PaWel píše:Hanzey: Prosímtě, kolik máš asi najeto - že už je to slyšet?
Pawel : Teď necelejch 140000, ale už se to ozývalo u necelejch 138000.

PaWel píše:Hanzey: Prosímtě, kolik máš asi najeto - že už je to slyšet?

ballu píše:Záleží na tom, jestli investovat do nového sání i s prací 10 tisíc!! nebo to vykucháš sám . Na chodu motoru, jak je psáno dříve, to nemá žádný vliv.






 
   Ať teď motor jen tiše přede
  Ať teď motor jen tiše přede   
  



 
 



pavel574 píše:Také já, masírován jobovkami zde, jsem minulý víkend demontoval sání. Mám Mondeo 2001, 81kW, 140.000km. Uložení klapek bylo hodně vymleté, bylo už slyšet klepání. Vyměnil jsem klapky za nové. Cena klapek 4x 210Kč u Ford Charouz. Čtyřhrannou tyčku 3,5mm délka 395mm jsem tam použil tu původní, novou jsem neměl. Trvalo mě to ca. 8 hodin čisté práce, celkový čas 24hod. Použil jsem malou 1/4 a střední 3/8 Golu. Pro demontáž čtyřhranné tyčky jsem použil WD olej, pro montáž špatně přístupného šroubu vteřiňák do goly. Myslím že to může zvládnout každý středně šikovný kutil. Jsem rád že jsem to udělal, snad bude klid.


 
  

 Prvním nápadem bylo opravdu klapky vyměnit a funkčnost zachovat, ale po tom, co mi u Forda řekli, že to lze, ale jen u novějších, že u mého auta jen celé sání za strašné peníze, tak šly klapky do háje zeleného a pohoda, mě vůbec nechybí. Na to, v jakém je ten můj motor stavu, tak jede dobře, dlouhodobá spotřeba 8,7l/100km a to jezdím hodně po městě a nejsem klobouk. Jo a k tomu mám ještě vyřazené další zelené kurvítko - EGR, které bz tu spotřebu takz ještě asi trochu stáhlo, ale dělalo potíže kolem 2000rpm, tak šlo do háje.
 Prvním nápadem bylo opravdu klapky vyměnit a funkčnost zachovat, ale po tom, co mi u Forda řekli, že to lze, ale jen u novějších, že u mého auta jen celé sání za strašné peníze, tak šly klapky do háje zeleného a pohoda, mě vůbec nechybí. Na to, v jakém je ten můj motor stavu, tak jede dobře, dlouhodobá spotřeba 8,7l/100km a to jezdím hodně po městě a nejsem klobouk. Jo a k tomu mám ještě vyřazené další zelené kurvítko - EGR, které bz tu spotřebu takz ještě asi trochu stáhlo, ale dělalo potíže kolem 2000rpm, tak šlo do háje.

pavel574: Díky za odpověd, začnu to zjišťovat ve Ford servisech. ...Akorát ta tyčka tam může zůstat ta původní ne,na co dávat novou?pavel574 píše:Ano. Jen musíš najít servis, který to udělá a nechá si svoje rozumy. Např. ve značkovém servisu FORD mě řekli že je potřeba vyndat celý motor.
Číslo náhradního dílu klapka sání u Forduv je 1317276
U Fordu to našli v pohodě podle typu motoru. Obsahuje dva plastové díly naklipsnované do sebe.
1.klapka otočný díl
2. ten domeček okolo ve kterém je klapka otočně uložena
Do parohů sání se to montuje takto předmontované a nakonec se všechny 4 klapky napíchnou na unášecí čtyřhrannou tyčku jako špíz.
Tyčka není vedena u Fordu jako samostatný díl, tu musíš sehnat někde v železářství.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host