky už načatý.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
to : Mbrada No to znie velmi podobne ako u mna , ked rano nastartujem a necham ho bezat tak mi zakolisaju otacky auto zavibruje , ako keby chcel zdochnut ale nezdochne , staci mi prejst 3-4 kilometre a je to prec. Neviem ci je to vstrekmy lebo mam najazdenych 72 000 (skutocnych) z toho prvych 55 000 na nemeckej nafte potom cca 8000 na slovenskej a zbytok az doteraz jazdim na anglickej z kvalitnej benzinky , preto sa mi velmi nezda ze su to vstreky. Nemohol by to byt ten ERG ventil ? Spominalo sa tu ze zvykne odist zhruba okolo 50 000 km ja mam 72 000 a este meneny nebol . Tak co myslite , co by to este mohlo byt ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.06.2009 17:15
Re: 2.0 TDCi 100kW
bluepeter píše:to : Mbrada No to znie velmi podobne ako u mna , ked rano nastartujem a necham ho bezat tak mi zakolisaju otacky auto zavibruje , ako keby chcel zdochnut ale nezdochne , staci mi prejst 3-4 kilometre a je to prec. Neviem ci je to vstrekmy lebo mam najazdenych 72 000 (skutocnych) z toho prvych 55 000 na nemeckej nafte potom cca 8000 na slovenskej a zbytok az doteraz jazdim na anglickej z kvalitnej benzinky , preto sa mi velmi nezda ze su to vstreky. Nemohol by to byt ten ERG ventil ? Spominalo sa tu ze zvykne odist zhruba okolo 50 000 km ja mam 72 000 a este meneny nebol . Tak co myslite , co by to este mohlo byt ?
Jo jo tohle přesně dělá mně.Jako by motor chtěl chcípnout ale nechcípne.
Ford Focus C-Max 2,0 TDCI 2004 100kw(136PS)
- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
A aky to mas rocnik , kilometre ? A ako dlho sa ti to takto chova? Mne to zacalo robit asi tak pred 1500 km .
- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
No u mě je to trošku podobné, dost nekultivovanej start, auto se rozklepe jak traktor. Mám 127 tis.km, vše podle servisu v pořádku. U sebe to skoro vidim na načatý vstřiky 

Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
L_u_k_y_n no mne sa to prave nechce verit zeby uz po 72 000 km som mal chytnene vstreky a pritom auto skoro nejazdilo vobec na slovensku a cesku naftu. Ked som chcel davnejsie kupit mondeo a cital som dlhokanske fora otom ako odchdzaju vtreky a ako sa to prejavuje, tak tam vzdy pisali ze sa to prejavi pri zatazi , (ceta dokopca , predbiehanie , atd ) Takze aj preto sa mi nechce verit ze su to vstreky ked to roby iba na volnobeh a pri zatazi je vsetko ok a to je jedno ci je studeny alebo teply. Samozrejme sa mozem aj milit . Ak by niekto mal nejaku radu alebo nazor tak vopred dakujem .
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
tak určitě se nenechte zastrašit... myslel jsem to, jako můj názor, co by to tak mohlo být, né že to tak určitě je! ale pokud se vstřiky projevujou až při zátěži a řidič je schopnej to spozorovat, tak to už jsou totálka, ale tohle o čem píšete, tak jsem myslel jako, že je to prvopočátek nějaký chyby na vstřikách a nebo právě pouze natankovaná špatná nafta. Podle mě právě na volnoběhu se nejvíc ukáže, jestli je nějaký problém při spalování směsi.
Moje auto má 65000 a prvních 42000 jezdilo v Německu. Od začátku má načatej dvouhmotovej setrvačník, ale stále jezdí v pořádku.. tim chci říct, že i kdyby to u vás byly vstřiky, tak to může ještě jezdit desítky tisíc kilometrů bez problému a to, že když je auto z Německa ještě neznamená, že je v lepší kondici, než z Čech ;o) i když zastávám stejnou myšlenku, že přeci jen, Německý silnice a nafta jsou lepší, za to jsou tam ale zřejmě asi horší řidiči ;o).
Moje auto má 65000 a prvních 42000 jezdilo v Německu. Od začátku má načatej dvouhmotovej setrvačník, ale stále jezdí v pořádku.. tim chci říct, že i kdyby to u vás byly vstřiky, tak to může ještě jezdit desítky tisíc kilometrů bez problému a to, že když je auto z Německa ještě neznamená, že je v lepší kondici, než z Čech ;o) i když zastávám stejnou myšlenku, že přeci jen, Německý silnice a nafta jsou lepší, za to jsou tam ale zřejmě asi horší řidiči ;o).
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: 2.0 TDCi 100kW
jojo, jenže ikdyž se to zrovna nesesype, člověk o tom ví, pořád to sleduje a se*e ho to
Kolikrát sem se přistihl, že když jedu sám, tak radši jedu bez rádia a poslouchám co se děje pod poklicí 


Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Nadsenie z tohto motora s poslednymi prispevkami nejako opadlo ... 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti